Neequote:
Oh ik denk alquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Al lijkt mijn staart wel helemaal paars
GvsE heeft het geverfdquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:39 schreef Viro het volgende:
Jij weet tenminste hoe jij aan paars haar bent gekomen, ik heb geen flauw idee hoe ik een blauw oog heb gekregen![]()
Van de trap gevallenquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:39 schreef Viro het volgende:
Jij weet tenminste hoe jij aan paars haar bent gekomen, ik heb geen flauw idee hoe ik een blauw oog heb gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die foto dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme!!
Ik was een beetje vergeten dat ik tegenwoordig paars haar heb. Tot ik net langs de spiegel liep
quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:43 schreef rival het volgende:
Paars haar
Blauw oog
Ik ben ongeschonden uit het weekend gekomen!Hoe was je feestje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn FB!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat zag ik voorbij komen op FBquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE heeft het geverfd![]()
Ik heb een tof weekend gehad!!
Jij vechtersbaasje!!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:43 schreef rival het volgende:
Paars haar
Blauw oog
Ik ben ongeschonden uit het weekend gekomen!Alles is beter dan een rauw geneukte aarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je spreekt uit ervaring zie ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Alles is beter dan een rauw geneukte aars
Wij hebben genoten van het zingen!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb je toch live meegemaakt
Was leuk, de laatste vertrok om 7 uur pas
Het was een geweldige vage dag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:53 schreef Viro het volgende:
Maare nog epische dingen meegemaakt tijdens je bday? Verhalen waarvan wij door het lachen niet hoeven te sporten voor een week?
De standaard, mensen die niet tegen drank kunnen. Verder kan ik niet iets bedenken waar je buikkrampen van krijgt sorryquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:53 schreef Viro het volgende:
Maare nog epische dingen meegemaakt tijdens je bday? Verhalen waarvan wij door het lachen niet hoeven te sporten voor een week?
goed hequote:Op maandag 14 oktober 2013 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben genoten van het zingen!!
Geweldigquote:
Vertel er eens meer over.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi, mooi was dat he!!
Ik heb toen die ontmaskering gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |