Ik heb haar nooit gemeetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Myraela het volgende:
Ik mag Samz wel. We zullen het over bepaalde dingen nooit eens worden, maar dat doet niets af aan het feit dat het gewoon een tof meisje is.
Ze heeft gewoon erg sterkte principes en op een forum is het makkelijk om daar sterk in te staan. In het echt ben je daar niet zoveel mee bezig, gewoon een spontaan en vrolijk meisje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Toegegeven, soms hadden we wel toffe gesprekken. En ze kan prachtig tekenen. Ik zou wel willen weten hoe ze in het echte leven is. Op FOK! is iedereen wat extremer.
Tsja, de negatieve ervaringen blijven beter hangen. Zo werkt het menselijk brein.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar andere ervaringen met haar![]()
Ze had wel vaak een case of PMS
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Boh er was toen een discussie tussen haar en miss x a.k.a zeefje dat vond ik dan wel weer leuk
.
Jij hebt haar al gemeet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon erg sterkte principes en op een forum is het makkelijk om daar sterk in te staan. In het echt ben je daar niet zoveel mee bezig, gewoon een spontaan en vrolijk meisje.
Koenquote:
Radio meet toch, ook wat dingen over gehoord jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ze een aantal keer bij grotere meets geweest.
Dan weet je meer dan ik, dus misschien ben ik wat voorbarig in die zin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ze een aantal keer bij grotere meets geweest.
Heb je nou je zinquote:
lijkt die er op?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:38 schreef Fera het volgende:
Godver. Ik kan niet meer naar John Mayer luisteren zonder aan m'n stomme ex te denken.
Nee, totaal niet. Maar hij is groot fan en we luisterden vaak samen.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
twi is eindelijk thuis.Dus even douchen en dan slapen, trusten boefjes.
Trusten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
Trusten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |