Niet gekeken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat dagje van die broerbelgjes vorig jaar dan?
Dat is ook het probleem ja. Vorig jaar was dat dus dubbel op. Je had al twee broers en dan ook nog Fatima die bevriend met ze was voor ER. En ze zaten ook nog eens in hetzelfde kamp. Daardoor heeft Fatima uiteindelijk relatief makkelijk kunnen winnen (overigens was ze eerlijk gezegd wel al een van de beste kandidaten vorig jaar).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Niet gekeken.
Maar vind het niet echt eerlijk ofzo. Beetje hetzelfde als dat je met je beste vriend/vriendin of je partner meedoet: je weet dat je elkaar voor altijd gaat dekken en dus sta je voor op iedereen die individueel begint.
Wou net zeggen, heb de tissues al in de aanslag!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben je dadelijk weeeer vies. Ik ga hem vast stijfkloppen voor dadelijk...
Shot komt nog terugquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Even gemist, waren vast van Geraldine?
Ik vond Geza een baas en hot. Vriendin zei nog dat hij uitstekend bij mij zou passen, maar ik vind hem stom denk ik door ER.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Chai het volgende:
Waarom verwachten ze dat Jan en Kees zomaar met hun mee gaan stemmen dan?
Valentijn, dat is die magere jongen toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef Ace1 het volgende:
Die proef moet straks gestaakt worden omdat Valentijn dr armen zijn geknapt als luciferstokjes
het is een meisje/vrouw.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Valentijn, dat is die magere jongen toch?
.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
heb t idee dat t (bij de makers) niet eens bekend was dat ze goede vrienden zijn...geza maakte daar vorige keer ook een opmerking over waar uit dat bleekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Niet gekeken.
Maar vind het niet echt eerlijk ofzo. Beetje hetzelfde als dat je met je beste vriend/vriendin of je partner meedoet: je weet dat je elkaar voor altijd gaat dekken en dus sta je voor op iedereen die individueel begint.
Apart! Dat dat zomaar kan. Maar ja, het is sowieso af en toe wel in scene gezet enzo, DENK ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem ja. Vorig jaar was dat dus dubbel op. Je had al twee broers en dan ook nog Fatima die bevriend met ze was voor ER. En ze zaten ook nog eens in hetzelfde kamp. Daardoor heeft Fatima uiteindelijk relatief makkelijk kunnen winnen (overigens was ze eerlijk gezegd wel al een van de beste kandidaten vorig jaar).
Niet weer deze zinloze discussie tussen allerlei randdebielen hèquote:
Wtf?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers heel goed weten wie elkaar kennen en wie met wie bevriend is. Daar delen ze zover mogelijk de kampen ook op in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb t idee dat t (bij de makers) niet eens bekend was dat ze goede vrienden zijn...geza maakte daar vorige keer ook een opmerking over waar uit dat bleek
Een vriend zei laatst dat ik wel wat op Geza lijk maar niet zo stom ben doordat ik niet aan ER meedoequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vond Geza een baas en hot. Vriendin zei nog dat hij uitstekend bij mij zou passen, maar ik vind hem stom denk ik door ER.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vond Geza een baas en hot. Vriendin zei nog dat hij uitstekend bij mij zou passen, maar ik vind hem stom denk ik door ER.
Echter hield vorig jaar de manipulatie daar niet bij op. Waren nog wel meer zaken die niet klopten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Apart! Dat dat zomaar kan. Maar ja, het is sowieso af en toe wel in scene gezet enzo, DENK ik.
Echt? Stuur eens een foto.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Een vriend zei laatst dat ik wel wat op Geza lijk maar niet zo stom ben doordat ik niet aan ER meedoe![]()
Daten?
in dit geval dus niet lijkt tquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers heel goed weten wie elkaar kennen en wie met wie bevriend is. Daar delen ze zover mogelijk de kampen ook op in.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Echt? Stuur eens een foto.
Maar ik las ergens dat Geza verliefd wordt tijdens ER?
Ja op Valentijn, vooral toen ie hoorde dat het eigenlijk een mannetje is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Echt? Stuur eens een foto.
Maar ik las ergens dat Geza verliefd wordt tijdens ER?
Hij acteert ook heel slecht hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
Fuck begin gemistNog wat gemist???
Hahahah.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij acteert ook heel slecht hoor.
Kleine dwerg met zijn vieze snor.
Omdat er nu het aspect van iemand uitsluiten door de verkenner bijzit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
Vier tegen vier. Waarom niet vijf tegen vijf. Debiel dat tegenwoordig er steeds teamleden niet mee hoeven te doen (vorige proef ook al). Bij ongelijke strijd snap ik het.
Scheelt niet veel inderdaadquote:
nog een kwartiertje..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hahahah.
Tot hoe laat duurt dit programma?
Ah ja, je hebt helemaal gelijk inderdaad. Mijn fout. Al komt mijn onbegrip vooral nog door mijn verbazing over de vorige proef die niet door iedereen gespeeld hoefde te worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat er nu het aspect van iemand uitsluiten door de verkenner bijzit.
twitter:KemperGeraldine twitterde op donderdag 10-10-2013 om 21:26:02Deze proef was zwaar!! #expeditierobinson reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |