Kloptquote:
Ik ben discreetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, niet teveel natuurlijk.
Ik hoef niet perse elke avond met.mijn pan voor de webcamquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TC staat op een laag pitje de laatste tijd
KEL.quote:
elke avondquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse elke avond met.mijn pan voor de webcam..
Ik voel me dan altijd weer genoodzaakt om mn haar en make up te doen omdat ik er anders uitzie als een plork zo savonds laat
Die zijn al een jaar oud ofzo, mijn haar is veel langerderderder nuquote:
Ja verander maar van onderwerpquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Die zijn al een jaar oud ofzo, mijn haar is veel langerderderder nu.
Bloedende sm fotos jonge.quote:
Ik doe niksquote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:00 schreef FL_Freak het volgende:
alsje mijn pener wilt zien ga dan naar tc/sexypiemol
quote:
Wees blij mijn katpoes springt om de 10min op bed, begint te miauwen en gaat dan weer in de woonkamer verderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:59 schreef Raene het volgende:
Ah tyfus mijn hondje loopt ranzig vies te ruften in haar slaap
Ze is je iig niet aan het vergassen zoals mijn hond dat doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
Wees blij mijn kat springt om de 10min op bed, begint te miauwen en gaat dan weer in de woonkamer verderVolgens mij wil ze wat
Nee dat is waar maar van vergassen blijf je niet wakkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze is je iig niet aan het vergassen zoals mijn hond dat doet... mijn Poez ligt lief te slapen
De poes van mijn vriend sprong 's nachts wel eens op me en dan beet ze mij gewoon keihardquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar van vergassen blijf je niet wakker
Sowieso wil ze altijd spelen als ik ga slapen. Beest spoort gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |