Gooeed! Met jou?quote:
Koffie krijg ik echt niet door mijn strotquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. Ontbijt en 2e bak koffie doet wonderen
Dat zeg ik ook iedere ochtendquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Koffie krijg ik echt niet door mijn strot
Ik had eerder naar bed moeten gaan, of tenminste, eerder moeten gaan slapen
How come?quote:
Autoproblemen.. dus ben al sinds vorige week met de fiets....quote:
dat kunnen maar twee dingen betekenen, een chick of gta vquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bewaar het voor een enkele uitzondering, ben meestal wel fris en fruitig
en aangezien ik GTA niet in bed doequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kunnen maar twee dingen betekenen, een chick of gta v
Ja, half uur later was ik al aan het werkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Half 7 al ik zie et
Volgens mij zo vroeg dat je gequote verkeerd gaat
Dan ben je wel lekker vroeg klaar tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, half uur later was ik al aan het werk
Bewust geen tv in de slaapkamer. die heb ik gegeven aan degene bij wie ik vaak in het strandhuisje zit in de zomer... staat daar tenminste een knappe tv.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet. Zijn genoeg mensen die een tv/ console op de slaapkamer hebben staan
Kloptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je wel lekker vroeg klaar toch
Positieve kijk
Dat is ook een oplossingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Bewust geen tv in de slaapkamer. die heb ik gegeven aan degene bij wie ik vaak in het strandhuisje zit in de zomer... staat daar tenminste een knappe tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |