Als het rommelt is het ergste al voorbij,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
Het rommelt al. Bah, daar was ik niet op voorbereid![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
Het rommelt al. Bah, daar was ik niet op voorbereid![]()
Ik weet het, maar van de rommels schrik ik harder. Of van die knetters, nog ergerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het rommelt is het ergste al voorbij,
Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
quote:
Geen idee, ik zat in de schuilkelderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:28 schreef Frutsel het volgende:
zijn er al tornado's gespot net als in drunen?
Tot nu toe kent het herfstweer twee gezichten. Waar we gisteren nog te maken hadden met een warmterecord, slaat het weer aan het einde van de week genadeloos om. 'Er is zelfs een kans op een zware herfststorm op maandag', aldus Michiel Severin van Weerplaza.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 03:16 schreef aloa het volgende:
Kan leuk worden maandag. Dit staat al een paar dagen in de weerkaarten.
[ afbeelding ]
Gewoon herfstweer, zo erg is het niet, toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ] Deprimerend...
[ afbeelding ]
Volgens de pluim is de kans op windkracht 10 ongeveer 0%...
Het staat wel vast dat het zondag en maandag flink gaat waaien.
Aan zee is de kans groter uiteraard. Die pluim is van de Bilt toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ] Deprimerend...
[ afbeelding ]
Volgens de pluim is de kans op windkracht 10 ongeveer 0%...
Het staat wel vast dat het zondag en maandag flink gaat waaien.
Doe eens 12bft boven noorden van het land en dan niet langs de kust hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 03:16 schreef aloa het volgende:
Kan leuk worden maandag. Dit staat al een paar dagen in de weerkaarten.
[ afbeelding ]
Midden-NL, maar die van mid-west Nederland is niet erg anders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Aan zee is de kans groter uiteraard. Die pluim is van de Bilt toch?
Dat is nog altijd hoger dan de druk in Sandyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
mietjes, ik ben pas bang bij 956 hPa
zo heet mijn vriendin nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nog altijd hoger dan de druk in Sandy
Graag die kern nog iets zuidelijker zodat het zwaarste windveld over het noorden van het land komt te liggenquote:
Denk niet dat zo'n klein strookje zee tussen GB en Nederland de wind flink kan aanwakkeren, meer naar het oosten moet iequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Graag die kern nog iets zuidelijker zodat het zwaarste windveld over het noorden van het land komt te liggen
Die had je naar mij kunnen sturenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah als die kern nog iets zuidelijker komt en die trekt oostelijk dan hebben we de volle mep, of de kern moet iets oostelijk trekken met een NW wind dan heb je namelijk wel de volle bak en met 11bft ben ik op de pier te vindentwijfel alleen of ik mijn weerstation zal mee nemen
wordt allemaal wat lastig ben ik bang
van dak halen en dan later weer terug plaatsen...argg waarom heb ik nou die andere unit weg gedaan
Ja daag alles bassie hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die had je naar mij kunnen sturen
Alleen de windrichting is niet helemaal goed, maar ach eindelijk eens fors actie in de tentquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
Maandag nog steeds veel mogelijk, windkracht 8,9, 10 of zelfs 11...
[ afbeelding ]
Meestal is het ZW/WZW dus NW meestal niet volgens mij. Doe maar eens een 10 of 11 bft dan. Schade is jammer maar je doet er niks aan...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alleen de windrichting is niet helemaal goed, maar ach eindelijk eens fors actie in de tent![]()
NWter was helemaal toppie geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |