Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
waarom moet jij altijd the obvious toch benoemen?quote:
Kirsten niet goed genoeg voor je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Kaneel, gooi eens een nieuwe OP-babe in die OP
Ik wilde de TT afmakenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom moet jik altijd the obvious toch benoemen?
Nee je was sneller dan ik dachtquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kirsten niet goed genoeg voor je?
quote:
Wat lola zegtquote:
quote:
Zit nu Spider-Man te kijken. Ze wel cute.quote:
Dat hoor ik vaker.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zit nu Spider-Man te kijken. Ze wel cute.
Alleen jammer dat ze in die 3 films iedere kerel neukt die ze tegenkomt.
[..]
Dat hoor ik vaker.
Ja het valt niet mee om Peter Parker te zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat hoor ik vaker.
Of een döner pizza met knoflook saaaaauuuussssssquote:
Huillie. Smaken verschillen. Ik geef enkel mijn meningquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat hoor ik vaker.
Hmmm neequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Of een döner pizza met knoflook saaaaauuuussssss.
Haar mond staat me niet aan en die jankerige bek die ze 9 van de 10 keer trektquote:
Ik heb zin in kapsalonquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het valt niet mee om Peter Parker te zijn.
Waarom niet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pizza
Ik wou dat ik die kon eten nu
Nee dat soort films kijk ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Hebben jullie crazy beautiful al eens gezien? (ook met kirsten dunst)
Naja zegquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Haar mond staat me niet aan en die jankerige bek die ze 9 van de 10 keer trekt.
Telaatquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pizza
Blender met wat melk of zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pizza
Ik geloof het niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Hebben jullie crazy beautiful al eens gezien? (ook met kirsten dunst)
wat voor soort?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Nee dat soort films kijk ik niet
Kapsalonquote:
Dat vind ik sowieso stom.quote:
Omdat die kloteverstandskies getrokken is, en ik sindsdien alleen yoghurt en soep kan eten. Met moeitequote:
Dat soort films. Je weet toch wel welke film je genoemd hebt net?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HARDER! Ik ben stout geweestquote:
O ja, want die andere kant zit er nog steeds inquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat die kloteverstandskies getrokken is, en ik sindsdien alleen yoghurt en soep kan eten. Met moeite
Nouja, Sony heeft de rechten van Spider-Man. Dus er zat niks anders op voor Marvel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso stom.
Maar ook bijvoorbeeld dat in Iron Man 3 Tony niet gewoon even met S.H.I.E.L D. belt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat soort films. Je weet toch wel welke film je genoemd hebt net?ja maar jij zegt wel vaker heel rare dingen dus ik ging het maar even checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Toch last van gekregen inmiddels dus of dat niet? (De kant die er eigenlijk uit moest)quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat die kloteverstandskies getrokken is, en ik sindsdien alleen yoghurt en soep kan eten. Met moeite
Ja. Dan zit ik dus weer het hele weekend daarna met hetzelfde fucking probleem als nuquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, want die andere kant zit er nog steeds in![]()
Moest je nog een maand op wachten toch?
Oeh, döner.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van Daredevil die Batman gaat spelen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, Sony heeft de rechten van Spider-Man. Dus er zat niks anders op voor Marvel.
En ja, dat is het risico van een gedeeld universum. Iedere film nu zullen mensen zeggen: waarom bel je niet die en die? En terecht.
Aha, make sense.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jij zegt wel vaker heel rare dingen dus ik ging het maar even checken
Nee. Ik heb last van de kant die ze eruit hebben gehaald.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch last van gekregen inmiddels dus of dat niet? (De kant die er eigenlijk uit moest)
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Dan zit ik dus weer het hele weekend daarna met hetzelfde fucking probleem als nu![]()
Het doet zo fucking zeer, ik kan niks
Zo erg? Ik kon gewoon werken (al had ik wel een beetje een dikke wangquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Dan zit ik dus weer het hele weekend daarna met hetzelfde fucking probleem als nu![]()
Het doet zo fucking zeer, ik kan niks
Ik weet het niet Roy. Het hangt denk ik af van de split Batman/Bruce Wayne. En aangezien het een film met Superman is, zal er meer Batman inzitten dan iets anders.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van Daredevil die Batman gaat spelen?
Helpt niet. Diclofenac ook niet. Combinatie van de drie iets.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paracetamol/ibuprofen helpt/mag niet?
Pfff, dat zuigt welquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helpt niet. Diclofenac ook niet. Combinatie van de drie iets.
Ik heb de dag erna moeten werken omdat er een keuring was waar je je niet voor mag ziekmelden. Dikke poep. Maar dat ging écht niet van harte.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg? Ik kon gewoon werken (al had ik wel een beetje een dikke wang)
Sterkte
Ik ben sowieso wel bang dat ze die film gaan verneuken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg? Ik kon gewoon werken (al had ik wel een beetje een dikke wang)
Sterkte
[..]
Ik weet het niet Roy. Het hangt denk ik af van de split Batman/Bruce Wayne. En aangezien het een film met Superman is, zal er meer Batman inzitten dan iets anders.
Dan hoef je geen goed acteur te zijn, omdat er toch weinig zichtbaar is van je.
Raar hoor, zou zeggen dat het met een paar dagen minder zou moeten worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb last van de kant die ze eruit hebben gehaald.
Schijnt normaal te zijn, maar godverdomme, wat een pijn
Dagje op de bank?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de dag erna moeten werken omdat er een keuring was waar je je niet voor mag ziekmelden. Dikke poep. Maar dat ging écht niet van harte.
Ja, het blijft DC natuurlijk. Gegarandeerd een rukfilm.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel bang dat ze die film gaan verneuken.
En waar is Rokje trouwens? Er is belangrijk Buffy nieuws te bespreken.
Ja, ik zit nu op de derde dag erna. Opzich niet heel gek dat het nog zeer doet. Het is in ieder geval al wel de eerste dag zonder zwelling. Maar de pijn. Jeetjemina, die is wel erger dan de afgelopen dagen. Zo'n vervelende, zeurende, kloppende, gemene rotpijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raar hoor, zou zeggen dat het met een paar dagen minder zou moeten worden.
Ja kan me voorstellen
Nee comic gaat goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dagje op de bank?
[..]
Ja, het blijft DC natuurlijk. Gegarandeerd een rukfilm.
Rokje zal wel tongdiep in Chowi zitten.
Is het omdat seizoen 10 is aangekondigd?
quote:
Rokje zal er morgen wel weer zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee comic gaat goed.
Er zijn plannen voor een nieuwe serie, maar zonder Joss whedon of members van de originele cast.
Balen dat het weekend ertussen zit misschien dat ze iets anders hadden kunnen voorschrijven. Sowieso blijft het een rotplek natuurlijk. Maar beterschap in iedergeval.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu op de derde dag erna. Opzich niet heel gek dat het nog zeer doet. Het is in ieder geval al wel de eerste dag zonder zwelling. Maar de pijn. Jeetjemina, die is wel erger dan de afgelopen dagen. Zo'n vervelende, zeurende, kloppende, gemene rotpijn
Thanks!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Balen dat het weekend ertussen zit misschien dat ze iets anders hadden kunnen voorschrijven. Sowieso blijft het een rotplek natuurlijk. Maar beterschap in iedergeval.
Bij mij ook alquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, weer een goede kennis welke een serieuze relatie heeft en de volgende stap zet. Straks blijf ik als enige single over
Hoiiiiiiiiiiiiiiquote:
Mijn dag wasquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het? Toch nog een beetje leuke dag gehad met GvsE en Joof?
Ja vind ik ook, maar deze was altijd anti relaties en jaagde iedereen weg door heel kritisch en cynisch te zijn, dat was heerlijk! Iedereen die ook maar iets probeerde droop zo af. Blijkbaar is er toch iemand doorheen gekomenquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij ook al
Waren altijd met een groepje van 4 vriendinnen. 1 is de weg kwijt geraakt. 1 woont inmiddels al 2 jaar samen en 1 heeft gisteren aangekondigd ook te gaan samenwonen![]()
Wel tof voor haar, dat wel.
Hahaha, awesome.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar deze was altijd anti relaties en jaagde iedereen weg door heel kritisch en cynisch te zijn, dat was heerlijk! Iedereen die ook maar iets probeerde droop zo af. Blijkbaar is er toch iemand doorheen gekomen![]()
Dat heb ik met babies.. bijna al mijn vriendinnen hebben er nu een er is geen hol aan meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
jeetje, weer een goede kennis welke een serieuze relatie heeft en de volgende stap zet. Straks blijf ik als enige single over
Daar heb ik er ook al een aantal van ja, het gaat echt de verkeerde kant opquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik met babies.. bijna al mijn vriendinnen hebben er nu een er is geen hol aan meer.
Niet vergeten die vent nog een rotschop te geven.quote:
Hay, hoe was je verjaardagquote:
Thank god niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik met babies.. bijna al mijn vriendinnen hebben er nu een er is geen hol aan meer.
Hoi vrienden worden?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook al een aantal van ja, het gaat echt de verkeerde kant op![]()
Heb te weinig vrienden welke geen kinderen willen
Welke vent?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet vergeten die vent nog een rotschop te geven.![]()
Jij hebt een relatiequote:
Mijn tandarts is niet fout geweest. Die heeft me wel doorverstuurd met de goede informatie. De kaakchirurg.. die..quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je tandarts, wie anders
Je moet toch nog voor de andere juistekant
Ja en dusquote:
Ik wil single vrienden die zich gewoon weer gruwelijk misdragen op een avond stappenquote:
Die danquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn tandarts is niet fout geweest. Die heeft me wel doorverstuurd met de goede informatie. De kaakchirurg.. die..
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil single vrienden die zich gewoon weer gruwelijk misdragen op een avond stappen
quote:
Ah ja dat mis ik welquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil single vrienden die zich gewoon weer gruwelijk misdragen op een avond stappen
Waar was jij gisteren dan?quote:
Ja hoi. Hoewel dat gruwelijk misdragen wel meevalt volgens mijquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |