Nou is niet altijd fijn hoor. Vooral bij films kijken kan je droge ogen en laatst knipperde ik een keer en was ie dubbelgeklapt ergens op mijn oogquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is zoooooo irritant. Lang leve lenzen. (Als je die dragen kan)
Heb je die woningbouw chick niet ff jouw nummer toegestopt?
Je had haar ook een droge zakdoekje aan kunnen biedenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt en toen ging ze die schoonmaken omdat die ook beslagen was
Is goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Next time better
En mocht je tegen die tijd hulp nodig hebben dan geef je maar een brul
Die heb ik nooit op zakquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had haar ook een droge zakdoekje aan kunnen bieden
Ik heb ze nooit langer dan een uur in kunnen houdenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou is niet altijd fijn hoor. Vooral bij films kijken kan je droge ogen en laatst knipperde ik een keer en was ie dubbelgeklapt ergens op mijn oog
Gheghe, die heeft ze al, want ze belde mij vanmiddagMaar niet op de manier hoe jij bedoelt
Gepriegel is ook slechts gewenningquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit langer dan een uur in kunnen houdenwel jammer. Maar ja. Ben die bril nou al zo lang gewend dat het raar zou zijn zonder
En dat gepriegel![]()
Stommert!
Je had moeten zeggen: Bel je me als je wat fatsoenlijks hebt waar mijn bed wel in kan *knipoog*
![]()
Ik heb echt 2 maanden geprobeerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gepriegel is ook slechts gewenning
Gheghe godver dat was een goeie geweest
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb d'r naam, even stalken op Facebook
Gheghe een bril is ook wel makkelijk. Elke.keer als ik voor een nieuwe wil kijken.heb ik mijn lenzen in, dus niet echt handig voor het metenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt 2 maanden geprobeerd
En elke herfst winter denk ik er aan masr nee. Die ellende hoef ik niet meer.
Wingvrouw jeweetz![]()
!
En wat betreft ikea. Met 2 auto's gaan![]()
Brillen uitzoekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe een bril is ook wel makkelijk. Elke.keer als ik voor een nieuwe wil kijken.heb ik mijn lenzen in, dus niet echt handig voor het meten
En ja inderdaad, dat is wel zo handig
Ze wilde je niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er was nog een andere chick (naast de chick van woningcorporatie) die was met de fiets en nat geregend en ik stond daar onder een paraplu. Ik vragen of ze eronder bij wilde staan, maar dat hoefde niet want ze was toch al nat geregend
Dan regent je bril maar nat
Niets is zo irritant als een natte bril
Mja dat wel inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Brillen uitzoekenals ik ergens een hekel aan heb
Niks mis met lange vrouwenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik haar ook niet, ze was groter dan dat ik ben. Ik voel me als Joof
Whehehehe.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik haar ook niet, ze was groter dan dat ik ben. Ik voel me als Joof
Dat zei ik ook nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis met lange vrouwen
Stomme vrouwen worden allemaal zo lang tegenwoordigquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Zo voel ik me ook regelmatig.
Importeer er 1tje uit het buitenlandquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
[..]
Stomme vrouwen worden allemaal zo lang tegenwoordig
We hebben al genoeg buitenlanders hierquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Importeer er 1tje uit het buitenland
Of geef zo'n lange vrouw eens een kans. Ik kan je vertellen, het heeft z'n voordelen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
[..]
Mannen worden ook steeds langer. We moeten toch iets. Anders kijken we alleen maar tegen piemels aan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |