ik zie dat niet als lastquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
wel de lusten niet de lasten dan toch
volgende keer eens proberenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien net als bij een tube lijm of kit eerst het puntje eraf knippen/snijden...
True!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen hebben sowieso niet veel voordelen
In Arnhem? Of gewoon Apeldoorn?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Dadelijk bij een huisje kijkenAl denk ik niet dat het iets is
In Apeldoorn ja. Zit boven een bloemist ofzo, maar is een oud huis dus het dak begint vrij laag. Maar zal het dadelijk even bekijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Arnhem? Of gewoon Apeldoorn?
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Apeldoorn ja. Zit boven een bloemist ofzo, maar is een oud huis dus het dak begint vrij laag. Maar zal het dadelijk even bekijken
Die jou nu erg dankbaar is. Held van de dagquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker weer buiten
Vooral als je iemand moet ophalen die pech heeft
Had jij pech?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die jou nu erg dankbaar is. Held van de dag
Maar jij bent dan de heldquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker weer buiten
Vooral als je iemand moet ophalen die pech heeft
Oh dat zeker, had alleen gehoopt dat het droog bleefquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die jou nu erg dankbaar is. Held van de dag
Bummer vinquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
Huisje was niks. Uber klein, slaapkamer waar mn bed niet eens in past
Er was nog een andere chick (naast de chick van woningcorporatiequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
Het weer is wel om te huilen ja. Alsof er nog niet genoeg regen is gevallen.
Voordeel als je onderweg naar huis gaat. Dan boeit het niet zo. Beter dan dat het onderweg naar je werk/ofietsanders gaat plensen en je een hele tijd of hele dag met natte kleding zit
Want regenpakken![]()
![]()
![]()
Maar als ze al natgeregend was, dan was haar bril dus ook al natquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er was nog een andere chick (naast de chick van woningcorporatie) die was met de fiets en nat geregend en ik stond daar onder een paraplu. Ik vragen of ze eronder bij wilde staan, maar dat hoefde niet want ze was toch al nat geregend
Dan regent je bril maar nat
Niets is zo irritant als een natte bril
Ja dat is zoooooo irritant. Lang leve lenzen. (Als je die dragen kanquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er was nog een andere chick (naast de chick van woningcorporatie) die was met de fiets en nat geregend en ik stond daar onder een paraplu. Ik vragen of ze eronder bij wilde staan, maar dat hoefde niet want ze was toch al nat geregend
Dan regent je bril maar nat
Niets is zo irritant als een natte bril
Next time betterquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ach, ik had er al niet veel verwacht.
Klopt en toen ging ze die schoonmaken omdat die ook beslagen wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als ze al natgeregend was, dan was haar bril dus ook al nat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |