als ik los zou mogen gaan met scheermesjes, zou ik hem doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Goed voorbeeld inderdaad.
kijk hier was het nog minder
[ afbeelding ]
oude mannen fetishquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik los zou mogen gaan met scheermesjes, zou ik hem doen
ja sorry, die zijn over het algemeen gewoon beter in bed.. Niet allemaal hoor, bij sommigen werkt dat ding niet helemaal naar behorenquote:
Een shirt aantrekken is dus evolutie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Goed voorbeeld inderdaad.
kijk hier was het nog minder
[ afbeelding ]
niet helemaal... maar ga zo doorquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een shirt aantrekken is dus evolutie.
Wat gaat er mis dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja sorry, die zijn over het algemeen gewoon beter in bed.. Niet allemaal hoor, bij sommigen werkt dat ding niet helemaal naar behoren
Ik begin het met je eens te wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja sorry, die zijn over het algemeen gewoon beter in bed.. Niet allemaal hoor, bij sommigen werkt dat ding niet helemaal naar behoren
Door een ontmoeting en nee was absoluut geen date!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel er eens meer over.Hoe ben je erachter gekomen?
Opa!! Ik had je al gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow kan ook, wel handig als je een keuze hebt.
Ja, geen zin om op te staan.
[..]
Thanks.
Rival en huppel, gefeliciteerd nog.
[..]
Thanks
In slaap vallen tijdens het epilerenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel. En scheren, harsen en epileren.
Dat die andere foksters waarmee hij wat uitspookte gewoon hun bek hebben gehouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door een ontmoeting en nee was absoluut geen date!!
Voor zover ik weet is het eigenlijk altijd bij msn-contact gebleven. Er werd wel gecamd maar niet door hem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat die andere foksters waarmee hij wat uitspookte gewoon hun bek hebben gehouden.
Ohh, ik meende gelezen te hebben dat hij er met wat het bed gedeeld had. Mocht wat jij zegt waar zijn, dan maakt dat de rel wel iets minder smeuïg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het eigenlijk altijd bij msn-contact gebleven. Er werd wel gecamd maar niet door hem.
Niet eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door een ontmoeting en nee was absoluut geen date!!
Uhm ik weet maar van 1 waar hij ook echt mee het bed had gedeeld. Die was ook zwaar verliefd geworden op hem. Best lullig om er dan achter te komen dat iemand getrouwd is met 4 kids en nummer 5 onderwegquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, ik meende gelezen te hebben dat hij er met wat het bed gedeeld had. Mocht wat jij zegt waar zijn, dan maakt dat de rel wel iets minder smeuïg.
Zullen vast dingen gebeurd zijn anders zou het toch niet voor zijn vrouw weggehaald worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, ik meende gelezen te hebben dat hij er met wat het bed gedeeld had. Mocht wat jij zegt waar zijn, dan maakt dat de rel wel iets minder smeuïg.
Ik zit hard na te denken wat daar ook alweer de reden van was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen vast dingen gebeurd zijn anders zou het toch niet voor zijn vrouw weggehaald worden.
Sowieso snap ik dat soort figuren niet, heb je waarschijnlijk een schat van een vrouw thuis zitten doe je zoiets...quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik weet maar van 1 waar hij ook echt mee het bed had gedeeld. Die was ook zwaar verliefd geworden op hem. Best lullig om er dan achter te komen dat iemand getrouwd is met 4 kids en nummer 5 onderweg
3 of 4 jaar geleden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer was deze rel ergens? Ik kan me het niet herinneren, al roept de naam het hupt wel iets op.
Tussen mijn 2 actieve periodes dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 of 4 jaar geleden.
Hupt was mod in ONZ
Geen idee wat hij thuis had zitten he. Er zijn ook mannen die geen schat van een vrouw hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat soort figuren niet, heb je waarschijnlijk een schat van een vrouw thuis zitten doe je zoiets...
Daarom waarschijnlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat hij thuis had zitten he. Er zijn ook mannen die geen schat van een vrouw hebben
Wie kiest ervoor? Die kerel? Want de dames in kwestie wisten van niks hequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk
Dan nog is het kansloos. En daar kies je dan toch echt zelf voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |