hehe, geniaal ja, de buren groeten en glimlachen en wegkijken tegelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah ja dat mis ik wel.. o.a. the walk of shame enzo
quote:
Hoeft ook niet, als je maar een goede wingman kan zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hoi. Hoewel dat gruwelijk misdragen wel meevalt volgens mij
Je weet heel goed dat ik wel wildequote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat ik wel wilde
Waar je was was dat nou ook niet echt nodig zo te lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je maar een goede wingman kan zijn
Ik had een goede wingman mee, maar hij is zijn streken een beetje verloren. Sinds hij deze meid kent is het overquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar je was was dat nou ook niet echt nodig zo te lezen.
Haha, onder de plak dus, ik weet er alles van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had een goede wingman mee, maar hij is zijn streken een beetje verloren. Sinds hij deze meid kent is het overin onze studenten tijd waren we briljant samen. Elke avond was een feestje.
Gisteren keken we wel rond, maar losgaan deden we toch niet
Nee dat zeker niet, ze is echt een super tof wijfquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, onder de plak dus, ik weet er alles van.
Het jagen hoeft dan niet meer he
Blijkbaarquote:
Mwa dat is geen reden hequote:Op zondag 13 oktober 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, ze is echt een super tof wijfhij heeft serieus de jackpot geraakt, maar daarom is hij ook voorzichtig, want hij wil absoluut niet de kans lopen haar kwijt te raken.
Ik zou wel met hem ruilenquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat is geen reden he
Ik was even zoeken naar een buis buizen voor versterker, moet ook nog gedaan worden
Zou je kanalen toch altijd matched houden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat is geen reden he
Ik was even zoeken naar een buis buizen voor versterker, moet ook nog gedaan worden
I knowquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou je kanalen toch altijd matched houden.
Ah. Opstoken die lampen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know
Is voor een preamp (gitaar) waar er maar een in zit.
Hihi, mooi was dat he!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij deed zich voor als jonge vent, bleek een oude, getrouwde vent te zijn die met allerlei foksters is vreemdgegaan.Volgens mij is het originele ontmaskeringstopic zelfs gedeletet om z'n vrouw te sparen of zo.
Mogguh Vin!quote:
Echt helemaal paars?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme!!
Ik was een beetje vergeten dat ik tegenwoordig paars haar heb. Tot ik net langs de spiegel liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |