Oja, maar het klinkt wel beter vind ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat niet goed?
Of gewoon wat prominenter aanwezig zijn, als die dan niet stopt...
[..]
Beide kan
Net wat je gewend bentquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja, maar het klinkt wel beter vind ik.
tettenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
Station kapsalon...
Rutte
Tetten zometeen
[..]
Net wat je gewend bent
Tettenquote:
Hoe weet je datquote:
Ik heb mijn tieten nog nooit op Tc laten zienquote:
Wel ooit inkijk laten zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb mijn tieten nog nooit op Tc laten zien. Je verward me met gnd
.
Ik heb 9 van de 10 keer inkijkquote:
bedekte tietenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb mijn tieten nog nooit op Tc laten zien. Je verward me met gnd
.
quote:
wie is datquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:39 schreef Raene het volgende:
Hmmmm zo lekker gabriel iglesias kijken in bed.
Dat is een stand up comedian, hij is zo cute en grappigquote:
hmmmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is een stand up comedian, hij is zo cute en grappig.
Geil he.quote:
Raene heeft nieuwe fotos tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt het weer eens tijd voor inkijk
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt het weer eens tijd voor inkijk
Kloptquote:
Ik ben discreetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, niet teveel natuurlijk.
Ik hoef niet perse elke avond met.mijn pan voor de webcamquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TC staat op een laag pitje de laatste tijd
KEL.quote:
elke avondquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse elke avond met.mijn pan voor de webcam..
Ik voel me dan altijd weer genoodzaakt om mn haar en make up te doen omdat ik er anders uitzie als een plork zo savonds laat
Die zijn al een jaar oud ofzo, mijn haar is veel langerderderder nuquote:
Ja verander maar van onderwerpquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Die zijn al een jaar oud ofzo, mijn haar is veel langerderderder nu.
Bloedende sm fotos jonge.quote:
Ik doe niksquote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:00 schreef FL_Freak het volgende:
alsje mijn pener wilt zien ga dan naar tc/sexypiemol
quote:
Wees blij mijn katpoes springt om de 10min op bed, begint te miauwen en gaat dan weer in de woonkamer verderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:59 schreef Raene het volgende:
Ah tyfus mijn hondje loopt ranzig vies te ruften in haar slaap
Ze is je iig niet aan het vergassen zoals mijn hond dat doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
Wees blij mijn kat springt om de 10min op bed, begint te miauwen en gaat dan weer in de woonkamer verderVolgens mij wil ze wat
Nee dat is waar maar van vergassen blijf je niet wakkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze is je iig niet aan het vergassen zoals mijn hond dat doet... mijn Poez ligt lief te slapen
De poes van mijn vriend sprong 's nachts wel eens op me en dan beet ze mij gewoon keihardquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar van vergassen blijf je niet wakker
Sowieso wil ze altijd spelen als ik ga slapen. Beest spoort gewoon niet
Geef mij een beetje slaapquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:07 schreef Raene het volgende:
[..]
De poes van mijn vriend sprong 's nachts wel eens op me en dan beet ze mij gewoon keihard. Tegenwoordig doet ze dat niet meer en kwijlt ze me gewoon onder terwijl ze met dr nagels mijn lijf verminkt
Ik sta achter je #psychoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je in de buurt was masseerde ik je slaperig
Oh ze kwijlt niet door letsel oid.. gewoon pleasure I guess... ik had een poes die dat ook had.. dan stond ze je smorgens vroeg op je borstkas te kneden wild te spinnen en in je gezicht te druppelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van mij kwijlt ook, is een keer van het balkon gevallen bij broertje (was eerst daar) kaak gebroken, en sindsdien hangt d'r tong af en toe uit d'r bek omdat die iets naar achter staat/is gegroeid
Minus dat bijten en krabben dan
Gewoon nagels knippen
Ja klopt, wel meer katten doen dat, geen idee waaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ze kwijlt niet door letsel oid.. gewoon pleasure I guess... ik had een poes die dat ook had.. dan stond ze je smorgens vroeg op je borstkas te kneden wild te spinnen en in je gezicht te druppelen.
Hihiquote:
Mijn huidige poes doet het ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja klopt, wel meer katten doen dat, geen idee waarom
Dan knip je zequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn huidige poes doet het ook. Het is supercute maar de nagels
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets voor kleine kindjes en lost souls.quote:
Hoe ist met je kiezen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets voor kleine kindjes en lost souls.
--
Goedemorgen
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.
Heb wel alsnog pijnstilling genomen en merk wel dat het nog steeds pijn doet, maar merk echt aanzienlijk verschil met de laatste paar ochtenden. Dus ik heb goede hoop
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.
Heb wel alsnog pijnstilling genomen en merk wel dat het nog steeds pijn doet, maar merk echt aanzienlijk verschil met de laatste paar ochtenden. Dus ik heb goede hoop
Zonder pijn! Ja!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Je kan weer lachen zie ik
Met een kleine groen/gele vlek, jaquote:
Hoe is het verder met je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een kleine groen/gele vlek, ja
Gooeed! Met jou?quote:
Koffie krijg ik echt niet door mijn strotquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. Ontbijt en 2e bak koffie doet wonderen
Dat zeg ik ook iedere ochtendquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Koffie krijg ik echt niet door mijn strot
Ik had eerder naar bed moeten gaan, of tenminste, eerder moeten gaan slapen
How come?quote:
Autoproblemen.. dus ben al sinds vorige week met de fiets....quote:
dat kunnen maar twee dingen betekenen, een chick of gta vquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bewaar het voor een enkele uitzondering, ben meestal wel fris en fruitig
en aangezien ik GTA niet in bed doequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kunnen maar twee dingen betekenen, een chick of gta v
Ja, half uur later was ik al aan het werkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Half 7 al ik zie et
Volgens mij zo vroeg dat je gequote verkeerd gaat
Dan ben je wel lekker vroeg klaar tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, half uur later was ik al aan het werk
Bewust geen tv in de slaapkamer. die heb ik gegeven aan degene bij wie ik vaak in het strandhuisje zit in de zomer... staat daar tenminste een knappe tv.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet. Zijn genoeg mensen die een tv/ console op de slaapkamer hebben staan
Kloptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je wel lekker vroeg klaar toch
Positieve kijk
Dat is ook een oplossingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Bewust geen tv in de slaapkamer. die heb ik gegeven aan degene bij wie ik vaak in het strandhuisje zit in de zomer... staat daar tenminste een knappe tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |