hehe, geniaal ja, de buren groeten en glimlachen en wegkijken tegelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah ja dat mis ik wel.. o.a. the walk of shame enzo
quote:
Hoeft ook niet, als je maar een goede wingman kan zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hoi. Hoewel dat gruwelijk misdragen wel meevalt volgens mij
Je weet heel goed dat ik wel wildequote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat ik wel wilde
Waar je was was dat nou ook niet echt nodig zo te lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je maar een goede wingman kan zijn
Ik had een goede wingman mee, maar hij is zijn streken een beetje verloren. Sinds hij deze meid kent is het overquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar je was was dat nou ook niet echt nodig zo te lezen.
Haha, onder de plak dus, ik weet er alles van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had een goede wingman mee, maar hij is zijn streken een beetje verloren. Sinds hij deze meid kent is het overin onze studenten tijd waren we briljant samen. Elke avond was een feestje.
Gisteren keken we wel rond, maar losgaan deden we toch niet
Nee dat zeker niet, ze is echt een super tof wijfquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, onder de plak dus, ik weet er alles van.
Het jagen hoeft dan niet meer he
Blijkbaarquote:
Mwa dat is geen reden hequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, ze is echt een super tof wijfhij heeft serieus de jackpot geraakt, maar daarom is hij ook voorzichtig, want hij wil absoluut niet de kans lopen haar kwijt te raken.
Ik zou wel met hem ruilenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat is geen reden he
Ik was even zoeken naar een buis buizen voor versterker, moet ook nog gedaan worden
Zou je kanalen toch altijd matched houden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat is geen reden he
Ik was even zoeken naar een buis buizen voor versterker, moet ook nog gedaan worden
I knowquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou je kanalen toch altijd matched houden.
Ah. Opstoken die lampen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know
Is voor een preamp (gitaar) waar er maar een in zit.
Hihi, mooi was dat he!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als jonge vent, bleek een oude, getrouwde vent te zijn die met allerlei foksters is vreemdgegaan.Volgens mij is het originele ontmaskeringstopic zelfs gedeletet om z'n vrouw te sparen of zo.
Mogguh Vin!quote:
Echt helemaal paars?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme!!
Ik was een beetje vergeten dat ik tegenwoordig paars haar heb. Tot ik net langs de spiegel liep
Neequote:
Oh ik denk alquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Al lijkt mijn staart wel helemaal paars
GvsE heeft het geverfdquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:39 schreef Viro het volgende:
Jij weet tenminste hoe jij aan paars haar bent gekomen, ik heb geen flauw idee hoe ik een blauw oog heb gekregen![]()
Van de trap gevallenquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:39 schreef Viro het volgende:
Jij weet tenminste hoe jij aan paars haar bent gekomen, ik heb geen flauw idee hoe ik een blauw oog heb gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die foto dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme!!
Ik was een beetje vergeten dat ik tegenwoordig paars haar heb. Tot ik net langs de spiegel liep
quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:43 schreef rival het volgende:
Paars haar
Blauw oog
Ik ben ongeschonden uit het weekend gekomen!Hoe was je feestje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn FB!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat zag ik voorbij komen op FBquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE heeft het geverfd![]()
Ik heb een tof weekend gehad!!
Jij vechtersbaasje!!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:43 schreef rival het volgende:
Paars haar
Blauw oog
Ik ben ongeschonden uit het weekend gekomen!Alles is beter dan een rauw geneukte aarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je spreekt uit ervaring zie ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Alles is beter dan een rauw geneukte aars
Wij hebben genoten van het zingen!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb je toch live meegemaakt
Was leuk, de laatste vertrok om 7 uur pas
Het was een geweldige vage dag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:53 schreef Viro het volgende:
Maare nog epische dingen meegemaakt tijdens je bday? Verhalen waarvan wij door het lachen niet hoeven te sporten voor een week?
De standaard, mensen die niet tegen drank kunnen. Verder kan ik niet iets bedenken waar je buikkrampen van krijgt sorryquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:53 schreef Viro het volgende:
Maare nog epische dingen meegemaakt tijdens je bday? Verhalen waarvan wij door het lachen niet hoeven te sporten voor een week?
goed hequote:Op maandag 14 oktober 2013 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben genoten van het zingen!!
Geweldigquote:
Vertel er eens meer over.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi, mooi was dat he!!
Ik heb toen die ontmaskering gedaan
Loop mijn longen er uit te hoesten.quote:
Verkouden ja? Het is ook guur weer weer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loop mijn longen er uit te hoesten.
Heb het koud.
Deel van mijn armhaar kwijtgeraakt toen ik niet oplette tijdens koken
En hoe is het met jou?
Heb mijn borsthaar wel eens gedaan. Met zo'n ontharingscreme. Dat stonkquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verkouden ja? Het is ook guur weer weer.
Ai nouja beter dan waxen he.
Goed hoor, lekker gechillend dit weekend.
Echt ja? Ik dacht dat borsthaar juist mannelijk was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb mijn borsthaar wel eens gedaan. Met zo'n ontharingscreme. Dat stonk
Mooi feestje gedaan?
Is het ook, maar ik wilde wel weer eens een gladde borst.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt ja? Ik dacht dat borsthaar juist mannelijk was.
Mooi klein feestje, gebowled en thuis geborrelt. Wel vet lang op bed gelegen.![]()
nog gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi klein feestje, gebowled en thuis geborrelt. Wel vet lang op bed gelegen.![]()
borsthaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik wilde wel weer eens een gladde borst.
Op bed gelegen, uhuh.
Ow kan ook, wel handig als je een keuze hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het ook, maar ik wilde wel weer eens een gladde borst.
Op bed gelegen, uhuh.
Thanks.quote:
Thanksquote:
Borsthaar is voor mensen die minder geëvolueerd zijn ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
harsenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Borsthaar is voor mensen die minder geëvolueerd zijn ja.
Mensen die niks weten van evolutiequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Borsthaar is voor mensen die minder geëvolueerd zijn ja.
Jullie staan nog dichter bij de apen, hoef je je niet voor te schamen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niks weten van evolutie
Doe eens niet alsof je een retard bent.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie staan nog dichter bij de apen, hoef je je niet voor te schamen.
wel. En scheren, harsen en epileren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie staan nog dichter bij de apen, hoef je je niet voor te schamen.
Gewoon mailbombs gebruiken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als ik het kan winnen.
Zijn er geëvolueerde mensen dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien de minder geëvolueerde mensen onder ons
We zijn allemaal pokemonquote:
spermabank!quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef muhahaha het volgende:
Misschien een verre neef? FOK en relaties.
Geloof je het zelf
als ik los zou mogen gaan met scheermesjes, zou ik hem doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Goed voorbeeld inderdaad.
kijk hier was het nog minder
[ afbeelding ]
oude mannen fetishquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik los zou mogen gaan met scheermesjes, zou ik hem doen
ja sorry, die zijn over het algemeen gewoon beter in bed.. Niet allemaal hoor, bij sommigen werkt dat ding niet helemaal naar behorenquote:
Een shirt aantrekken is dus evolutie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Goed voorbeeld inderdaad.
kijk hier was het nog minder
[ afbeelding ]
niet helemaal... maar ga zo doorquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een shirt aantrekken is dus evolutie.
Wat gaat er mis dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja sorry, die zijn over het algemeen gewoon beter in bed.. Niet allemaal hoor, bij sommigen werkt dat ding niet helemaal naar behoren
Ik begin het met je eens te wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja sorry, die zijn over het algemeen gewoon beter in bed.. Niet allemaal hoor, bij sommigen werkt dat ding niet helemaal naar behoren
Door een ontmoeting en nee was absoluut geen date!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel er eens meer over.Hoe ben je erachter gekomen?
Opa!! Ik had je al gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow kan ook, wel handig als je een keuze hebt.
Ja, geen zin om op te staan.
[..]
Thanks.
Rival en huppel, gefeliciteerd nog.
[..]
Thanks
In slaap vallen tijdens het epilerenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel. En scheren, harsen en epileren.
Dat die andere foksters waarmee hij wat uitspookte gewoon hun bek hebben gehouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door een ontmoeting en nee was absoluut geen date!!
Voor zover ik weet is het eigenlijk altijd bij msn-contact gebleven. Er werd wel gecamd maar niet door hem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat die andere foksters waarmee hij wat uitspookte gewoon hun bek hebben gehouden.
Ohh, ik meende gelezen te hebben dat hij er met wat het bed gedeeld had. Mocht wat jij zegt waar zijn, dan maakt dat de rel wel iets minder smeuïg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het eigenlijk altijd bij msn-contact gebleven. Er werd wel gecamd maar niet door hem.
Niet eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door een ontmoeting en nee was absoluut geen date!!
Uhm ik weet maar van 1 waar hij ook echt mee het bed had gedeeld. Die was ook zwaar verliefd geworden op hem. Best lullig om er dan achter te komen dat iemand getrouwd is met 4 kids en nummer 5 onderwegquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, ik meende gelezen te hebben dat hij er met wat het bed gedeeld had. Mocht wat jij zegt waar zijn, dan maakt dat de rel wel iets minder smeuïg.
Zullen vast dingen gebeurd zijn anders zou het toch niet voor zijn vrouw weggehaald worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, ik meende gelezen te hebben dat hij er met wat het bed gedeeld had. Mocht wat jij zegt waar zijn, dan maakt dat de rel wel iets minder smeuïg.
Ik zit hard na te denken wat daar ook alweer de reden van was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen vast dingen gebeurd zijn anders zou het toch niet voor zijn vrouw weggehaald worden.
Sowieso snap ik dat soort figuren niet, heb je waarschijnlijk een schat van een vrouw thuis zitten doe je zoiets...quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik weet maar van 1 waar hij ook echt mee het bed had gedeeld. Die was ook zwaar verliefd geworden op hem. Best lullig om er dan achter te komen dat iemand getrouwd is met 4 kids en nummer 5 onderweg
3 of 4 jaar geleden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer was deze rel ergens? Ik kan me het niet herinneren, al roept de naam het hupt wel iets op.
Tussen mijn 2 actieve periodes dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 of 4 jaar geleden.
Hupt was mod in ONZ
Geen idee wat hij thuis had zitten he. Er zijn ook mannen die geen schat van een vrouw hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat soort figuren niet, heb je waarschijnlijk een schat van een vrouw thuis zitten doe je zoiets...
Daarom waarschijnlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat hij thuis had zitten he. Er zijn ook mannen die geen schat van een vrouw hebben
Wie kiest ervoor? Die kerel? Want de dames in kwestie wisten van niks hequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk
Dan nog is het kansloos. En daar kies je dan toch echt zelf voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |