quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:07 schreef Raene het volgende:
[..]
De poes van mijn vriend sprong 's nachts wel eens op me en dan beet ze mij gewoon keihard. Tegenwoordig doet ze dat niet meer en kwijlt ze me gewoon onder terwijl ze met dr nagels mijn lijf verminkt
Ik sta achter je #psychoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je in de buurt was masseerde ik je slaperig
Oh ze kwijlt niet door letsel oid.. gewoon pleasure I guess... ik had een poes die dat ook had.. dan stond ze je smorgens vroeg op je borstkas te kneden wild te spinnen en in je gezicht te druppelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van mij kwijlt ook, is een keer van het balkon gevallen bij broertje (was eerst daar) kaak gebroken, en sindsdien hangt d'r tong af en toe uit d'r bek omdat die iets naar achter staat/is gegroeid
Minus dat bijten en krabben dan
Gewoon nagels knippen
Ja klopt, wel meer katten doen dat, geen idee waaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ze kwijlt niet door letsel oid.. gewoon pleasure I guess... ik had een poes die dat ook had.. dan stond ze je smorgens vroeg op je borstkas te kneden wild te spinnen en in je gezicht te druppelen.
Hihiquote:
Mijn huidige poes doet het ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja klopt, wel meer katten doen dat, geen idee waarom
Dan knip je zequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn huidige poes doet het ook. Het is supercute maar de nagels
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets voor kleine kindjes en lost souls.quote:
Hoe ist met je kiezen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets voor kleine kindjes en lost souls.
--
Goedemorgen
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.
Heb wel alsnog pijnstilling genomen en merk wel dat het nog steeds pijn doet, maar merk echt aanzienlijk verschil met de laatste paar ochtenden. Dus ik heb goede hoop
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmorgen was ik zowaar verbaasd dat ik niet direct pijn had.
Heb wel alsnog pijnstilling genomen en merk wel dat het nog steeds pijn doet, maar merk echt aanzienlijk verschil met de laatste paar ochtenden. Dus ik heb goede hoop
Zonder pijn! Ja!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Je kan weer lachen zie ik
Met een kleine groen/gele vlek, jaquote:
Hoe is het verder met je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een kleine groen/gele vlek, ja
Gooeed! Met jou?quote:
Koffie krijg ik echt niet door mijn strotquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. Ontbijt en 2e bak koffie doet wonderen
Dat zeg ik ook iedere ochtendquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Koffie krijg ik echt niet door mijn strot
Ik had eerder naar bed moeten gaan, of tenminste, eerder moeten gaan slapen
How come?quote:
Autoproblemen.. dus ben al sinds vorige week met de fiets....quote:
dat kunnen maar twee dingen betekenen, een chick of gta vquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bewaar het voor een enkele uitzondering, ben meestal wel fris en fruitig
en aangezien ik GTA niet in bed doequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kunnen maar twee dingen betekenen, een chick of gta v
Ja, half uur later was ik al aan het werkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Half 7 al ik zie et
Volgens mij zo vroeg dat je gequote verkeerd gaat
Dan ben je wel lekker vroeg klaar tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, half uur later was ik al aan het werk
Bewust geen tv in de slaapkamer. die heb ik gegeven aan degene bij wie ik vaak in het strandhuisje zit in de zomer... staat daar tenminste een knappe tv.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet. Zijn genoeg mensen die een tv/ console op de slaapkamer hebben staan
Kloptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je wel lekker vroeg klaar toch
Positieve kijk
Dat is ook een oplossingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Bewust geen tv in de slaapkamer. die heb ik gegeven aan degene bij wie ik vaak in het strandhuisje zit in de zomer... staat daar tenminste een knappe tv.
Hele dagen in bed liggen is voor ziekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Blijf ik geen hele dagen in bed hangen
Daaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hele dagen in bed liggen is voor zieken
First world problemsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Autoproblemen.. dus ben al sinds vorige week met de fiets....
Gelukkig heb ik het tot nu toe steeds droog gehad onderweg
*klopt af*
ik heb een hekel aan Aviciiquote:
ga lekker naar je bryan adams luisteren dan... you old lost soulquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan Aviciidus heb die ook nog niet gehoord gelukkig
nu draait Peter Frampton, maargoedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga lekker naar je bryan adams luisteren dan... you old lost soul
Omdat ik wakker werd met teleurstellend nieuwsquote:
Framptonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu draait Peter Frampton, maargoed
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu draait Peter Frampton, maargoed
Ach ik kom er wel overheenquote:
Ik sta anders als sinds 9u in de regen te klussenquote:
Als ik om de hoek woonde prima.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand mij komen helpen met ballen draaien voor in de soep?
Vlees aanraken is bah
Ik ga er straks maar aan beginnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik om de hoek woonde prima.....
Action -> handschoenenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er straks maar aan beginnen![]()
Ik vind het echt zo smerig om vlees aan te raken
Dit gehucht heeft geen actionquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Action -> handschoenen![]()
![]()
Ik gebruik ze voor marsepein te kleuren en kneden
Ik gebruik handschoenen om gel in mijn haar te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Action -> handschoenen![]()
![]()
Ik gebruik ze voor marsepein te kleuren en kneden
Wuuuuut?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik handschoenen om gel in mijn haar te doen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik handschoenen om gel in mijn haar te doen.
quote:
Ja, anders voelen mijn vingers de ganse dag ranzig en plakkerig.quote:
Nog niet bekeerd dus gelukkigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ballen gedraaid!!![]()
Kleine overwinning
Handen wassen een optiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, anders voelen mijn vingers de ganse dag ranzig en plakkerig.
Ja, oneindig. Maar het blijft vies.quote:
wat een troep smeer je dan in je haarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, oneindig. Maar het blijft vies.
Hangt trouwens wel af van de gel hoor, het is alleen bij de sterkste soorten. Van die extra-extra-sterk.
De rest gaat er wel gewoon af.
Dan moet je je handen wassenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, anders voelen mijn vingers de ganse dag ranzig en plakkerig.
Spuit 11!!quote:
Ja, het is vrij ernstig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat een troep smeer je dan in je haar![]()
Als je het al niet van je handen af krijgt met warm water/zeep
Gaat ook ff duren voor hij het door heeft geloof ikquote:
Murrays?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is vrij ernstig.
Maar het is het enige waarmee het een beetje blijft zitten zoals ik wil.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
* Huppelmuts haalt adem
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Joof, player.quote:
Gewoon een huismerk van de drogist.quote:
Hij noemt mij een puberquote:
Wat is dezen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joof, player.
Hoe is je relatie met Huppel?
[..]
Gewoon een huismerk van de drogist.
Daar had je het gister toch over, dat iemand dacht dat jullie iets hadden?quote:
Vinquote:
Whut?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joof, player.
Hoe is je relatie met Huppel?
[..]
Ja en jij voelt je eigen uiteraard geroepen om de roddel in leven te houdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar had je het gister toch over, dat iemand dacht dat jullie iets hadden?
Doe eens nietquote:
We gaan nou toch niet weer dat gezeik krijgen als toen met Vinniieequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en jij voelt je eigen uiteraard geroepen om de roddel in leven te houden
[..]
Doe eens niet
Neuh.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We gaan nou toch niet weer dat gezeik krijgen als toen met Vinniiee![]()
Goed wel hoor, op de duizelingen na danquote:
De kans dat ik ooit m'n smurfendorp terug vindt is 100000x groter dan de kans dat ik ooit iets met Huppel zou hebben.. En dat is al nihil.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar had je het gister toch over, dat iemand dacht dat jullie iets hadden?
Ik weiger puber genoemd te wordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet
Ik vond het gewoon grappig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Ik was het niet van plan. Maar als Kaneel wat roddels wil dan heb ik er wel een paar voor hem die wel waar zijn
Oh noes!!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Ik was het niet van plan. Maar als Kaneel wat roddels wil dan heb ik er wel een paar voor hem die wel waar zijn
Raar, heb hier ook gewoon de goedkoopste en daarna gewoon silky smooth handenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua gedrag scheelt het niet veel toch af en toequote:
Wait whutquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
zit je in de friendzone?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed wel hoor, op de duizelingen na dan
[..]
De kans dat ik ooit m'n smurfendorp terug vindt is 100000x groter dan de kans dat ik ooit iets met Huppel zou hebben.. En dat is al nihil.
Hmm dat klinkt niet erg prettigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:[..]
De kans dat ik ooit m'n smurfendorp terug vindt is 100000x groter dan de kans dat ik ooit iets met Huppel zou hebben.. En dat is al nihil.
ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik lachte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik die ook eens kopen dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raar, heb hier ook gewoon de goedkoopste en daarna gewoon silky smooth handen
Dan ben je dus inderdaad nog een puberquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weiger puber genoemd te worden
Alleen als je neukt op de eerste date tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, iedereen weet toch dat je meteen een relatie hebt als je 2x afgesproken hebt![]()
Dan zijn Huppel en ik inmiddels getrouwd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, iedereen weet toch dat je meteen een relatie hebt als je 2x afgesproken hebt![]()
Bij de action meestal vandaan, zo goedkoop mogelijk. Maar heb meestal vrij kort haar dus dan werkt het prima, als het langer is dan begint het wel een probleem te worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte.
[..]
Hmm, misschien moet ik die ook eens kopen dan.
Welke heb je dan?
Grappig altijd diegene die meteen zo hard schreeuwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je dus inderdaad nog een puber
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig altijd diegene die meteen zo hard schreeuwen
Dat is toch inmiddels geen vereiste meer dacht ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je neukt op de eerste date toch
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zijn Huppel en ik inmiddels getrouwd.![]()
![]()
Er is dus gewoon niks. Move along.
Bustedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je dus inderdaad nog een puber
Ik gebruik het ook alleen als ik kort haar heb. Meestal heb ik het wat langer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij de action meestal vandaan, zo goedkoop mogelijk. Maar heb meestal vrij kort haar dus dan werkt het prima, als het langer is dan begint het wel een probleem te worden.
Tuurlijk wel. Weten wat je in huis hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch inmiddels geen vereiste meer dacht ik
[..]
Bahquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Weten wat je in huis hebt.
Of vooraf al kut en piemolfoto's uitwisselen?
Ja dus? Ga mij dan niet editten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weiger puber genoemd te worden
Mjah, piemelfoto's doen het gewoon niet voor mijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook liever boobsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, piemelfoto's doen het gewoon niet voor mij
Dit. Wordt er ook absoluut niet warm van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, piemelfoto's doen het gewoon niet voor mij
Ze hebben voor jou allang wat nieuws gevonden om je te noemen..quote:
Heel verstandig!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |