Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik like zo'n 80%quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe kritisch jonge! Wtf is tinder eigenlijk
!?
Je kan die posts op je wall uitzetten/blokkeren bij je apps.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang om mensen uit mijn Facebook tegen te komen. Zit je daar om gewoon eens te kijken en ondertussen krijgt je halve vriendenlijst jouw foto's te zien op een date-app. Dat hele met FB verbinden vind ik ook niets.
Gelijk heeft die, GTA is gewoon baasquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Raene het volgende:
[..]
J weet het te verpesten met gta... ik kom zo naar bed liefie.. ja en toen was het 5 uur sochtends..
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik wil mee spelen met Tinder!
Ik haat het als ik ergens niet mee mag doen
ik ga naar bed
Trustenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik wil mee spelen met Tinder!
Ik haat het als ik ergens niet mee mag doen
ik ga naar bed
Gta is tof ja, maar zeg niet dat je er ook zo aan komt om vervolgens 5 uur later pas naar bed te komen en dan nog eens je piemel erin probeert te prikkenquote:
Maar mensen krijgen je foto's toch te zien om te beoordelen? Ik hoor heel vaak dat iemand één van zijn/haar bekende tegenkwam.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan die posts op je wall uitzetten/blokkeren bij je apps.
[..]
Gelijk heeft die, GTA is gewoon baas
Ik zou dat wel leuk vinden eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar mensen krijgen je foto's toch te zien om te beoordelen? Ik hoor heel vaak dat iemand één van zijn/haar bekende tegenkwam.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Gta is tof ja, maar zeg niet dat je er ook zo aan komt om vervolgens 5 uur later pas naar bed te komen en dan nog eens je piemel erin probeert te prikken.
Dan moet diegene toch ook daarop zitten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar mensen krijgen je foto's toch te zien om te beoordelen? Ik hoor heel vaak dat iemand één van zijn/haar bekende tegenkwam.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Raene het volgende:
[..]
J weet het te verpesten met gta... ik kom zo naar bed liefie.. ja en toen was het 5 uur sochtends..
Ja. Dat maakt het niet minder stom.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
Dan moet diegene toch ook daarop zitten?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het niet minder stom.
Mwa, zelf zou ik er niet mee zitten, sowieso is het toch gewoon een normale app.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het niet minder stom.
Als je in een relatie zit vind ik het niet normaal om op een dating app te gaan zitten. En ik zou niet willen dat mijn vrienden dat van mij zouden denken, dus ja, dan geef ik er wel wat om.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, zelf zou ik er niet mee zitten, sowieso is het toch gewoon een normale app.
Plus /care wat anderen ervan vinden.
Dat is inderdaad een ander verhaal dan jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit vind ik het niet normaal om op een dating app te gaan zitten. En ik zou niet willen dat mijn vrienden dat van mij zouden denken, dus ja, dan geef ik er wel wat om.
D is een sex autistquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
"Op welk level zit jij nu met candy crush? Ik zit op level blablabla". Maakt niet uit dat ik dan naakt voor hem sta.
Een beetje maar. Het kan ook fantastisch zijn. Maar z'n timing is een beetje beroerd.quote:
Hij is ook nooit meer in sexsc Sinds hij met jou is btw :pquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje maar. Het kan ook fantastisch zijn. Maar z'n timing is een beetje beroerd.
Nee, klopt. Maar dat lag meer aan bepaalde mensen die hier kwamen. De sfeer werd gewoon anders.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij is ook nooit meer in sexsc Sinds hij met jou is btw :p
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat lag meer aan bepaalde mensen die hier kwamen. De sfeer werd gewoon anders.
Over bepaalde mensen.. ik zie samz hier nooit meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat lag meer aan bepaalde mensen die hier kwamen. De sfeer werd gewoon anders.
Klopt. Je hoort mij niet klagen overigens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Over bepaalde mensen.. ik zie samz hier nooit meer...
Ik mis haar een beetjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Over bepaalde mensen.. ik zie samz hier nooit meer...
Ik wil gerust gemeen tegen je doen om het gemis op te vullen hoor fax.quote:
Nog meer? Die jongen heeft het al zwaar genoeg af en toequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil gerust gemeen tegen je doen om het gemis op te vullen hoor fax.
Ze was ook wel eens lief hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil gerust gemeen tegen je doen om het gemis op te vullen hoor fax.
Welnee daar krijgt hij karakter van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer? Die jongen heeft het al zwaar genoeg af en toe
De tijden dat ze zich niet verheven boven de rest voeldequote:
Soms wel. Maar er is beduidend minder ruzie en felle discussie zonder haar. Sorry dat ik het zeg. Je moet gewoon weten wanneer je moet stoppen.quote:
Ah is dat hetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Welnee daar krijgt hij karakter van.
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Raene het volgende:
[..]
De tijden dat ze zich niet verheven boven de rest voelde?
Ik vond het altijd wel leuk om met haar in discussie te liggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel. Maar er is beduidend minder ruzie en felle discussie zonder haar. Sorry dat ik het zeg. Je moet gewoon weten wanneer je moet stoppen.
Nou ik moet zeggen de afgelopen twee weken is er wel om de dag wel een linke sc discussiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel. Maar er is beduidend minder ruzie en felle discussie zonder haar. Sorry dat ik het zeg. Je moet gewoon weten wanneer je moet stoppen.
Ja, leuk. Praktisch tot de grond afgebrand worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om met haar in discussie te liggen
Gatver een piemelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
Wtf, ik voel me aangetast
Zomaar een pener op tv...
Op Ned3 nog wel.
[..]
Ah is dat het
Dan ontspring ik die dans wel vaak.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen de afgelopen twee weken is er wel om de dag wel een linke sc discussie
Toegegeven, soms hadden we wel toffe gesprekken. En ze kan prachtig tekenen. Ik zou wel willen weten hoe ze in het echte leven is. Op FOK! is iedereen wat extremer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Myraela het volgende:
Ik mag Samz wel. We zullen het over bepaalde dingen nooit eens worden, maar dat doet niets af aan het feit dat het gewoon een tof meisje is.
Boh er was toen een discussie tussen haar en miss x a.k.a zeequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, leuk. Praktisch tot de grond afgebrand worden.
Je hebt blijkbaar andere ervaringen met haarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, leuk. Praktisch tot de grond afgebrand worden.
Daar heb ik helemaal geen positieve gevoelens over. Helemaal niet. Ik negeer haar eigenlijk altijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Boh er was toen een discussie tussen haar en miss x a.k.a zeefje dat vond ik dan wel weer leuk
.
Ze kon zo neerbuigend doen soms als ik bv ergens super enthousiast over was, dat vond ik niet zo lachequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Myraela het volgende:
Ik mag Samz wel. We zullen het over bepaalde dingen nooit eens worden, maar dat doet niets af aan het feit dat het gewoon een tof meisje is.
Ik heb haar nooit gemeetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Myraela het volgende:
Ze heeft gewoon erg sterkte principes en op een forum is het makkelijk om daar sterk in te staan. In het echt ben je daar niet zoveel mee bezig, gewoon een spontaan en vrolijk meisje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Toegegeven, soms hadden we wel toffe gesprekken. En ze kan prachtig tekenen. Ik zou wel willen weten hoe ze in het echte leven is. Op FOK! is iedereen wat extremer.
Tsja, de negatieve ervaringen blijven beter hangen. Zo werkt het menselijk brein.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar andere ervaringen met haar![]()
Ze had wel vaak een case of PMS
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Boh er was toen een discussie tussen haar en miss x a.k.a zeefje dat vond ik dan wel weer leuk
.
Jij hebt haar al gemeet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon erg sterkte principes en op een forum is het makkelijk om daar sterk in te staan. In het echt ben je daar niet zoveel mee bezig, gewoon een spontaan en vrolijk meisje.
Koenquote:
Radio meet toch, ook wat dingen over gehoord jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ze een aantal keer bij grotere meets geweest.
Dan weet je meer dan ik, dus misschien ben ik wat voorbarig in die zin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ze een aantal keer bij grotere meets geweest.
Heb je nou je zinquote:
lijkt die er op?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:38 schreef Fera het volgende:
Godver. Ik kan niet meer naar John Mayer luisteren zonder aan m'n stomme ex te denken.
Nee, totaal niet. Maar hij is groot fan en we luisterden vaak samen.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
twi is eindelijk thuis.Dus even douchen en dan slapen, trusten boefjes.
Trusten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
Trusten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef Myraela het volgende:
Jezus faxie 4 uur pasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook denk ik. Sliep pas om 4 uur en was 6 uur alweer op
Voel het wel aardig nu...
Eerst even onder een warme douche en dan wellicht nog even in de badjas kruipen en nog wat gamen![]()
![]()
KOM JE BOOS BINNEN DANquote:
Time flies when you're having funquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja was ergens mee bezig en vergat de tijd
Laterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook denk ik. Sliep pas om 4 uur en was 6 uur alweer op
Voel het wel aardig nu...
Eerst even onder een warme douche en dan wellicht nog even in de badjas kruipen en nog wat gamen![]()
![]()
Ga GTA uitspelen hoeft je vriend het niet meer te doen van het weekendquote:
Haha ja zoietsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun!?
Sorryquote:
Gta is alang uitgespeeld, GTAonline is nu de boosdoenerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga GTA uitspelen hoeft je vriend het niet meer te doen van het weekend
Nou ik zag je nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was al binnen maar niemand groeten.
Awesome dude.quote:
Oh... Dat is makkelijk, gewoon de stekker eruit trekken van de modemquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Gta is alang uitgespeeld, GTAonline is nu de boosdoener. En dat is oneindig...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh... Dat is makkelijk, gewoon de stekker eruit trekken van de modem
Wat niet goed?quote:
Beide kanquote:
Het modem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |