Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik like zo'n 80%quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe kritisch jonge! Wtf is tinder eigenlijk
!?
Je kan die posts op je wall uitzetten/blokkeren bij je apps.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang om mensen uit mijn Facebook tegen te komen. Zit je daar om gewoon eens te kijken en ondertussen krijgt je halve vriendenlijst jouw foto's te zien op een date-app. Dat hele met FB verbinden vind ik ook niets.
Gelijk heeft die, GTA is gewoon baasquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Raene het volgende:
[..]
J weet het te verpesten met gta... ik kom zo naar bed liefie.. ja en toen was het 5 uur sochtends..
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik wil mee spelen met Tinder!
Ik haat het als ik ergens niet mee mag doen
ik ga naar bed
Trustenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik wil mee spelen met Tinder!
Ik haat het als ik ergens niet mee mag doen
ik ga naar bed
Gta is tof ja, maar zeg niet dat je er ook zo aan komt om vervolgens 5 uur later pas naar bed te komen en dan nog eens je piemel erin probeert te prikkenquote:
Maar mensen krijgen je foto's toch te zien om te beoordelen? Ik hoor heel vaak dat iemand één van zijn/haar bekende tegenkwam.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan die posts op je wall uitzetten/blokkeren bij je apps.
[..]
Gelijk heeft die, GTA is gewoon baas
Ik zou dat wel leuk vinden eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar mensen krijgen je foto's toch te zien om te beoordelen? Ik hoor heel vaak dat iemand één van zijn/haar bekende tegenkwam.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Gta is tof ja, maar zeg niet dat je er ook zo aan komt om vervolgens 5 uur later pas naar bed te komen en dan nog eens je piemel erin probeert te prikken.
Dan moet diegene toch ook daarop zitten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar mensen krijgen je foto's toch te zien om te beoordelen? Ik hoor heel vaak dat iemand één van zijn/haar bekende tegenkwam.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Raene het volgende:
[..]
J weet het te verpesten met gta... ik kom zo naar bed liefie.. ja en toen was het 5 uur sochtends..
Ja. Dat maakt het niet minder stom.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
Dan moet diegene toch ook daarop zitten?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het niet minder stom.
Mwa, zelf zou ik er niet mee zitten, sowieso is het toch gewoon een normale app.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het niet minder stom.
Als je in een relatie zit vind ik het niet normaal om op een dating app te gaan zitten. En ik zou niet willen dat mijn vrienden dat van mij zouden denken, dus ja, dan geef ik er wel wat om.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, zelf zou ik er niet mee zitten, sowieso is het toch gewoon een normale app.
Plus /care wat anderen ervan vinden.
Dat is inderdaad een ander verhaal dan jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit vind ik het niet normaal om op een dating app te gaan zitten. En ik zou niet willen dat mijn vrienden dat van mij zouden denken, dus ja, dan geef ik er wel wat om.
D is een sex autistquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
"Op welk level zit jij nu met candy crush? Ik zit op level blablabla". Maakt niet uit dat ik dan naakt voor hem sta.
Een beetje maar. Het kan ook fantastisch zijn. Maar z'n timing is een beetje beroerd.quote:
Hij is ook nooit meer in sexsc Sinds hij met jou is btw :pquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje maar. Het kan ook fantastisch zijn. Maar z'n timing is een beetje beroerd.
Nee, klopt. Maar dat lag meer aan bepaalde mensen die hier kwamen. De sfeer werd gewoon anders.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij is ook nooit meer in sexsc Sinds hij met jou is btw :p
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat lag meer aan bepaalde mensen die hier kwamen. De sfeer werd gewoon anders.
Over bepaalde mensen.. ik zie samz hier nooit meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat lag meer aan bepaalde mensen die hier kwamen. De sfeer werd gewoon anders.
Klopt. Je hoort mij niet klagen overigens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Over bepaalde mensen.. ik zie samz hier nooit meer...
Ik mis haar een beetjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Over bepaalde mensen.. ik zie samz hier nooit meer...
Ik wil gerust gemeen tegen je doen om het gemis op te vullen hoor fax.quote:
Nog meer? Die jongen heeft het al zwaar genoeg af en toequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil gerust gemeen tegen je doen om het gemis op te vullen hoor fax.
Ze was ook wel eens lief hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil gerust gemeen tegen je doen om het gemis op te vullen hoor fax.
Welnee daar krijgt hij karakter van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer? Die jongen heeft het al zwaar genoeg af en toe
De tijden dat ze zich niet verheven boven de rest voeldequote:
Soms wel. Maar er is beduidend minder ruzie en felle discussie zonder haar. Sorry dat ik het zeg. Je moet gewoon weten wanneer je moet stoppen.quote:
Ah is dat hetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Welnee daar krijgt hij karakter van.
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Raene het volgende:
[..]
De tijden dat ze zich niet verheven boven de rest voelde?
Ik vond het altijd wel leuk om met haar in discussie te liggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel. Maar er is beduidend minder ruzie en felle discussie zonder haar. Sorry dat ik het zeg. Je moet gewoon weten wanneer je moet stoppen.
Nou ik moet zeggen de afgelopen twee weken is er wel om de dag wel een linke sc discussiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel. Maar er is beduidend minder ruzie en felle discussie zonder haar. Sorry dat ik het zeg. Je moet gewoon weten wanneer je moet stoppen.
Ja, leuk. Praktisch tot de grond afgebrand worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om met haar in discussie te liggen
Gatver een piemelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
Wtf, ik voel me aangetast
Zomaar een pener op tv...
Op Ned3 nog wel.
[..]
Ah is dat het
Dan ontspring ik die dans wel vaak.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen de afgelopen twee weken is er wel om de dag wel een linke sc discussie
Toegegeven, soms hadden we wel toffe gesprekken. En ze kan prachtig tekenen. Ik zou wel willen weten hoe ze in het echte leven is. Op FOK! is iedereen wat extremer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Myraela het volgende:
Ik mag Samz wel. We zullen het over bepaalde dingen nooit eens worden, maar dat doet niets af aan het feit dat het gewoon een tof meisje is.
Boh er was toen een discussie tussen haar en miss x a.k.a zeequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, leuk. Praktisch tot de grond afgebrand worden.
Je hebt blijkbaar andere ervaringen met haarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, leuk. Praktisch tot de grond afgebrand worden.
Daar heb ik helemaal geen positieve gevoelens over. Helemaal niet. Ik negeer haar eigenlijk altijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Boh er was toen een discussie tussen haar en miss x a.k.a zeefje dat vond ik dan wel weer leuk
.
Ze kon zo neerbuigend doen soms als ik bv ergens super enthousiast over was, dat vond ik niet zo lachequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Myraela het volgende:
Ik mag Samz wel. We zullen het over bepaalde dingen nooit eens worden, maar dat doet niets af aan het feit dat het gewoon een tof meisje is.
Ik heb haar nooit gemeetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Myraela het volgende:
Ze heeft gewoon erg sterkte principes en op een forum is het makkelijk om daar sterk in te staan. In het echt ben je daar niet zoveel mee bezig, gewoon een spontaan en vrolijk meisje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Toegegeven, soms hadden we wel toffe gesprekken. En ze kan prachtig tekenen. Ik zou wel willen weten hoe ze in het echte leven is. Op FOK! is iedereen wat extremer.
Tsja, de negatieve ervaringen blijven beter hangen. Zo werkt het menselijk brein.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar andere ervaringen met haar![]()
Ze had wel vaak een case of PMS
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Boh er was toen een discussie tussen haar en miss x a.k.a zeefje dat vond ik dan wel weer leuk
.
Jij hebt haar al gemeet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon erg sterkte principes en op een forum is het makkelijk om daar sterk in te staan. In het echt ben je daar niet zoveel mee bezig, gewoon een spontaan en vrolijk meisje.
Koenquote:
Radio meet toch, ook wat dingen over gehoord jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ze een aantal keer bij grotere meets geweest.
Dan weet je meer dan ik, dus misschien ben ik wat voorbarig in die zin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ze een aantal keer bij grotere meets geweest.
Heb je nou je zinquote:
lijkt die er op?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:38 schreef Fera het volgende:
Godver. Ik kan niet meer naar John Mayer luisteren zonder aan m'n stomme ex te denken.
Nee, totaal niet. Maar hij is groot fan en we luisterden vaak samen.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
twi is eindelijk thuis.Dus even douchen en dan slapen, trusten boefjes.
Trusten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
Trusten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
Jezus faxie 4 uur pasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook denk ik. Sliep pas om 4 uur en was 6 uur alweer op
Voel het wel aardig nu...
Eerst even onder een warme douche en dan wellicht nog even in de badjas kruipen en nog wat gamen![]()
![]()
KOM JE BOOS BINNEN DANquote:
Time flies when you're having funquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja was ergens mee bezig en vergat de tijd
Laterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook denk ik. Sliep pas om 4 uur en was 6 uur alweer op
Voel het wel aardig nu...
Eerst even onder een warme douche en dan wellicht nog even in de badjas kruipen en nog wat gamen![]()
![]()
Ga GTA uitspelen hoeft je vriend het niet meer te doen van het weekendquote:
Haha ja zoietsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun!?
Sorryquote:
Gta is alang uitgespeeld, GTAonline is nu de boosdoenerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga GTA uitspelen hoeft je vriend het niet meer te doen van het weekend
Nou ik zag je nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was al binnen maar niemand groeten.
Awesome dude.quote:
Oh... Dat is makkelijk, gewoon de stekker eruit trekken van de modemquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Gta is alang uitgespeeld, GTAonline is nu de boosdoener. En dat is oneindig...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh... Dat is makkelijk, gewoon de stekker eruit trekken van de modem
Wat niet goed?quote:
Beide kanquote:
Het modem.quote:
Neehoor.quote:
Oja, maar het klinkt wel beter vind ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat niet goed?
Of gewoon wat prominenter aanwezig zijn, als die dan niet stopt...
[..]
Beide kan
Net wat je gewend bentquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja, maar het klinkt wel beter vind ik.
tettenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
Station kapsalon...
Rutte
Tetten zometeen
[..]
Net wat je gewend bent
Tettenquote:
Hoe weet je datquote:
Ik heb mijn tieten nog nooit op Tc laten zienquote:
Wel ooit inkijk laten zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb mijn tieten nog nooit op Tc laten zien. Je verward me met gnd
.
Ik heb 9 van de 10 keer inkijkquote:
bedekte tietenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb mijn tieten nog nooit op Tc laten zien. Je verward me met gnd
.
quote:
wie is datquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:39 schreef Raene het volgende:
Hmmmm zo lekker gabriel iglesias kijken in bed.
Dat is een stand up comedian, hij is zo cute en grappigquote:
hmmmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is een stand up comedian, hij is zo cute en grappig.
Geil he.quote:
Raene heeft nieuwe fotos tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt het weer eens tijd voor inkijk
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt het weer eens tijd voor inkijk
Kloptquote:
Ik ben discreetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, niet teveel natuurlijk.
Ik hoef niet perse elke avond met.mijn pan voor de webcamquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TC staat op een laag pitje de laatste tijd
KEL.quote:
elke avondquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse elke avond met.mijn pan voor de webcam..
Ik voel me dan altijd weer genoodzaakt om mn haar en make up te doen omdat ik er anders uitzie als een plork zo savonds laat
Die zijn al een jaar oud ofzo, mijn haar is veel langerderderder nuquote:
Ja verander maar van onderwerpquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Die zijn al een jaar oud ofzo, mijn haar is veel langerderderder nu.
Bloedende sm fotos jonge.quote:
Ik doe niksquote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:00 schreef FL_Freak het volgende:
alsje mijn pener wilt zien ga dan naar tc/sexypiemol
quote:
Wees blij mijn katpoes springt om de 10min op bed, begint te miauwen en gaat dan weer in de woonkamer verderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:59 schreef Raene het volgende:
Ah tyfus mijn hondje loopt ranzig vies te ruften in haar slaap
Ze is je iig niet aan het vergassen zoals mijn hond dat doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
Wees blij mijn kat springt om de 10min op bed, begint te miauwen en gaat dan weer in de woonkamer verderVolgens mij wil ze wat
Nee dat is waar maar van vergassen blijf je niet wakkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze is je iig niet aan het vergassen zoals mijn hond dat doet... mijn Poez ligt lief te slapen
De poes van mijn vriend sprong 's nachts wel eens op me en dan beet ze mij gewoon keihardquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar van vergassen blijf je niet wakker
Sowieso wil ze altijd spelen als ik ga slapen. Beest spoort gewoon niet
Geef mij een beetje slaapquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:07 schreef Raene het volgende:
[..]
De poes van mijn vriend sprong 's nachts wel eens op me en dan beet ze mij gewoon keihard. Tegenwoordig doet ze dat niet meer en kwijlt ze me gewoon onder terwijl ze met dr nagels mijn lijf verminkt
Ik sta achter je #psychoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je in de buurt was masseerde ik je slaperig
Oh ze kwijlt niet door letsel oid.. gewoon pleasure I guess... ik had een poes die dat ook had.. dan stond ze je smorgens vroeg op je borstkas te kneden wild te spinnen en in je gezicht te druppelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van mij kwijlt ook, is een keer van het balkon gevallen bij broertje (was eerst daar) kaak gebroken, en sindsdien hangt d'r tong af en toe uit d'r bek omdat die iets naar achter staat/is gegroeid
Minus dat bijten en krabben dan
Gewoon nagels knippen
Ja klopt, wel meer katten doen dat, geen idee waaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ze kwijlt niet door letsel oid.. gewoon pleasure I guess... ik had een poes die dat ook had.. dan stond ze je smorgens vroeg op je borstkas te kneden wild te spinnen en in je gezicht te druppelen.
Hihiquote:
Mijn huidige poes doet het ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja klopt, wel meer katten doen dat, geen idee waarom
Dan knip je zequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn huidige poes doet het ook. Het is supercute maar de nagels
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets voor kleine kindjes en lost souls.quote:
Hoe ist met je kiezen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets voor kleine kindjes en lost souls.
--
Goedemorgen
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.
Heb wel alsnog pijnstilling genomen en merk wel dat het nog steeds pijn doet, maar merk echt aanzienlijk verschil met de laatste paar ochtenden. Dus ik heb goede hoop
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.
Heb wel alsnog pijnstilling genomen en merk wel dat het nog steeds pijn doet, maar merk echt aanzienlijk verschil met de laatste paar ochtenden. Dus ik heb goede hoop
Zonder pijn! Ja!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Je kan weer lachen zie ik
Met een kleine groen/gele vlek, jaquote:
Hoe is het verder met je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een kleine groen/gele vlek, ja
Koffie krijg ik echt niet door mijn strotquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. Ontbijt en 2e bak koffie doet wonderen
Dat zeg ik ook iedere ochtendquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Koffie krijg ik echt niet door mijn strot
Ik had eerder naar bed moeten gaan, of tenminste, eerder moeten gaan slapen
Autoproblemen.. dus ben al sinds vorige week met de fiets....quote:
dat kunnen maar twee dingen betekenen, een chick of gta vquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bewaar het voor een enkele uitzondering, ben meestal wel fris en fruitig
en aangezien ik GTA niet in bed doequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kunnen maar twee dingen betekenen, een chick of gta v
Ja, half uur later was ik al aan het werkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Half 7 al ik zie et
Volgens mij zo vroeg dat je gequote verkeerd gaat
Dan ben je wel lekker vroeg klaar tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, half uur later was ik al aan het werk
Bewust geen tv in de slaapkamer. die heb ik gegeven aan degene bij wie ik vaak in het strandhuisje zit in de zomer... staat daar tenminste een knappe tv.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet. Zijn genoeg mensen die een tv/ console op de slaapkamer hebben staan
Kloptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je wel lekker vroeg klaar toch
Positieve kijk
Dat is ook een oplossingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Bewust geen tv in de slaapkamer. die heb ik gegeven aan degene bij wie ik vaak in het strandhuisje zit in de zomer... staat daar tenminste een knappe tv.
Hele dagen in bed liggen is voor ziekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Blijf ik geen hele dagen in bed hangen
Daaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hele dagen in bed liggen is voor zieken
First world problemsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Autoproblemen.. dus ben al sinds vorige week met de fiets....
Gelukkig heb ik het tot nu toe steeds droog gehad onderweg
*klopt af*
ik heb een hekel aan Aviciiquote:
ga lekker naar je bryan adams luisteren dan... you old lost soulquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan Aviciidus heb die ook nog niet gehoord gelukkig
nu draait Peter Frampton, maargoedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga lekker naar je bryan adams luisteren dan... you old lost soul
Omdat ik wakker werd met teleurstellend nieuwsquote:
Framptonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu draait Peter Frampton, maargoed
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu draait Peter Frampton, maargoed
Ach ik kom er wel overheenquote:
Ik sta anders als sinds 9u in de regen te klussenquote:
Als ik om de hoek woonde prima.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand mij komen helpen met ballen draaien voor in de soep?
Vlees aanraken is bah
Ik ga er straks maar aan beginnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik om de hoek woonde prima.....
Action -> handschoenenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er straks maar aan beginnen![]()
Ik vind het echt zo smerig om vlees aan te raken
Dit gehucht heeft geen actionquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Action -> handschoenen![]()
![]()
Ik gebruik ze voor marsepein te kleuren en kneden
Ik gebruik handschoenen om gel in mijn haar te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Action -> handschoenen![]()
![]()
Ik gebruik ze voor marsepein te kleuren en kneden
Wuuuuut?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik handschoenen om gel in mijn haar te doen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik handschoenen om gel in mijn haar te doen.
quote:
Ja, anders voelen mijn vingers de ganse dag ranzig en plakkerig.quote:
Nog niet bekeerd dus gelukkigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ballen gedraaid!!![]()
Kleine overwinning
Handen wassen een optiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, anders voelen mijn vingers de ganse dag ranzig en plakkerig.
Ja, oneindig. Maar het blijft vies.quote:
wat een troep smeer je dan in je haarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, oneindig. Maar het blijft vies.
Hangt trouwens wel af van de gel hoor, het is alleen bij de sterkste soorten. Van die extra-extra-sterk.
De rest gaat er wel gewoon af.
Dan moet je je handen wassenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, anders voelen mijn vingers de ganse dag ranzig en plakkerig.
Spuit 11!!quote:
Ja, het is vrij ernstig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat een troep smeer je dan in je haar![]()
Als je het al niet van je handen af krijgt met warm water/zeep
Gaat ook ff duren voor hij het door heeft geloof ikquote:
Murrays?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is vrij ernstig.
Maar het is het enige waarmee het een beetje blijft zitten zoals ik wil.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
* Huppelmuts haalt adem
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Joof, player.quote:
Gewoon een huismerk van de drogist.quote:
Hij noemt mij een puberquote:
Wat is dezen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joof, player.
Hoe is je relatie met Huppel?
[..]
Gewoon een huismerk van de drogist.
Daar had je het gister toch over, dat iemand dacht dat jullie iets hadden?quote:
Vinquote:
Whut?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joof, player.
Hoe is je relatie met Huppel?
[..]
Ja en jij voelt je eigen uiteraard geroepen om de roddel in leven te houdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar had je het gister toch over, dat iemand dacht dat jullie iets hadden?
Doe eens nietquote:
We gaan nou toch niet weer dat gezeik krijgen als toen met Vinniieequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en jij voelt je eigen uiteraard geroepen om de roddel in leven te houden
[..]
Doe eens niet
Neuh.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We gaan nou toch niet weer dat gezeik krijgen als toen met Vinniiee![]()
Goed wel hoor, op de duizelingen na danquote:
De kans dat ik ooit m'n smurfendorp terug vindt is 100000x groter dan de kans dat ik ooit iets met Huppel zou hebben.. En dat is al nihil.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar had je het gister toch over, dat iemand dacht dat jullie iets hadden?
Ik weiger puber genoemd te wordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet
Ik vond het gewoon grappig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Ik was het niet van plan. Maar als Kaneel wat roddels wil dan heb ik er wel een paar voor hem die wel waar zijn
Oh noes!!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Ik was het niet van plan. Maar als Kaneel wat roddels wil dan heb ik er wel een paar voor hem die wel waar zijn
Raar, heb hier ook gewoon de goedkoopste en daarna gewoon silky smooth handenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua gedrag scheelt het niet veel toch af en toequote:
Wait whutquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
zit je in de friendzone?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed wel hoor, op de duizelingen na dan
[..]
De kans dat ik ooit m'n smurfendorp terug vindt is 100000x groter dan de kans dat ik ooit iets met Huppel zou hebben.. En dat is al nihil.
Hmm dat klinkt niet erg prettigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:[..]
De kans dat ik ooit m'n smurfendorp terug vindt is 100000x groter dan de kans dat ik ooit iets met Huppel zou hebben.. En dat is al nihil.
ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik lachte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik die ook eens kopen dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raar, heb hier ook gewoon de goedkoopste en daarna gewoon silky smooth handen
Dan ben je dus inderdaad nog een puberquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weiger puber genoemd te worden
Alleen als je neukt op de eerste date tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, iedereen weet toch dat je meteen een relatie hebt als je 2x afgesproken hebt![]()
Dan zijn Huppel en ik inmiddels getrouwd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, iedereen weet toch dat je meteen een relatie hebt als je 2x afgesproken hebt![]()
Bij de action meestal vandaan, zo goedkoop mogelijk. Maar heb meestal vrij kort haar dus dan werkt het prima, als het langer is dan begint het wel een probleem te worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte.
[..]
Hmm, misschien moet ik die ook eens kopen dan.
Welke heb je dan?
Grappig altijd diegene die meteen zo hard schreeuwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je dus inderdaad nog een puber
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig altijd diegene die meteen zo hard schreeuwen
Dat is toch inmiddels geen vereiste meer dacht ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je neukt op de eerste date toch
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zijn Huppel en ik inmiddels getrouwd.![]()
![]()
Er is dus gewoon niks. Move along.
Bustedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je dus inderdaad nog een puber
Ik gebruik het ook alleen als ik kort haar heb. Meestal heb ik het wat langer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij de action meestal vandaan, zo goedkoop mogelijk. Maar heb meestal vrij kort haar dus dan werkt het prima, als het langer is dan begint het wel een probleem te worden.
Tuurlijk wel. Weten wat je in huis hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch inmiddels geen vereiste meer dacht ik
[..]
Bahquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Weten wat je in huis hebt.
Of vooraf al kut en piemolfoto's uitwisselen?
Ja dus? Ga mij dan niet editten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weiger puber genoemd te worden
Mjah, piemelfoto's doen het gewoon niet voor mijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook liever boobsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, piemelfoto's doen het gewoon niet voor mij
Dit. Wordt er ook absoluut niet warm van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, piemelfoto's doen het gewoon niet voor mij
Ze hebben voor jou allang wat nieuws gevonden om je te noemen..quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso, tis een heel gedonder, al die verantwoordelijkheid enzo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |