quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:07 schreef Raene het volgende:
[..]
De poes van mijn vriend sprong 's nachts wel eens op me en dan beet ze mij gewoon keihard. Tegenwoordig doet ze dat niet meer en kwijlt ze me gewoon onder terwijl ze met dr nagels mijn lijf verminkt
Ik sta achter je #psychoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je in de buurt was masseerde ik je slaperig
Oh ze kwijlt niet door letsel oid.. gewoon pleasure I guess... ik had een poes die dat ook had.. dan stond ze je smorgens vroeg op je borstkas te kneden wild te spinnen en in je gezicht te druppelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van mij kwijlt ook, is een keer van het balkon gevallen bij broertje (was eerst daar) kaak gebroken, en sindsdien hangt d'r tong af en toe uit d'r bek omdat die iets naar achter staat/is gegroeid
Minus dat bijten en krabben dan
Gewoon nagels knippen
Ja klopt, wel meer katten doen dat, geen idee waaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ze kwijlt niet door letsel oid.. gewoon pleasure I guess... ik had een poes die dat ook had.. dan stond ze je smorgens vroeg op je borstkas te kneden wild te spinnen en in je gezicht te druppelen.
Hihiquote:
Mijn huidige poes doet het ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja klopt, wel meer katten doen dat, geen idee waarom
Dan knip je zequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn huidige poes doet het ook. Het is supercute maar de nagels
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets voor kleine kindjes en lost souls.quote:
Hoe ist met je kiezen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets voor kleine kindjes en lost souls.
--
Goedemorgen
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.
Heb wel alsnog pijnstilling genomen en merk wel dat het nog steeds pijn doet, maar merk echt aanzienlijk verschil met de laatste paar ochtenden. Dus ik heb goede hoop
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.
Heb wel alsnog pijnstilling genomen en merk wel dat het nog steeds pijn doet, maar merk echt aanzienlijk verschil met de laatste paar ochtenden. Dus ik heb goede hoop
Zonder pijn! Ja!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Je kan weer lachen zie ik
Met een kleine groen/gele vlek, jaquote:
Hoe is het verder met je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een kleine groen/gele vlek, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |