Hij acteert ook heel slecht hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vond Geza een baas en hot. Vriendin zei nog dat hij uitstekend bij mij zou passen, maar ik vind hem stom denk ik door ER.
Neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
Fuck begin gemistNog wat gemist???
Hahahah.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij acteert ook heel slecht hoor.
Kleine dwerg met zijn vieze snor.
Omdat er nu het aspect van iemand uitsluiten door de verkenner bijzit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
Vier tegen vier. Waarom niet vijf tegen vijf. Debiel dat tegenwoordig er steeds teamleden niet mee hoeven te doen (vorige proef ook al). Bij ongelijke strijd snap ik het.
Scheelt niet veel inderdaadquote:
nog een kwartiertje..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hahahah.
Tot hoe laat duurt dit programma?
Ah ja, je hebt helemaal gelijk inderdaad. Mijn fout. Al komt mijn onbegrip vooral nog door mijn verbazing over de vorige proef die niet door iedereen gespeeld hoefde te worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat er nu het aspect van iemand uitsluiten door de verkenner bijzit.
twitter:KemperGeraldine twitterde op donderdag 10-10-2013 om 21:26:02Deze proef was zwaar!! #expeditierobinson reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |