Nou, precies!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Jan nog slimmer is, dan bespeelt hij zowel de mannen als de vrouwen om zijn opties open te houden.
Dat zijn teksten mensen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:38 schreef muzas het volgende:
Die tieten van zimra zijn gewoon smerig.
zo.
quote:
Dat was dan ook mijn bedoeling natuurlijkquote:
aan zo. Ik dacht sat ze 5 keer moestenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze moeten 3x2, 1x3.. 9 letters.
Om je eigen grenzen te leren kennen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef Zhero het volgende:
Waarom doe je dan ook aan dit programma mee, slechte fysiek gecombineerd met een verrotte persoonlijkheid
Dat wel. Maar het is uiteindelijk zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Nahh, vind het toch wel sneu voor hem. Hoe de expeditie voor hem is gelopen.
Kwam niet verder dan mensen proberen om te kopen met koken, en zelfs dat was een failquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Om je eigen grenzen te leren kennen.
Hij weet in ieder geval dat een sprong van een meter hoogte zijn grens isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Om je eigen grenzen te leren kennen.
sneu idd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef AF_ het volgende:
Arme zimra. Expeditie opgevers en zij maar alleen hangen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef tralalala het volgende:
Naar Duivelseiland gaan lijkt mij ook niets met al die diarree van Zimra.
Niet echt toch? Alleen tett'n!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
sneu idd.
Wat is ze knap trouwens!
En dan krijgt ze nog knakworstjes in diarree verhogende olie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef tralalala het volgende:
Naar Duivelseiland gaan lijkt mij ook niets met al die diarree van Zimra.
LOL inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Vega zijn en dan hopen op knakworsten. Logica hoor!
Gaan ze weer aan dat ranzige sap lopen slurpenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef Zhero het volgende:
Waarom doe je dan ook aan dit programma mee, slechte fysiek gecombineerd met een verrotte persoonlijkheid
ze wilde de mijnequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Inderdaad, pescotariër is handiger, want die eten nog wel vis.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef MichaelScott het volgende:
Vegatariërs in een survivalprogramma
Oh, ranzigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaan ze weer aan dat ranzige sap lopen slurpen
Tot nu toe alleen maar 3cm visjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:47 schreef tralalala het volgende:
Vroegah vingen ze nog wel eens een vis van 80cm groot.
Die tetten vind ik niet zo, maar mooi gezichtje ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Jawel, heel erg mooi hoofd.
Maar ik ben een vrouw, ik kijk meer naar hoofd ipv lichaam.
Ze was voor de expeditie 8 kg aangekomen.. die zijn er nu al wel weer grotendeels af, zo te zien!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een foto van dag 1 en nu zien, volgens mij wordt ze per dag lekkerder.
Ik snap niet hoe je niet iets tegen die kwal kunt hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Je hebt wel iets tegen hem he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Het gaat al jaren niet meer om overleven helaas.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef Ace1 het volgende:
Overigens kregen ze vroeger vaak een visnet.. Dat gaf altijd leuke tv.
Zonder make up is ze best leuk. Maar eigenlijk vind ik Geraldine er bij ER ook leuker uitzien dan normaal op tv. Hetzelfde met Tess vorig jaar, die vind ik met make up zelfs een stuk minderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een foto van dag 1 en nu zien, volgens mij wordt ze per dag lekkerder.
Robert heeft Kees opgegeten.quote:
Ik vind zulke tetten ook niet mooi, maar blijkbaar izijn zulke tetten mooi ofzo. Maar haar gezicht is gewoon heel erg puur natuur mooi. Heeft eigenlijk geen make up nodig etc.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die tetten vind ik niet zo, maar mooi gezichtje ja.
Ik persoonlijk heb liever formaat Geraldinequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind zulke tetten ook niet mooi, maar blijkbaar izijn zulke tetten mooi ofzo. Maar haar gezicht is gewoon heel erg puur natuur mooi. Heeft eigenlijk geen make up nodig etc.
Precies. Al ben ik dan weer een man die sowieso niet vind dat borsten an sich een vrouw mooi of lelijk maken (wel mooier of minder mooi).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind zulke tetten ook niet mooi, maar blijkbaar izijn zulke tetten mooi ofzo. Maar haar gezicht is gewoon heel erg puur natuur mooi. Heeft eigenlijk geen make up nodig etc.
Kijk ik niet eens naar. Maar de tetten van Zimra vallen op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb liever formaat Geraldine![]()
Komt niet alleen omdat ze groot zijn. Het is ook het enige wat de cameraman in beeld brengt, dus dan valt het extra opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Kijk ik niet eens naar. Maar de tetten van Zimra vallen op.
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan mag jij die sanne vogel meenemen
Ja, eh.. ik word er niet opgewonden van verder hoorquote:
Als je dat überhaupt al zou worden van haar lichaam, is haar stem en manier van praten al een moodkill.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Ja, eh.. ik word er niet opgewonden van verder hoor
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik vind Paulien ook niet erg sympathiek. Ofzo.
Idd, voorspelbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Redefine het volgende:
Een kleine gok: bij de volgende proef kan er eten gewonnen worden.
En woordkeus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Wartahl het volgende:
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat accent van Valentijn..
Maar wordt er niet geneukt dan? Vraag ik me af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
Geraldine vroeg zich in een van de eerste afleveringen af waarom er nooit geneukt werd in ER, ben wel benieuwd naar haar antwoord daarop.
Moet haast wel toch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maar wordt er niet geneukt dan? Vraag ik me af.
Dat beantwoorde ze in boulevard laatst geloof ik.. Je libido is weg binnen 2 dagen..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
Geraldine vroeg zich in een van de eerste afleveringen af waarom er nooit geneukt werd in ER, ben wel benieuwd naar haar antwoord daarop.
Ja, al mag dikker ook best. Wel goed het verschil tussen haar en Ana te zien. Beide slank, met het verschil dat je bij Ana haar ribben zietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef muzas het volgende:
Geraldine heeft daar verreweg het beste lijf. Punt.
Als je fysiek uitgeput bent is het libido wel erg laag. Soort ingebouwd prioriteiten-ding van mamma natuur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Eén grote geile bendequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Geer en goor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is hier trouwens wel opvallend rustig..
xDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef annxxx1 het volgende:
Ik vind Geraldine zo overrated.. Ze is niet lelijk maar ook niet echt knap ofzo. Zimra vind ik wel mooi en ook gewoon grappig en neemt het niet te serieus, haha
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat lijf van Sanne Vogelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Wartahl het volgende:
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat accent van Valentijn..
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat beantwoorde ze in boulevard laatst geloof ik.. Je libido is weg binnen 2 dagen..
Zo las ik laatst ook een interview met Geza. Die ging daar heen met het idee wat chickies te neukenDie vlieger ging niet op
Janquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Geza.![]()
Liever nog Jan van degenen die nu nog over zijn.
Toegegeven, ze is best een leuke dame hoor Zimra. Vrolijk enzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef annxxx1 het volgende:
Ik vind Geraldine zo overrated.. Ze is niet lelijk maar ook niet echt knap ofzo. Zimra vind ik wel mooi en ook gewoon grappig en neemt het niet te serieus, haha
Lijkt mij ook wel dat je libido heel snel weg is. Dat hoorde ik Geza ook zeggen ja. Al denk ik bij het zien van hem, juist eerder dat die een van de mannen hoopte te scorenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat beantwoorde ze in boulevard laatst geloof ik.. Je libido is weg binnen 2 dagen..
Zo las ik laatst ook een interview met Geza. Die ging daar heen met het idee wat chickies te neukenDie vlieger ging niet op
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef Zhero het volgende:
Zimra vingert zich gewoon de tering hoor daar op Duivelseiland.
Ik heb meer moeite met haar stem en intonatiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat lijf van Sanne Vogel
Ja, had ik niet verwachtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toegegeven, ze is best een leuke dame hoor Zimra. Vrolijk enzo
xDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is een vogel, het is een vliegtuig! Nee, het is Sanne (vogel).
Dat touwtje om d'r kop.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is een vogel, het is een vliegtuig! Nee, het is Sanne (vogel).
oh echtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eigenlijk.Maar t zijn op zich maar 3 weken. Toch?
Ahaaa.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je fysiek uitgeput bent is het libido wel erg laag. Soort ingebouwd prioriteiten-ding van mamma natuur.
Dat vind ik juist wel wat hebben. Maar vooral die kont en heupen man, totaal uit verhouding.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met haar stem en intonatie
Die wil zich waarschijnlijk bij het herenpack aansluitenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Redefine het volgende:
Valentijn trapt er gewoon nog in ook
Al deed ze het wel gewoon goed. Dat moet ik dan wel weer eerlijk toegeven. Viel me mee van haarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die wil zich waarschijnlijk bij het herenpack aansluiten
Lijkt me best moeilijk, om bij geen van beide geslachten te kunnen horenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die wil zich waarschijnlijk bij het herenpack aansluiten
Kan ook wel bij de samensmelting.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:06 schreef waxmask het volgende:
Jan en Kees, ben slim en verbind jullie lot aan elkaar!
quote:
Vraag ik mij ook af. Al zal er dan wel een soort tussenronde zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef Ace1 het volgende:
Waarom al een samensmelting na 3 of 4 stemmingsrondes...
Ja dat winnaarseiland is imo ook dikke onzin.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef Redefine het volgende:
Ik begin me opeens wel af te vragen hoe belachelijk luxe het winnaarseiland straks wel weer niet is. Dat vind ik eigenlijk wel het grootste probleem van de laatste paar ER's.
Wat dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef Redefine het volgende:
Ik begin me opeens wel af te vragen hoe belachelijk luxe het winnaarseiland straks wel weer niet is. Dat vind ik eigenlijk wel het grootste probleem van de laatste paar ER's.
Kloptquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef waxmask het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe lekker Geraldine er blijft uit zijn na zo lange tijd.
Ja. Al vind ik het meer een probleem dat daardoor de makers veel meer sturen wie er uit gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dat winnaarseiland is imo ook dikke onzin.
Geef de winnaar luxe in de vorm van een zak rijst of en bakkie friet... en terug naar je kamp.
Nee met zn drieeen in een jacuzzi en lekker een tafel vol eten enzo
Wat dagje van die broerbelgjes vorig jaar dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef Letsstaytogether het volgende:
Overigens is het toch best oneerlijk om als twee mensen samen het spel te spelen ipv 1? Geza en Sef zijn irl dus hele goede vrienden.
Gewoon een extra prijs voor de winnaar. Dat mag ook best een keer een luxe overnachting ergens zijn hoor (deden ze vroeger ook wel). Maar niet elke keer een overlading van eten voor de winnaar en wat maatjes.quote:
Net als die belse pokerbroers..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef Letsstaytogether het volgende:
Overigens is het toch best oneerlijk om als twee mensen samen het spel te spelen ipv 1? Geza en Sef zijn irl dus hele goede vrienden.
dat vind ik dus het grootste probleem van ER met die semi bekende NL'ersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef Letsstaytogether het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk nog maar met een half oog, wat saai dit.
Ach. Het is al minder erg dan twee broers.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef Letsstaytogether het volgende:
Niet gekeken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat dagje van die broerbelgjes vorig jaar dan?
Dat is ook het probleem ja. Vorig jaar was dat dus dubbel op. Je had al twee broers en dan ook nog Fatima die bevriend met ze was voor ER. En ze zaten ook nog eens in hetzelfde kamp. Daardoor heeft Fatima uiteindelijk relatief makkelijk kunnen winnen (overigens was ze eerlijk gezegd wel al een van de beste kandidaten vorig jaar).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Niet gekeken.
Maar vind het niet echt eerlijk ofzo. Beetje hetzelfde als dat je met je beste vriend/vriendin of je partner meedoet: je weet dat je elkaar voor altijd gaat dekken en dus sta je voor op iedereen die individueel begint.
Wou net zeggen, heb de tissues al in de aanslag!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben je dadelijk weeeer vies. Ik ga hem vast stijfkloppen voor dadelijk...
Shot komt nog terugquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Even gemist, waren vast van Geraldine?
Ik vond Geza een baas en hot. Vriendin zei nog dat hij uitstekend bij mij zou passen, maar ik vind hem stom denk ik door ER.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Chai het volgende:
Waarom verwachten ze dat Jan en Kees zomaar met hun mee gaan stemmen dan?
Valentijn, dat is die magere jongen toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef Ace1 het volgende:
Die proef moet straks gestaakt worden omdat Valentijn dr armen zijn geknapt als luciferstokjes
het is een meisje/vrouw.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Valentijn, dat is die magere jongen toch?
.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
heb t idee dat t (bij de makers) niet eens bekend was dat ze goede vrienden zijn...geza maakte daar vorige keer ook een opmerking over waar uit dat bleekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Niet gekeken.
Maar vind het niet echt eerlijk ofzo. Beetje hetzelfde als dat je met je beste vriend/vriendin of je partner meedoet: je weet dat je elkaar voor altijd gaat dekken en dus sta je voor op iedereen die individueel begint.
Apart! Dat dat zomaar kan. Maar ja, het is sowieso af en toe wel in scene gezet enzo, DENK ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem ja. Vorig jaar was dat dus dubbel op. Je had al twee broers en dan ook nog Fatima die bevriend met ze was voor ER. En ze zaten ook nog eens in hetzelfde kamp. Daardoor heeft Fatima uiteindelijk relatief makkelijk kunnen winnen (overigens was ze eerlijk gezegd wel al een van de beste kandidaten vorig jaar).
Niet weer deze zinloze discussie tussen allerlei randdebielen hèquote:
Wtf?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers heel goed weten wie elkaar kennen en wie met wie bevriend is. Daar delen ze zover mogelijk de kampen ook op in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb t idee dat t (bij de makers) niet eens bekend was dat ze goede vrienden zijn...geza maakte daar vorige keer ook een opmerking over waar uit dat bleek
Een vriend zei laatst dat ik wel wat op Geza lijk maar niet zo stom ben doordat ik niet aan ER meedoequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vond Geza een baas en hot. Vriendin zei nog dat hij uitstekend bij mij zou passen, maar ik vind hem stom denk ik door ER.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vond Geza een baas en hot. Vriendin zei nog dat hij uitstekend bij mij zou passen, maar ik vind hem stom denk ik door ER.
Echter hield vorig jaar de manipulatie daar niet bij op. Waren nog wel meer zaken die niet klopten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Apart! Dat dat zomaar kan. Maar ja, het is sowieso af en toe wel in scene gezet enzo, DENK ik.
Echt? Stuur eens een foto.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Een vriend zei laatst dat ik wel wat op Geza lijk maar niet zo stom ben doordat ik niet aan ER meedoe![]()
Daten?
in dit geval dus niet lijkt tquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers heel goed weten wie elkaar kennen en wie met wie bevriend is. Daar delen ze zover mogelijk de kampen ook op in.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Echt? Stuur eens een foto.
Maar ik las ergens dat Geza verliefd wordt tijdens ER?
Ja op Valentijn, vooral toen ie hoorde dat het eigenlijk een mannetje is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Echt? Stuur eens een foto.
Maar ik las ergens dat Geza verliefd wordt tijdens ER?
Hij acteert ook heel slecht hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
Fuck begin gemistNog wat gemist???
Hahahah.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij acteert ook heel slecht hoor.
Kleine dwerg met zijn vieze snor.
Omdat er nu het aspect van iemand uitsluiten door de verkenner bijzit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
Vier tegen vier. Waarom niet vijf tegen vijf. Debiel dat tegenwoordig er steeds teamleden niet mee hoeven te doen (vorige proef ook al). Bij ongelijke strijd snap ik het.
Scheelt niet veel inderdaadquote:
nog een kwartiertje..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hahahah.
Tot hoe laat duurt dit programma?
Ah ja, je hebt helemaal gelijk inderdaad. Mijn fout. Al komt mijn onbegrip vooral nog door mijn verbazing over de vorige proef die niet door iedereen gespeeld hoefde te worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat er nu het aspect van iemand uitsluiten door de verkenner bijzit.
twitter:KemperGeraldine twitterde op donderdag 10-10-2013 om 21:26:02Deze proef was zwaar!! #expeditierobinson reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |