Hier ook in NO Brabant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef knep het volgende:
Brace for impact hier in midden Limburg denk ik zo.
die is mooi. waar is het ergens?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef Koelkastje het volgende:
En deze. Word je toch gewoon rustig van als je er naar kijkt?
[ afbeelding ]
Het Arboretum in De Luttequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
die is mooi. waar is het ergens?
Komt welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef -CRASH- het volgende:
Ik doe nog niet mee...
Nog veel te rustig hier
De weergoden hadden nog wat goed te maken met ons.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Flinke dreunen nu....zomers weer met zomers avondonweer....en dat op 22 oktober...wat blijft het weer toch lekker maf
in zwitserland?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Het is hier net ingeslagen ergens, 2x een hele harde soort knal achter elkaar en het huis trilde ervan
ik dacht al...op de bliksem site van Europa is niet veel te zien in jouw hoekquote:
Zat afgelopen weekend tijdens de brand ook toevallig in Leeuwarden, begin bijna te denken dat het aan mij ligtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik dacht al...op de bliksem site van Europa is niet veel te zien in jouw hoek
No kidding......kom je ook wel eens in de buurt van nijmegenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zat afgelopen weekend tijdens de brand ook toevallig in Leeuwarden, begin bijna te denken dat het aan mij ligt
Woon jij er? Zal proberen uit de buurt te blijven danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
No kidding......kom je ook wel eens in de buurt van nijmegen
15km eronder in het brabantse.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Woon jij er? Zal proberen uit de buurt te blijven dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |