quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef GekkePoes het volgende:
Waarschuwing voor harde wind de hele dag, maar ik merk er niets van...
Waarom kan het nooit hier en daar mooi tegelijk zijn? Wisselt elkaar echt te vaak afquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:51 schreef Dven het volgende:
Dag begon hier heerlijk en de temperatuur liep snel op richting de 24 graden. Toen kwam de bewolking en wind, in de avond begon het te regenen en morgen is het nog maar maximaal 14 graden
Is het al, weinig verandering.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:19 schreef Ajaxfan het volgende:
Zal die warmte ook betekenen dat het weer instabieler word met meer kans op wind en regen?
Ga er maar vanuit dat het ook bij 18 graden echt zweet/plakweer is. ( Ja ik loop hem ook dus "baal" ook dat het warm gaat worden :p )quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef Ajaxfan het volgende:
Weet iemand trouwens wat het gevolg is van een hoge luchtvochtigheid bij een graad of 18 zoals zondag? Ik weet dat boven de 20 graden het dan heel klam en broeierig word maar is datzelfde van toepassing bij 18 graden? Om even in te schatten hoe de condities bij de halve marathon voor mij zijn zondag.
Dan waag ik maar geen poging mijn PR van 2:01 te verbeteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het ook bij 18 graden echt zweet/plakweer is. ( Ja ik loop hem ook dus "baal" ook dat het warm gaat worden :p )
Tja.. misschien dat het omgeving Amsterdam nog meevalt. Sowieso niet als een sneeuwpop aankledenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dan waag ik maar geen poging mijn PR van 2:01 te verbeteren.
Het wordt hier ook beter. Zie dat jullie ook richting de 20 gaan. Rond die dagen zitten wij rond de 25. Het kan dus wel!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom kan het nooit hier en daar mooi tegelijk zijn? Wisselt elkaar echt te vaak af
Vind het wel lekker, ik heb nog een hoop bloemen in de knop staan in de tuin, wie weet komen die toch nog uit dit jaarquote:
Het wat jammer nou wilde ik net mijn muts / handschoenen / wintersokken / wintershirt en extra dikke jack testen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja.. misschien dat het omgeving Amsterdam nog meevalt. Sowieso niet als een sneeuwpop aankleden
Er komt nog genoeg kou/k*tweer aan hoor de komende maanden...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:11 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het wat jammer nou wilde ik net mijn muts / handschoenen / wintersokken / wintershirt en extra dikke jack testen.
21:28 is nog geen nachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |