Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
waarom moet jij altijd the obvious toch benoemen?quote:
Kirsten niet goed genoeg voor je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Kaneel, gooi eens een nieuwe OP-babe in die OP
Ik wilde de TT afmakenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom moet jik altijd the obvious toch benoemen?
Nee je was sneller dan ik dachtquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kirsten niet goed genoeg voor je?
quote:
Wat lola zegtquote:
quote:
Zit nu Spider-Man te kijken. Ze wel cute.quote:
Dat hoor ik vaker.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zit nu Spider-Man te kijken. Ze wel cute.
Alleen jammer dat ze in die 3 films iedere kerel neukt die ze tegenkomt.
[..]
Dat hoor ik vaker.
Ja het valt niet mee om Peter Parker te zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat hoor ik vaker.
Of een döner pizza met knoflook saaaaauuuussssssquote:
Huillie. Smaken verschillen. Ik geef enkel mijn meningquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat hoor ik vaker.
Hmmm neequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Of een döner pizza met knoflook saaaaauuuussssss.
Haar mond staat me niet aan en die jankerige bek die ze 9 van de 10 keer trektquote:
Ik heb zin in kapsalonquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het valt niet mee om Peter Parker te zijn.
Waarom niet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pizza
Ik wou dat ik die kon eten nu
Nee dat soort films kijk ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Hebben jullie crazy beautiful al eens gezien? (ook met kirsten dunst)
Naja zegquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Haar mond staat me niet aan en die jankerige bek die ze 9 van de 10 keer trekt.
Telaatquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pizza
Blender met wat melk of zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pizza
Ik geloof het niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Hebben jullie crazy beautiful al eens gezien? (ook met kirsten dunst)
wat voor soort?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Nee dat soort films kijk ik niet
Kapsalonquote:
Dat vind ik sowieso stom.quote:
Omdat die kloteverstandskies getrokken is, en ik sindsdien alleen yoghurt en soep kan eten. Met moeitequote:
Dat soort films. Je weet toch wel welke film je genoemd hebt net?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HARDER! Ik ben stout geweestquote:
O ja, want die andere kant zit er nog steeds inquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat die kloteverstandskies getrokken is, en ik sindsdien alleen yoghurt en soep kan eten. Met moeite
Nouja, Sony heeft de rechten van Spider-Man. Dus er zat niks anders op voor Marvel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso stom.
Maar ook bijvoorbeeld dat in Iron Man 3 Tony niet gewoon even met S.H.I.E.L D. belt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat soort films. Je weet toch wel welke film je genoemd hebt net?ja maar jij zegt wel vaker heel rare dingen dus ik ging het maar even checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Toch last van gekregen inmiddels dus of dat niet? (De kant die er eigenlijk uit moest)quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat die kloteverstandskies getrokken is, en ik sindsdien alleen yoghurt en soep kan eten. Met moeite
Ja. Dan zit ik dus weer het hele weekend daarna met hetzelfde fucking probleem als nuquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, want die andere kant zit er nog steeds in![]()
Moest je nog een maand op wachten toch?
Oeh, döner.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van Daredevil die Batman gaat spelen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, Sony heeft de rechten van Spider-Man. Dus er zat niks anders op voor Marvel.
En ja, dat is het risico van een gedeeld universum. Iedere film nu zullen mensen zeggen: waarom bel je niet die en die? En terecht.
Aha, make sense.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jij zegt wel vaker heel rare dingen dus ik ging het maar even checken
Nee. Ik heb last van de kant die ze eruit hebben gehaald.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch last van gekregen inmiddels dus of dat niet? (De kant die er eigenlijk uit moest)
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Dan zit ik dus weer het hele weekend daarna met hetzelfde fucking probleem als nu![]()
Het doet zo fucking zeer, ik kan niks
Zo erg? Ik kon gewoon werken (al had ik wel een beetje een dikke wangquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Dan zit ik dus weer het hele weekend daarna met hetzelfde fucking probleem als nu![]()
Het doet zo fucking zeer, ik kan niks
Ik weet het niet Roy. Het hangt denk ik af van de split Batman/Bruce Wayne. En aangezien het een film met Superman is, zal er meer Batman inzitten dan iets anders.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van Daredevil die Batman gaat spelen?
Helpt niet. Diclofenac ook niet. Combinatie van de drie iets.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paracetamol/ibuprofen helpt/mag niet?
Pfff, dat zuigt welquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helpt niet. Diclofenac ook niet. Combinatie van de drie iets.
Ik heb de dag erna moeten werken omdat er een keuring was waar je je niet voor mag ziekmelden. Dikke poep. Maar dat ging écht niet van harte.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg? Ik kon gewoon werken (al had ik wel een beetje een dikke wang)
Sterkte
Ik ben sowieso wel bang dat ze die film gaan verneuken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg? Ik kon gewoon werken (al had ik wel een beetje een dikke wang)
Sterkte
[..]
Ik weet het niet Roy. Het hangt denk ik af van de split Batman/Bruce Wayne. En aangezien het een film met Superman is, zal er meer Batman inzitten dan iets anders.
Dan hoef je geen goed acteur te zijn, omdat er toch weinig zichtbaar is van je.
Raar hoor, zou zeggen dat het met een paar dagen minder zou moeten worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb last van de kant die ze eruit hebben gehaald.
Schijnt normaal te zijn, maar godverdomme, wat een pijn
Dagje op de bank?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de dag erna moeten werken omdat er een keuring was waar je je niet voor mag ziekmelden. Dikke poep. Maar dat ging écht niet van harte.
Ja, het blijft DC natuurlijk. Gegarandeerd een rukfilm.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel bang dat ze die film gaan verneuken.
En waar is Rokje trouwens? Er is belangrijk Buffy nieuws te bespreken.
Ja, ik zit nu op de derde dag erna. Opzich niet heel gek dat het nog zeer doet. Het is in ieder geval al wel de eerste dag zonder zwelling. Maar de pijn. Jeetjemina, die is wel erger dan de afgelopen dagen. Zo'n vervelende, zeurende, kloppende, gemene rotpijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raar hoor, zou zeggen dat het met een paar dagen minder zou moeten worden.
Ja kan me voorstellen
Nee comic gaat goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dagje op de bank?
[..]
Ja, het blijft DC natuurlijk. Gegarandeerd een rukfilm.
Rokje zal wel tongdiep in Chowi zitten.
Is het omdat seizoen 10 is aangekondigd?
quote:
Rokje zal er morgen wel weer zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee comic gaat goed.
Er zijn plannen voor een nieuwe serie, maar zonder Joss whedon of members van de originele cast.
Balen dat het weekend ertussen zit misschien dat ze iets anders hadden kunnen voorschrijven. Sowieso blijft het een rotplek natuurlijk. Maar beterschap in iedergeval.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu op de derde dag erna. Opzich niet heel gek dat het nog zeer doet. Het is in ieder geval al wel de eerste dag zonder zwelling. Maar de pijn. Jeetjemina, die is wel erger dan de afgelopen dagen. Zo'n vervelende, zeurende, kloppende, gemene rotpijn
Thanks!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Balen dat het weekend ertussen zit misschien dat ze iets anders hadden kunnen voorschrijven. Sowieso blijft het een rotplek natuurlijk. Maar beterschap in iedergeval.
Bij mij ook alquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, weer een goede kennis welke een serieuze relatie heeft en de volgende stap zet. Straks blijf ik als enige single over
Hoiiiiiiiiiiiiiiquote:
Mijn dag wasquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het? Toch nog een beetje leuke dag gehad met GvsE en Joof?
Ja vind ik ook, maar deze was altijd anti relaties en jaagde iedereen weg door heel kritisch en cynisch te zijn, dat was heerlijk! Iedereen die ook maar iets probeerde droop zo af. Blijkbaar is er toch iemand doorheen gekomenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij ook al
Waren altijd met een groepje van 4 vriendinnen. 1 is de weg kwijt geraakt. 1 woont inmiddels al 2 jaar samen en 1 heeft gisteren aangekondigd ook te gaan samenwonen![]()
Wel tof voor haar, dat wel.
Hahaha, awesome.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar deze was altijd anti relaties en jaagde iedereen weg door heel kritisch en cynisch te zijn, dat was heerlijk! Iedereen die ook maar iets probeerde droop zo af. Blijkbaar is er toch iemand doorheen gekomen![]()
Dat heb ik met babies.. bijna al mijn vriendinnen hebben er nu een er is geen hol aan meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, weer een goede kennis welke een serieuze relatie heeft en de volgende stap zet. Straks blijf ik als enige single over
Daar heb ik er ook al een aantal van ja, het gaat echt de verkeerde kant opquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik met babies.. bijna al mijn vriendinnen hebben er nu een er is geen hol aan meer.
Niet vergeten die vent nog een rotschop te geven.quote:
Hay, hoe was je verjaardagquote:
Thank god niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik met babies.. bijna al mijn vriendinnen hebben er nu een er is geen hol aan meer.
Hoi vrienden worden?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook al een aantal van ja, het gaat echt de verkeerde kant op![]()
Heb te weinig vrienden welke geen kinderen willen
Welke vent?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet vergeten die vent nog een rotschop te geven.![]()
Jij hebt een relatiequote:
Mijn tandarts is niet fout geweest. Die heeft me wel doorverstuurd met de goede informatie. De kaakchirurg.. die..quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je tandarts, wie anders
Je moet toch nog voor de andere juistekant
Ja en dusquote:
Ik wil single vrienden die zich gewoon weer gruwelijk misdragen op een avond stappenquote:
Die danquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn tandarts is niet fout geweest. Die heeft me wel doorverstuurd met de goede informatie. De kaakchirurg.. die..
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil single vrienden die zich gewoon weer gruwelijk misdragen op een avond stappen
quote:
Ah ja dat mis ik welquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil single vrienden die zich gewoon weer gruwelijk misdragen op een avond stappen
Waar was jij gisteren dan?quote:
Ja hoi. Hoewel dat gruwelijk misdragen wel meevalt volgens mijquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, geniaal ja, de buren groeten en glimlachen en wegkijken tegelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah ja dat mis ik wel.. o.a. the walk of shame enzo
quote:
Hoeft ook niet, als je maar een goede wingman kan zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hoi. Hoewel dat gruwelijk misdragen wel meevalt volgens mij
Je weet heel goed dat ik wel wildequote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat ik wel wilde
Waar je was was dat nou ook niet echt nodig zo te lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je maar een goede wingman kan zijn
Ik had een goede wingman mee, maar hij is zijn streken een beetje verloren. Sinds hij deze meid kent is het overquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar je was was dat nou ook niet echt nodig zo te lezen.
Haha, onder de plak dus, ik weet er alles van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had een goede wingman mee, maar hij is zijn streken een beetje verloren. Sinds hij deze meid kent is het overin onze studenten tijd waren we briljant samen. Elke avond was een feestje.
Gisteren keken we wel rond, maar losgaan deden we toch niet
Nee dat zeker niet, ze is echt een super tof wijfquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, onder de plak dus, ik weet er alles van.
Het jagen hoeft dan niet meer he
Blijkbaarquote:
Mwa dat is geen reden hequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, ze is echt een super tof wijfhij heeft serieus de jackpot geraakt, maar daarom is hij ook voorzichtig, want hij wil absoluut niet de kans lopen haar kwijt te raken.
Ik zou wel met hem ruilenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat is geen reden he
Ik was even zoeken naar een buis buizen voor versterker, moet ook nog gedaan worden
Zou je kanalen toch altijd matched houden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat is geen reden he
Ik was even zoeken naar een buis buizen voor versterker, moet ook nog gedaan worden
I knowquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou je kanalen toch altijd matched houden.
Ah. Opstoken die lampen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know
Is voor een preamp (gitaar) waar er maar een in zit.
Hihi, mooi was dat he!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als jonge vent, bleek een oude, getrouwde vent te zijn die met allerlei foksters is vreemdgegaan.Volgens mij is het originele ontmaskeringstopic zelfs gedeletet om z'n vrouw te sparen of zo.
Mogguh Vin!quote:
Echt helemaal paars?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme!!
Ik was een beetje vergeten dat ik tegenwoordig paars haar heb. Tot ik net langs de spiegel liep
Neequote:
Oh ik denk alquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Al lijkt mijn staart wel helemaal paars
GvsE heeft het geverfdquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:39 schreef Viro het volgende:
Jij weet tenminste hoe jij aan paars haar bent gekomen, ik heb geen flauw idee hoe ik een blauw oog heb gekregen![]()
Van de trap gevallenquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:39 schreef Viro het volgende:
Jij weet tenminste hoe jij aan paars haar bent gekomen, ik heb geen flauw idee hoe ik een blauw oog heb gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die foto dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme!!
Ik was een beetje vergeten dat ik tegenwoordig paars haar heb. Tot ik net langs de spiegel liep
quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:43 schreef rival het volgende:
Paars haar
Blauw oog
Ik ben ongeschonden uit het weekend gekomen!Hoe was je feestje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn FB!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat zag ik voorbij komen op FBquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE heeft het geverfd![]()
Ik heb een tof weekend gehad!!
Jij vechtersbaasje!!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:43 schreef rival het volgende:
Paars haar
Blauw oog
Ik ben ongeschonden uit het weekend gekomen!Alles is beter dan een rauw geneukte aarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je spreekt uit ervaring zie ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Alles is beter dan een rauw geneukte aars
Wij hebben genoten van het zingen!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb je toch live meegemaakt
Was leuk, de laatste vertrok om 7 uur pas
Het was een geweldige vage dag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:53 schreef Viro het volgende:
Maare nog epische dingen meegemaakt tijdens je bday? Verhalen waarvan wij door het lachen niet hoeven te sporten voor een week?
De standaard, mensen die niet tegen drank kunnen. Verder kan ik niet iets bedenken waar je buikkrampen van krijgt sorryquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:53 schreef Viro het volgende:
Maare nog epische dingen meegemaakt tijdens je bday? Verhalen waarvan wij door het lachen niet hoeven te sporten voor een week?
goed hequote:Op maandag 14 oktober 2013 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben genoten van het zingen!!
Geweldigquote:
Vertel er eens meer over.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi, mooi was dat he!!
Ik heb toen die ontmaskering gedaan
Loop mijn longen er uit te hoesten.quote:
Verkouden ja? Het is ook guur weer weer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loop mijn longen er uit te hoesten.
Heb het koud.
Deel van mijn armhaar kwijtgeraakt toen ik niet oplette tijdens koken
En hoe is het met jou?
Heb mijn borsthaar wel eens gedaan. Met zo'n ontharingscreme. Dat stonkquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verkouden ja? Het is ook guur weer weer.
Ai nouja beter dan waxen he.
Goed hoor, lekker gechillend dit weekend.
Echt ja? Ik dacht dat borsthaar juist mannelijk was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb mijn borsthaar wel eens gedaan. Met zo'n ontharingscreme. Dat stonk
Mooi feestje gedaan?
Is het ook, maar ik wilde wel weer eens een gladde borst.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt ja? Ik dacht dat borsthaar juist mannelijk was.
Mooi klein feestje, gebowled en thuis geborrelt. Wel vet lang op bed gelegen.![]()
nog gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi klein feestje, gebowled en thuis geborrelt. Wel vet lang op bed gelegen.![]()
borsthaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik wilde wel weer eens een gladde borst.
Op bed gelegen, uhuh.
Ow kan ook, wel handig als je een keuze hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het ook, maar ik wilde wel weer eens een gladde borst.
Op bed gelegen, uhuh.
Thanks.quote:
Thanksquote:
Borsthaar is voor mensen die minder geëvolueerd zijn ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
harsenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Borsthaar is voor mensen die minder geëvolueerd zijn ja.
Mensen die niks weten van evolutiequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Borsthaar is voor mensen die minder geëvolueerd zijn ja.
Jullie staan nog dichter bij de apen, hoef je je niet voor te schamen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niks weten van evolutie
Doe eens niet alsof je een retard bent.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie staan nog dichter bij de apen, hoef je je niet voor te schamen.
wel. En scheren, harsen en epileren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie staan nog dichter bij de apen, hoef je je niet voor te schamen.
Gewoon mailbombs gebruiken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als ik het kan winnen.
Zijn er geëvolueerde mensen dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien de minder geëvolueerde mensen onder ons
We zijn allemaal pokemonquote:
spermabank!quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef muhahaha het volgende:
Misschien een verre neef? FOK en relaties.
Geloof je het zelf
als ik los zou mogen gaan met scheermesjes, zou ik hem doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Goed voorbeeld inderdaad.
kijk hier was het nog minder
[ afbeelding ]
oude mannen fetishquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik los zou mogen gaan met scheermesjes, zou ik hem doen
ja sorry, die zijn over het algemeen gewoon beter in bed.. Niet allemaal hoor, bij sommigen werkt dat ding niet helemaal naar behorenquote:
Een shirt aantrekken is dus evolutie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Goed voorbeeld inderdaad.
kijk hier was het nog minder
[ afbeelding ]
niet helemaal... maar ga zo doorquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een shirt aantrekken is dus evolutie.
Wat gaat er mis dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja sorry, die zijn over het algemeen gewoon beter in bed.. Niet allemaal hoor, bij sommigen werkt dat ding niet helemaal naar behoren
Ik begin het met je eens te wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja sorry, die zijn over het algemeen gewoon beter in bed.. Niet allemaal hoor, bij sommigen werkt dat ding niet helemaal naar behoren
Door een ontmoeting en nee was absoluut geen date!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel er eens meer over.Hoe ben je erachter gekomen?
Opa!! Ik had je al gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow kan ook, wel handig als je een keuze hebt.
Ja, geen zin om op te staan.
[..]
Thanks.
Rival en huppel, gefeliciteerd nog.
[..]
Thanks
In slaap vallen tijdens het epilerenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel. En scheren, harsen en epileren.
Dat die andere foksters waarmee hij wat uitspookte gewoon hun bek hebben gehouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door een ontmoeting en nee was absoluut geen date!!
Voor zover ik weet is het eigenlijk altijd bij msn-contact gebleven. Er werd wel gecamd maar niet door hem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat die andere foksters waarmee hij wat uitspookte gewoon hun bek hebben gehouden.
Ohh, ik meende gelezen te hebben dat hij er met wat het bed gedeeld had. Mocht wat jij zegt waar zijn, dan maakt dat de rel wel iets minder smeuïg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het eigenlijk altijd bij msn-contact gebleven. Er werd wel gecamd maar niet door hem.
Niet eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door een ontmoeting en nee was absoluut geen date!!
Uhm ik weet maar van 1 waar hij ook echt mee het bed had gedeeld. Die was ook zwaar verliefd geworden op hem. Best lullig om er dan achter te komen dat iemand getrouwd is met 4 kids en nummer 5 onderwegquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, ik meende gelezen te hebben dat hij er met wat het bed gedeeld had. Mocht wat jij zegt waar zijn, dan maakt dat de rel wel iets minder smeuïg.
Zullen vast dingen gebeurd zijn anders zou het toch niet voor zijn vrouw weggehaald worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, ik meende gelezen te hebben dat hij er met wat het bed gedeeld had. Mocht wat jij zegt waar zijn, dan maakt dat de rel wel iets minder smeuïg.
Ik zit hard na te denken wat daar ook alweer de reden van was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen vast dingen gebeurd zijn anders zou het toch niet voor zijn vrouw weggehaald worden.
Sowieso snap ik dat soort figuren niet, heb je waarschijnlijk een schat van een vrouw thuis zitten doe je zoiets...quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik weet maar van 1 waar hij ook echt mee het bed had gedeeld. Die was ook zwaar verliefd geworden op hem. Best lullig om er dan achter te komen dat iemand getrouwd is met 4 kids en nummer 5 onderweg
3 of 4 jaar geleden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer was deze rel ergens? Ik kan me het niet herinneren, al roept de naam het hupt wel iets op.
Tussen mijn 2 actieve periodes dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 of 4 jaar geleden.
Hupt was mod in ONZ
Geen idee wat hij thuis had zitten he. Er zijn ook mannen die geen schat van een vrouw hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat soort figuren niet, heb je waarschijnlijk een schat van een vrouw thuis zitten doe je zoiets...
Daarom waarschijnlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat hij thuis had zitten he. Er zijn ook mannen die geen schat van een vrouw hebben
Wie kiest ervoor? Die kerel? Want de dames in kwestie wisten van niks hequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk
Dan nog is het kansloos. En daar kies je dan toch echt zelf voor.
Die vent. Als je anderen wil neuken moet je gewoon geen relatie beginnen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie kiest ervoor? Die kerel? Want de dames in kwestie wisten van niks he
Ook weer waarquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die vent. Als je anderen wil neuken moet je gewoon geen relatie beginnen.
ja die sproeikop werkt dan niet Helemaal naar behorenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin het met je eens te worden
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja die sproeikop werkt dan niet Helemaal naar behoren
Ze hebben (in mijn geval dan) wel 1 nadeeltjequote:
Misschien net als bij een tube lijm of kit eerst het puntje eraf knippen/snijden...quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien net als bij een tube lijm of kit eerst het puntje eraf knippen/snijden...
omdat hij niet vraagt was het toch?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
Net met mijn mama geluncht en ze vroeg waarom ik niet komende zomer ga trouwen
en nu denk ik ook 'ja waarom eigenlijk niet'
terwijl ik weeeeeeeeeeeeeet waarom niet
maar nu wil ik deze zomer
wel de lusten niet de lasten dan tochquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien net als bij een tube lijm of kit eerst het puntje eraf knippen/snijden...
nee hoor? Hij heeft mij al gevraagdquote:
Oh, dat staat mij bij....quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor? Hij heeft mij al gevraagd
Rotjongquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oplossings gegericht denken, ik kan het
we zijn nu ongeveer een half jaar verloofdquote:
Gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we zijn nu ongeveer een half jaar verloofd
mannen hebben sowieso niet veel voordelenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
[..]
Ze hebben (in mijn geval dan) wel 1 nadeeltje
tnxquote:
ik zie dat niet als lastquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
wel de lusten niet de lasten dan toch
volgende keer eens proberenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen hebben sowieso niet veel voordelen
In Arnhem? Of gewoon Apeldoorn?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Dadelijk bij een huisje kijkenAl denk ik niet dat het iets is
In Apeldoorn ja. Zit boven een bloemist ofzo, maar is een oud huis dus het dak begint vrij laag. Maar zal het dadelijk even bekijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Arnhem? Of gewoon Apeldoorn?
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Apeldoorn ja. Zit boven een bloemist ofzo, maar is een oud huis dus het dak begint vrij laag. Maar zal het dadelijk even bekijken
Die jou nu erg dankbaar is. Held van de dagquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker weer buiten
Vooral als je iemand moet ophalen die pech heeft
Had jij pech?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die jou nu erg dankbaar is. Held van de dag
Maar jij bent dan de heldquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker weer buiten
Vooral als je iemand moet ophalen die pech heeft
Oh dat zeker, had alleen gehoopt dat het droog bleefquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die jou nu erg dankbaar is. Held van de dag
Bummer vinquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
Huisje was niks. Uber klein, slaapkamer waar mn bed niet eens in past
Er was nog een andere chick (naast de chick van woningcorporatiequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
Het weer is wel om te huilen ja. Alsof er nog niet genoeg regen is gevallen.
Voordeel als je onderweg naar huis gaat. Dan boeit het niet zo. Beter dan dat het onderweg naar je werk/ofietsanders gaat plensen en je een hele tijd of hele dag met natte kleding zit
Want regenpakken![]()
![]()
![]()
Maar als ze al natgeregend was, dan was haar bril dus ook al natquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er was nog een andere chick (naast de chick van woningcorporatie) die was met de fiets en nat geregend en ik stond daar onder een paraplu. Ik vragen of ze eronder bij wilde staan, maar dat hoefde niet want ze was toch al nat geregend
Dan regent je bril maar nat
Niets is zo irritant als een natte bril
Ja dat is zoooooo irritant. Lang leve lenzen. (Als je die dragen kanquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er was nog een andere chick (naast de chick van woningcorporatie) die was met de fiets en nat geregend en ik stond daar onder een paraplu. Ik vragen of ze eronder bij wilde staan, maar dat hoefde niet want ze was toch al nat geregend
Next time betterquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ach, ik had er al niet veel verwacht.
Klopt en toen ging ze die schoonmaken omdat die ook beslagen wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als ze al natgeregend was, dan was haar bril dus ook al nat
Nou is niet altijd fijn hoor. Vooral bij films kijken kan je droge ogen en laatst knipperde ik een keer en was ie dubbelgeklapt ergens op mijn oogquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is zoooooo irritant. Lang leve lenzen. (Als je die dragen kan)
Heb je die woningbouw chick niet ff jouw nummer toegestopt?
Je had haar ook een droge zakdoekje aan kunnen biedenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt en toen ging ze die schoonmaken omdat die ook beslagen was
Is goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Next time better
En mocht je tegen die tijd hulp nodig hebben dan geef je maar een brul
Die heb ik nooit op zakquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had haar ook een droge zakdoekje aan kunnen bieden
Ik heb ze nooit langer dan een uur in kunnen houdenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou is niet altijd fijn hoor. Vooral bij films kijken kan je droge ogen en laatst knipperde ik een keer en was ie dubbelgeklapt ergens op mijn oog
Gheghe, die heeft ze al, want ze belde mij vanmiddagMaar niet op de manier hoe jij bedoelt
Gepriegel is ook slechts gewenningquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit langer dan een uur in kunnen houdenwel jammer. Maar ja. Ben die bril nou al zo lang gewend dat het raar zou zijn zonder
En dat gepriegel![]()
Stommert!
Je had moeten zeggen: Bel je me als je wat fatsoenlijks hebt waar mijn bed wel in kan *knipoog*
![]()
Ik heb echt 2 maanden geprobeerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gepriegel is ook slechts gewenning
Gheghe godver dat was een goeie geweest
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb d'r naam, even stalken op Facebook
Gheghe een bril is ook wel makkelijk. Elke.keer als ik voor een nieuwe wil kijken.heb ik mijn lenzen in, dus niet echt handig voor het metenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt 2 maanden geprobeerd
En elke herfst winter denk ik er aan masr nee. Die ellende hoef ik niet meer.
Wingvrouw jeweetz![]()
!
En wat betreft ikea. Met 2 auto's gaan![]()
Brillen uitzoekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe een bril is ook wel makkelijk. Elke.keer als ik voor een nieuwe wil kijken.heb ik mijn lenzen in, dus niet echt handig voor het meten
En ja inderdaad, dat is wel zo handig
Ze wilde je niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat wel inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Brillen uitzoekenals ik ergens een hekel aan heb
Niks mis met lange vrouwenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik haar ook niet, ze was groter dan dat ik ben. Ik voel me als Joof
Whehehehe.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik haar ook niet, ze was groter dan dat ik ben. Ik voel me als Joof
Dat zei ik ook nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis met lange vrouwen
Stomme vrouwen worden allemaal zo lang tegenwoordigquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Zo voel ik me ook regelmatig.
Importeer er 1tje uit het buitenlandquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
[..]
Stomme vrouwen worden allemaal zo lang tegenwoordig
We hebben al genoeg buitenlanders hierquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Importeer er 1tje uit het buitenland
Of geef zo'n lange vrouw eens een kans. Ik kan je vertellen, het heeft z'n voordelen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
[..]
Mannen worden ook steeds langer. We moeten toch iets. Anders kijken we alleen maar tegen piemels aan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
[..]
Really?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
"Schat, kun je dat even van de bovenste plank pakken?"quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of geef zo'n lange vrouw eens een kans. Ik kan je vertellen, het heeft z'n voordelen!
Ja dat is ook weer zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen worden ook steeds langer. We moeten toch iets. Anders kijken we alleen maar tegen piemels aan.
Ja, mannen ookquote:
Ik ben 1,82 en zij was zeker 1,95, zonder hakkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vin, hoeveel langer dan jij was die vrouw eigenlijk?
Sowieso vrouwen die zich afhankelijk van hun man opstellenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Schat, kun je dat even van de bovenste plank pakken?"
Maar nee want ik val niet op lange vrouwen
Die quote was van een man die een langere vrouw heeftquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die zich afhankelijk van hun man opstellen
Doe mij maar 1tje die wat zelfstandiger is
Met 1 ex scheelde ik 16 cm, big deal!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
Waarom worden mensen zo lang?
[..]
Ja, mannen ook
[..]
Ik ben 1,82 en zij was zeker 1,95, zonder hakken
Waarom is een banaan krom?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
[..]
Ja, mannen ook
[..]
Als zij 16cm kleiner dan heb ik daar geen problemen mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met 1 ex scheelde ik 16 cm, big deal!
Lange mannenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
[..]
Ja, mannen ook
[..]
Daarom ben ik juist blij niet lang te zijn. In de supermarkt is D altijd de lul.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Schat, kun je dat even van de bovenste plank pakken?"
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is een banaan krom?
Geen idee waarom mensen zo lang zijn. Misschien hebben we het wel veel te goed hier.
Mensen groeien nog harder tegen de zwaartekracht inquote:Als de bananen beginnen te groeien, wordt de bloemtros steeds zwaarder. Door de zwaartekracht gaat de tros naar beneden hangen. Maar de bananen willen naar boven blijven groeien, tegen de zwaartekracht in. Zo groeit de banaan krom! Dit effect heet met een moeilijk woord negatieve geotropie.
Ik ben niet langquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist blij niet lang te zijn. In de supermarkt is D altijd de lul.
"Nee, ik wil die daar helemaal achteraan". "Deze?" "O, nee, dat is weer een heel ander merk. Doe toch die ernaast maar".
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Mensen groeien nog harder tegen de zwaartekracht inLul krom wat recht isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Mensen groeien nog harder tegen de zwaartekracht inZijn sommige piemels daarom ook krom? Hebben sommige mannen als baby naast een raam gelegen zodat het ding links of rechts naar het licht toe is gegroeid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Veeg me opquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn sommige piemels daarom ook krom? Hebben sommige mannen als baby naast een raam gelegen zodat het ding links of rechts naar het licht toe is gegroeid?
Dat kan ik mij niet herinneren ik zal het eens aan mijn moeder vragenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn sommige piemels daarom ook krom? Hebben sommige mannen als baby naast een raam gelegen zodat het ding links of rechts naar het licht toe is gegroeid?
Ik ben 1.66quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet lang
Ja, veel te lang
[..]![]()
Men weet het nog niet. Maar het lijkt erfelijk te zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Is er nog een verband tussen rechts of linkshandigheid en de penis?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men weet het nog niet. Maar het lijkt erfelijk te zijn.
Voor zo ver ik heb gelezen, niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er nog een verband tussen rechts of linkshandigheid en de penis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |