Als het na 16 uur is mag het van mij. Hardlopen in onweer en stevige buien met storm is niet ideaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:59 schreef WeerServies het volgende:
Laat de onweders morgen maar komen !
"Ons West-Europees weerbeeld wordt de komende 24 tot 48 uur nog steeds bepaald door een grootschalig lagedrukgebied op de Atlantische Oceaan. Aan de voorzijde van dat systeem worden grote hoeveelheden ‘warme’ lucht naar het noorden van Europa gestuwd. Zo stijgt de temperatuur op 850 hPa in onze omgeving morgen tot 8°C. Later volgende week kan dat zelfs nog wat meer worden (10 tot 11°C) ... "
Lees meer + weerkaarten op: noodweer.be
Ik hoop ook op een droge dag, ik doe weer mee met de tassen inname naast het stadion. Foeilelijke oranje jasjes moeten we aanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:21 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als het na 16 uur is mag het van mij. Hardlopen in onweer en stevige buien met storm is niet ideaal.
Zal naar je zwaaien en een duim opsteken dat het toch een mooi kleurtje isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een droge dag, ik doe weer mee met de tassen inname naast het stadion. Foeilelijke oranje jasjes moeten we aan
Van mij mag het na 17u. Voetbal enzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:21 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als het na 16 uur is mag het van mij. Hardlopen in onweer en stevige buien met storm is niet ideaal.
Heb je nog mazzel dat je niet in de reclame groep zit die om 6 uur al banners op moet hangen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een droge dag, ik doe weer mee met de tassen inname naast het stadion. Foeilelijke oranje jasjes moeten we aan
Jij mag niet klagen daar in Bulgarijequote:
Zeker niet. De winter komt er daarentegen wel zeker aan. Als ik nu uit m'n raam kijk dan zie ik de sneeuw al op de bergtoppen liggen.. Denk dat de sneeuwgrens nu op zo'n 2000 meter ligtquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen daar in Bulgarije
Tropisch Nederlandquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
We hebben hier warmere nachten de komende week, minima die soms niet lager gaan dan 15°C.
Heerlijk, laat maar komentwitter:weermanreinier twitterde op zondag 20-10-2013 om 17:18:38Groepje felle buien, ook met onweer, tussen Gent en Antwerpen, op koers voor Brabant. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |