Alleen als je neukt op de eerste date tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, iedereen weet toch dat je meteen een relatie hebt als je 2x afgesproken hebt![]()
Dan zijn Huppel en ik inmiddels getrouwd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, iedereen weet toch dat je meteen een relatie hebt als je 2x afgesproken hebt![]()
Bij de action meestal vandaan, zo goedkoop mogelijk. Maar heb meestal vrij kort haar dus dan werkt het prima, als het langer is dan begint het wel een probleem te worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte.
[..]
Hmm, misschien moet ik die ook eens kopen dan.
Welke heb je dan?
Grappig altijd diegene die meteen zo hard schreeuwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je dus inderdaad nog een puber
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig altijd diegene die meteen zo hard schreeuwen
Dat is toch inmiddels geen vereiste meer dacht ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je neukt op de eerste date toch
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zijn Huppel en ik inmiddels getrouwd.![]()
![]()
Er is dus gewoon niks. Move along.
Bustedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je dus inderdaad nog een puber
Ik gebruik het ook alleen als ik kort haar heb. Meestal heb ik het wat langer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij de action meestal vandaan, zo goedkoop mogelijk. Maar heb meestal vrij kort haar dus dan werkt het prima, als het langer is dan begint het wel een probleem te worden.
Tuurlijk wel. Weten wat je in huis hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch inmiddels geen vereiste meer dacht ik
[..]
Bahquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Weten wat je in huis hebt.
Of vooraf al kut en piemolfoto's uitwisselen?
Ja dus? Ga mij dan niet editten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weiger puber genoemd te worden
Mjah, piemelfoto's doen het gewoon niet voor mijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook liever boobsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, piemelfoto's doen het gewoon niet voor mij
Dit. Wordt er ook absoluut niet warm van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, piemelfoto's doen het gewoon niet voor mij
Ze hebben voor jou allang wat nieuws gevonden om je te noemen..quote:
Heel verstandig!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |