Ik haat kou en regen, dus 10 maanden per jaar. Dat het ieder jaar zo is maakt geen verschilquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
Verder niet zo zeuren allemaal. Gewoon herfstweer, niets bijzonders.
hij is er gewoonquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij is er gewoon
je ziet hem alleen niet zo goed...
idd. gelukkig had ik afleiding in de vorm van LEGO-shoppenquote:
Er gaat niets boven Groningenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef alors het volgende:
Ik heb oprecht te doen met julliemaar moet toch wel grinniken als ik zie hoe die buien hier steeds precies omheen draaien alsof het noorden van Nederland het middelpunt van de aarde is.
Komt wel griezelig over zo'n (schijnbaar groot) gevaarte zonder geluidquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Dven het volgende:
Wow, zojuist de grootste 'vallende ster' van mijn leven gezien. De lucht werd er lichter van. Bizar!
Ik zie nog nauwelijks de verlichting buitenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:51 schreef Resistor het volgende:
Wat is herfst zonder mist? Begint hier al aardig dicht te trekken, zal morgen wel 'leuk' worden.
Is het niet omweer ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben meer van de snil en onweer, maar zon is ook goed
En hier (Spakenburg) is het weer helder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie nog nauwelijks de verlichting buiten
dat ligt eraan wat jij onder "goed" verstaat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ] Dat gaat al de goed kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |