Loop mijn longen er uit te hoesten.quote:
Verkouden ja? Het is ook guur weer weer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loop mijn longen er uit te hoesten.
Heb het koud.
Deel van mijn armhaar kwijtgeraakt toen ik niet oplette tijdens koken
En hoe is het met jou?
Heb mijn borsthaar wel eens gedaan. Met zo'n ontharingscreme. Dat stonkquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verkouden ja? Het is ook guur weer weer.
Ai nouja beter dan waxen he.
Goed hoor, lekker gechillend dit weekend.
Echt ja? Ik dacht dat borsthaar juist mannelijk was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb mijn borsthaar wel eens gedaan. Met zo'n ontharingscreme. Dat stonk
Mooi feestje gedaan?
Is het ook, maar ik wilde wel weer eens een gladde borst.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt ja? Ik dacht dat borsthaar juist mannelijk was.
Mooi klein feestje, gebowled en thuis geborrelt. Wel vet lang op bed gelegen.![]()
nog gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi klein feestje, gebowled en thuis geborrelt. Wel vet lang op bed gelegen.![]()
borsthaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik wilde wel weer eens een gladde borst.
Op bed gelegen, uhuh.
Ow kan ook, wel handig als je een keuze hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het ook, maar ik wilde wel weer eens een gladde borst.
Op bed gelegen, uhuh.
Thanks.quote:
Thanksquote:
Borsthaar is voor mensen die minder geėvolueerd zijn ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
harsenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Borsthaar is voor mensen die minder geėvolueerd zijn ja.
Mensen die niks weten van evolutiequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Borsthaar is voor mensen die minder geėvolueerd zijn ja.
Jullie staan nog dichter bij de apen, hoef je je niet voor te schamen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niks weten van evolutie
Doe eens niet alsof je een retard bent.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie staan nog dichter bij de apen, hoef je je niet voor te schamen.
wel. En scheren, harsen en epileren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie staan nog dichter bij de apen, hoef je je niet voor te schamen.
Gewoon mailbombs gebruiken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als ik het kan winnen.
Zijn er geėvolueerde mensen dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien de minder geėvolueerde mensen onder ons
We zijn allemaal pokemonquote:
spermabank!quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef muhahaha het volgende:
Misschien een verre neef? FOK en relaties.
Geloof je het zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |