quote:Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Wel uit de wind te blijvenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:14 schreef MaLo het volgende:
Ja, in Twente is het nu prima weer! Zon schijnt volop, net lekker gewandeld
Ja, hier ook haha!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef roislecxe het volgende:
Nog 2 uurtjes en het regent hier 24 uur...
Eendjesquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Normaal is er een pad tot de bomen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Dit is nog een oude foto, maar van de normale waterstandEven ter vergelijking met de foto van hiervoor!
Door zulke foto's heb ik weer zo verschrikkelijk veel zin in de sneeuw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Door zulke foto's heb ik weer zo verschrikkelijk veel zin in de sneeuw...
Nee inderdaad, in de ochtend naar je werk/school is irritant op de fiets. Maar wel lachen en prachtig als je om je heen kijkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Ja he! Ik ook wel
![]()
Sneeuw....(maar wel het leukst als je nergens heen hoeft)
Heeft?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:13 schreef Gwywen het volgende:
Ik lees tot mijn stomme verbazing over regen en overlast, ik heb hier helemaal NIKS van meegekregen.
Kennelijk heeft het alleen in Nederland geregend, een klein stukje over de grens in Duitsland was het vandaag helemaal droog, redelijk zonnig en met een prettige herfsttemperatuur, vanmiddag anderhalf uur in het bos gewandeld, nog op een bankje van het uitzicht zitten genieten.
Echt bizar dat het bij jullie zo ontieglijk heeft geregend de hele dag!
Het noorden en oosten van Nederland hadden vandaag ook lekker najaarsweer hoor. Het weer trekt zich doorgaans niet veel van landsgrenzen aan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:13 schreef Gwywen het volgende:
Ik lees tot mijn stomme verbazing over regen en overlast, ik heb hier helemaal NIKS van meegekregen.
Kennelijk heeft het alleen in Nederland geregend, een klein stukje over de grens in Duitsland was het vandaag helemaal droog, redelijk zonnig en met een prettige herfsttemperatuur, vanmiddag anderhalf uur in het bos gewandeld, nog op een bankje van het uitzicht zitten genieten.
Echt bizar dat het bij jullie zo ontieglijk heeft geregend de hele dag!
Hier naast Amsterdam ook nog steeds inderdaad. Volgens mij om 6 uur vanochtend begonnen ofzo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heeft?Het regent nog steeds hierzo.
Om depressief van te worden zeg!
Vooral dat knerpende geluid als je door de sneeuw loopt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Ja he! Ik ook wel
![]()
Sneeuw....(maar wel het leukst als je nergens heen hoeft)
nou moet ik zeggen dat het de hele dag al regent, en soms hard, maar dat het hier in Slotervaart niet extreem was. Paar flinke plassen omdat putten verstopt zaten door afgewaaide bladeren, en door de flinke windvlagen wel wat takken die hier op straat lagen. Maar niet echt schrikbarend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:24 schreef Karina het volgende:
Hier in Amsterdam nog steeds regen, regen, nog meer regen.
liever nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 06:22 schreef Elan het volgende:
Stel je zulke neerslaghoeveelheden voor in hartje winter.
Ik stem voor. Voorwaarde is dan wel dat het niet totaal onverwacht komt, anders krijgen mensen in het verkeer zoveel last. Maar verder lijkt het me leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:22 schreef Elan het volgende:
Stel je zulke neerslaghoeveelheden voor in hartje winter.
WTF, welk ras is dat? Ik zoek ook nog een pratende hond.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze hond vindt het geweldig!Die loopt kwispelend rond te kijken: "Leuk, leuk, leuk! Wat is dit? Is leuk! Laat me zwemmen?!"
Waterdichte furby. Of ze is Dr. Doolittlequote:Op maandag 14 oktober 2013 14:39 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
WTF, welk ras is dat? Ik zoek ook nog een pratende hond.
Sorry ik liet er eentje vliegenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:45 schreef MAJESTICS het volgende:
Ik sluit niks uit. Tevens is het hier nu winderig, om maar even ontopic te blijven.
Beetje jammer van die temperatuurdrop na 8 uurquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef Ajaxfan het volgende:
We zijn aan het nazomeren hier (Diemen) volgens Weerplaza:
[ afbeelding ]
Zolang het blijft regenen zal het nog wel even zo blijven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:02 schreef Fred0w het volgende:
Het is iets aan het zakken maar echt hard gaat het niet:
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op die temperatuurschommelingen bij jou.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje jammer van die temperatuurdrop na 8 uur
Zelfs die zijn iets minder heftigquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:45 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die temperatuurschommelingen bij jou.
Het is hier nu alweer zo donker en zeiknat dat de straatlantaarns bijna aan kunnen. Hebben meer mensen er last van dat het bij het begin van de herfst voelt alsof je gigantisch om moet schakelen qua ritme?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs die zijn iets minder heftigAlhoewel het eind deze week wel weer raak is. Veel mist in de ochtende, blazende zon in de middag met temperaturen tussen de 22 en 24 graden. Alleen onderdag opeens 13 graden met regen
vrijdag 16. Daarna weer herstel naar nazomerse waarden
Hier ook hoor.. Wanneer ik kantoor verlaat (6.30) dan is het aan het schemeren en voor ik thuis ben is het al donker. Dat is het enige irritante van het winterseizoenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:30 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het is hier nu alweer zo donker en zeiknat dat de straatlantaarns bijna aan kunnen. Hebben meer mensen er last van dat ze bij het begin van de herfst gigantisch om moeten schakelen?
Het valt altijd als sneeuw... tot op een bepaalde hoogtequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef sonnyspek het volgende:
Wat ik mij af vroeg: Stel het was nu winter. Was er dan ook zoveel sneeuw gevallen of zou dat niet kunnen door bepaalde omstandigheden?
Hij bedoelt de hoeveelheid sneeuw denk ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het valt altijd als sneeuw... tot op een bepaalde hoogte
waar het warmer is.. smelt... en vrolijk verder gaat als regen.
Dus met andere woorden. Het ligt aan de temperatuur
Het land is al ontregeld als ze het woord sneeuw al horenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij bedoelt de hoeveelheid sneeuw denk ik
In dat geval denk ik dat heel het land ontregeld was geraakt, de buien komen uit de goede richting.
Precies jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het land is al ontregeld als ze het woord sneeuw al horen
Dit is nog behoorlijk wat regen per oppervlakte, ga maar uit van plaatselijk 5cmquote:En omdat een sneeuwvlok lichter is dan een regendruppel
blijft ie ook langer in de lucht. En valt ergens anders neer.
Dus wordt de bui over een grotere opporvlakte verdeeld dan een
regenbui van dezelfde afmetingen/inhoud.
Ik haat kou en regen, dus 10 maanden per jaar. Dat het ieder jaar zo is maakt geen verschilquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
Verder niet zo zeuren allemaal. Gewoon herfstweer, niets bijzonders.
hij is er gewoonquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij is er gewoon
je ziet hem alleen niet zo goed...
Er gaat niets boven Groningenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef alors het volgende:
Ik heb oprecht te doen met julliemaar moet toch wel grinniken als ik zie hoe die buien hier steeds precies omheen draaien alsof het noorden van Nederland het middelpunt van de aarde is.
Komt wel griezelig over zo'n (schijnbaar groot) gevaarte zonder geluidquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Dven het volgende:
Wow, zojuist de grootste 'vallende ster' van mijn leven gezien. De lucht werd er lichter van. Bizar!
Ik zie nog nauwelijks de verlichting buitenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:51 schreef Resistor het volgende:
Wat is herfst zonder mist? Begint hier al aardig dicht te trekken, zal morgen wel 'leuk' worden.
Is het niet omweer ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben meer van de snil en onweer, maar zon is ook goed
En hier (Spakenburg) is het weer helder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie nog nauwelijks de verlichting buiten
dat ligt eraan wat jij onder "goed" verstaat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ] Dat gaat al de goed kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef GekkePoes het volgende:
Waarschuwing voor harde wind de hele dag, maar ik merk er niets van...
Waarom kan het nooit hier en daar mooi tegelijk zijn? Wisselt elkaar echt te vaak afquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:51 schreef Dven het volgende:
Dag begon hier heerlijk en de temperatuur liep snel op richting de 24 graden. Toen kwam de bewolking en wind, in de avond begon het te regenen en morgen is het nog maar maximaal 14 graden
Is het al, weinig verandering.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:19 schreef Ajaxfan het volgende:
Zal die warmte ook betekenen dat het weer instabieler word met meer kans op wind en regen?
Ga er maar vanuit dat het ook bij 18 graden echt zweet/plakweer is. ( Ja ik loop hem ook dus "baal" ook dat het warm gaat worden :p )quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef Ajaxfan het volgende:
Weet iemand trouwens wat het gevolg is van een hoge luchtvochtigheid bij een graad of 18 zoals zondag? Ik weet dat boven de 20 graden het dan heel klam en broeierig word maar is datzelfde van toepassing bij 18 graden? Om even in te schatten hoe de condities bij de halve marathon voor mij zijn zondag.
Dan waag ik maar geen poging mijn PR van 2:01 te verbeteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het ook bij 18 graden echt zweet/plakweer is. ( Ja ik loop hem ook dus "baal" ook dat het warm gaat worden :p )
Tja.. misschien dat het omgeving Amsterdam nog meevalt. Sowieso niet als een sneeuwpop aankledenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dan waag ik maar geen poging mijn PR van 2:01 te verbeteren.
Het wordt hier ook beter. Zie dat jullie ook richting de 20 gaan. Rond die dagen zitten wij rond de 25. Het kan dus wel!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom kan het nooit hier en daar mooi tegelijk zijn? Wisselt elkaar echt te vaak af
Vind het wel lekker, ik heb nog een hoop bloemen in de knop staan in de tuin, wie weet komen die toch nog uit dit jaarquote:
Het wat jammer nou wilde ik net mijn muts / handschoenen / wintersokken / wintershirt en extra dikke jack testen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja.. misschien dat het omgeving Amsterdam nog meevalt. Sowieso niet als een sneeuwpop aankleden
Er komt nog genoeg kou/k*tweer aan hoor de komende maanden...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:11 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het wat jammer nou wilde ik net mijn muts / handschoenen / wintersokken / wintershirt en extra dikke jack testen.
21:28 is nog geen nachtquote:
Als het na 16 uur is mag het van mij. Hardlopen in onweer en stevige buien met storm is niet ideaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:59 schreef WeerServies het volgende:
Laat de onweders morgen maar komen !
"Ons West-Europees weerbeeld wordt de komende 24 tot 48 uur nog steeds bepaald door een grootschalig lagedrukgebied op de Atlantische Oceaan. Aan de voorzijde van dat systeem worden grote hoeveelheden ‘warme’ lucht naar het noorden van Europa gestuwd. Zo stijgt de temperatuur op 850 hPa in onze omgeving morgen tot 8°C. Later volgende week kan dat zelfs nog wat meer worden (10 tot 11°C) ... "
Lees meer + weerkaarten op: noodweer.be
Ik hoop ook op een droge dag, ik doe weer mee met de tassen inname naast het stadion. Foeilelijke oranje jasjes moeten we aanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:21 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als het na 16 uur is mag het van mij. Hardlopen in onweer en stevige buien met storm is niet ideaal.
Zal naar je zwaaien en een duim opsteken dat het toch een mooi kleurtje isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een droge dag, ik doe weer mee met de tassen inname naast het stadion. Foeilelijke oranje jasjes moeten we aan
Van mij mag het na 17u. Voetbal enzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:21 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als het na 16 uur is mag het van mij. Hardlopen in onweer en stevige buien met storm is niet ideaal.
Heb je nog mazzel dat je niet in de reclame groep zit die om 6 uur al banners op moet hangen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een droge dag, ik doe weer mee met de tassen inname naast het stadion. Foeilelijke oranje jasjes moeten we aan
Jij mag niet klagen daar in Bulgarijequote:
Zeker niet. De winter komt er daarentegen wel zeker aan. Als ik nu uit m'n raam kijk dan zie ik de sneeuw al op de bergtoppen liggen.. Denk dat de sneeuwgrens nu op zo'n 2000 meter ligtquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen daar in Bulgarije
Tropisch Nederlandquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
We hebben hier warmere nachten de komende week, minima die soms niet lager gaan dan 15°C.
Heerlijk, laat maar komentwitter:weermanreinier twitterde op zondag 20-10-2013 om 17:18:38Groepje felle buien, ook met onweer, tussen Gent en Antwerpen, op koers voor Brabant. reageer retweet
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 20-10-2013 om 20:50:59Op basis van deze foto http://t.co/g9QuXqggna van @WeermanRichie nabij Drunen, en type bui, zou ik idd zeggen: tornado (windhoos). reageer retweet
Yep, het schild deed zijn werk weerquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef Koelkastje het volgende:
Oldenzaal word gewoon aan 2 kanten gepasseerd!
De aanhouder wintquote:
stug volhouden, dan kom je er welquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:50 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
De aanhouder wint!
[ afbeelding ]
Onscherp, een bak ruis en een leger aan dode pixels! Maar ik heb een flits op de foto!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 20-10-2013 om 20:50:59Op basis van deze foto http://t.co/g9QuXqggna van @WeermanRichie nabij Drunen, en type bui, zou ik idd zeggen: tornado (windhoos). reageer retweet
Klopt, het kwam recht over ons heen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef Koelkastje het volgende:
Oldenzaal word gewoon aan 2 kanten gepasseerd!
BLijven toffe beelden. Hoop zoiets ooit nog te mogen aanschouwenquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rsbui+in+Drunen.aspx
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rsbui+in+Drunen.aspx
[ afbeelding ]
Paar miezerbuitjes? Om een uur of half tien begon het te hozen, we zaten net op tijd in de autoquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:58 schreef Angry_Bird het volgende:
Was dit zware weer voorspeld? Nee toch? Ik had dit namelijk echt niet verwacht. Ik ben gisteren naar Walibi Holland geweest en ik vreesde wel een beetje voor de buien (mogelijk met onweer) die voorspeld waren, maar we hebben echt maar een paar miezerbuitjes gehad 's avonds. Da's op zich al geluk hebben, maar helemaal nu ik dit hoor en lees van die heftige buien en zelfs een tornado!
Lol, die regen stelde echt niks voor waar ik toen stond (in de rij voor de Robin Hood). Het was echt eventjes capuchon op, capuchon af, omdat het net hard genoeg regende om vervelend te zijn zonder capuchon of paraplu, en dat dan drie keer binnen een half uurtje en dat was het.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:19 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Paar miezerbuitjes? Om een uur of half tien begon het te hozen, we zaten net op tijd in de autowil niet weten wat voor chaos het in het park was, het was nog super druk toen we het park verlieten.
Afgelopen week was er een flinke koudebel in het oosten van Europa ja. Trok van Lapland zo door tot het noorden van Griekenland. Is inmiddels flink verleden tijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:26 schreef Blik het volgende:
Helsinki was afgelopen week 3 graden en snachts -3 gradeb. Komende week gaan ze weer naar de dubbele cijfers toe met 12-13 graden. Winter is nog even ver te zoeken (muv Lapland)
twitter:WeermanRoel twitterde op maandag 21-10-2013 om 21:49:58Steeds meer wijst op een wisselvallige westcirculatie volgende week: regelmatig sneeuw en regen in de Alpen http://t.co/3q9sHKTWGX reageer retweet
---quote:NE France, W Germany, SE Benelux...
Within a warm and relatively moist air mass, storms are expected to develop during the evening across N and E France as mid-level temperatures drop slightly. Given the strong shear, these storms may develop rotating updraughts. The strong low-level flow and -shear suggests a threat of severe wind gusts will exist and an isolated tornado will also be possible. Some marginally severe hail is not ruled out either.
Dat is wel een heel mooi frontquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:02 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WeermanRoel twitterde op maandag 21-10-2013 om 21:49:58Steeds meer wijst op een wisselvallige westcirculatie volgende week: regelmatig sneeuw en regen in de Alpen http://t.co/3q9sHKTWGX reageer retweet
Eet smakelijk, zal wel zwaar op de maag liggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:53 schreef roislecxe het volgende:
Voor 12 uur de eerste 20er in het land aangetikt. Helemaal niet slecht, Vanmiddag misschien wel het laatste terrasje van het jaar nuttigen
Niets mis meequote:
Meesterlijke nazomerdag inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hier ook in NO Brabant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef knep het volgende:
Brace for impact hier in midden Limburg denk ik zo.
die is mooi. waar is het ergens?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef Koelkastje het volgende:
En deze. Word je toch gewoon rustig van als je er naar kijkt?
[ afbeelding ]
Het Arboretum in De Luttequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
die is mooi. waar is het ergens?
Komt welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef -CRASH- het volgende:
Ik doe nog niet mee...
Nog veel te rustig hier
De weergoden hadden nog wat goed te maken met ons.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Flinke dreunen nu....zomers weer met zomers avondonweer....en dat op 22 oktober...wat blijft het weer toch lekker maf
in zwitserland?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Het is hier net ingeslagen ergens, 2x een hele harde soort knal achter elkaar en het huis trilde ervan
ik dacht al...op de bliksem site van Europa is niet veel te zien in jouw hoekquote:
Zat afgelopen weekend tijdens de brand ook toevallig in Leeuwarden, begin bijna te denken dat het aan mij ligtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik dacht al...op de bliksem site van Europa is niet veel te zien in jouw hoek
No kidding......kom je ook wel eens in de buurt van nijmegenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zat afgelopen weekend tijdens de brand ook toevallig in Leeuwarden, begin bijna te denken dat het aan mij ligt
Woon jij er? Zal proberen uit de buurt te blijven danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
No kidding......kom je ook wel eens in de buurt van nijmegen
15km eronder in het brabantse.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Woon jij er? Zal proberen uit de buurt te blijven dan
Als het rommelt is het ergste al voorbij,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
Het rommelt al. Bah, daar was ik niet op voorbereid![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
Het rommelt al. Bah, daar was ik niet op voorbereid![]()
Ik weet het, maar van de rommels schrik ik harder. Of van die knetters, nog ergerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het rommelt is het ergste al voorbij,
Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
quote:
Geen idee, ik zat in de schuilkelderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:28 schreef Frutsel het volgende:
zijn er al tornado's gespot net als in drunen?
Tot nu toe kent het herfstweer twee gezichten. Waar we gisteren nog te maken hadden met een warmterecord, slaat het weer aan het einde van de week genadeloos om. 'Er is zelfs een kans op een zware herfststorm op maandag', aldus Michiel Severin van Weerplaza.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 03:16 schreef aloa het volgende:
Kan leuk worden maandag. Dit staat al een paar dagen in de weerkaarten.
[ afbeelding ]
Gewoon herfstweer, zo erg is het niet, toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ] Deprimerend...
[ afbeelding ]
Volgens de pluim is de kans op windkracht 10 ongeveer 0%...
Het staat wel vast dat het zondag en maandag flink gaat waaien.
Aan zee is de kans groter uiteraard. Die pluim is van de Bilt toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ] Deprimerend...
[ afbeelding ]
Volgens de pluim is de kans op windkracht 10 ongeveer 0%...
Het staat wel vast dat het zondag en maandag flink gaat waaien.
Doe eens 12bft boven noorden van het land en dan niet langs de kust hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 03:16 schreef aloa het volgende:
Kan leuk worden maandag. Dit staat al een paar dagen in de weerkaarten.
[ afbeelding ]
Midden-NL, maar die van mid-west Nederland is niet erg anders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Aan zee is de kans groter uiteraard. Die pluim is van de Bilt toch?
Dat is nog altijd hoger dan de druk in Sandyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
mietjes, ik ben pas bang bij 956 hPa
zo heet mijn vriendin nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nog altijd hoger dan de druk in Sandy
Graag die kern nog iets zuidelijker zodat het zwaarste windveld over het noorden van het land komt te liggenquote:
Denk niet dat zo'n klein strookje zee tussen GB en Nederland de wind flink kan aanwakkeren, meer naar het oosten moet iequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Graag die kern nog iets zuidelijker zodat het zwaarste windveld over het noorden van het land komt te liggen
Die had je naar mij kunnen sturenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah als die kern nog iets zuidelijker komt en die trekt oostelijk dan hebben we de volle mep, of de kern moet iets oostelijk trekken met een NW wind dan heb je namelijk wel de volle bak en met 11bft ben ik op de pier te vindentwijfel alleen of ik mijn weerstation zal mee nemen
wordt allemaal wat lastig ben ik bang
van dak halen en dan later weer terug plaatsen...argg waarom heb ik nou die andere unit weg gedaan
Ja daag alles bassie hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die had je naar mij kunnen sturen
Alleen de windrichting is niet helemaal goed, maar ach eindelijk eens fors actie in de tentquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
Maandag nog steeds veel mogelijk, windkracht 8,9, 10 of zelfs 11...
[ afbeelding ]
Meestal is het ZW/WZW dus NW meestal niet volgens mij. Doe maar eens een 10 of 11 bft dan. Schade is jammer maar je doet er niks aan...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alleen de windrichting is niet helemaal goed, maar ach eindelijk eens fors actie in de tent![]()
NWter was helemaal toppie geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |