Maar wordt er niet geneukt dan? Vraag ik me af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
Geraldine vroeg zich in een van de eerste afleveringen af waarom er nooit geneukt werd in ER, ben wel benieuwd naar haar antwoord daarop.
Moet haast wel toch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maar wordt er niet geneukt dan? Vraag ik me af.
Dat beantwoorde ze in boulevard laatst geloof ik.. Je libido is weg binnen 2 dagen..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
Geraldine vroeg zich in een van de eerste afleveringen af waarom er nooit geneukt werd in ER, ben wel benieuwd naar haar antwoord daarop.
Ja, al mag dikker ook best. Wel goed het verschil tussen haar en Ana te zien. Beide slank, met het verschil dat je bij Ana haar ribben zietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef muzas het volgende:
Geraldine heeft daar verreweg het beste lijf. Punt.
Als je fysiek uitgeput bent is het libido wel erg laag. Soort ingebouwd prioriteiten-ding van mamma natuur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Eén grote geile bendequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Geer en goor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is hier trouwens wel opvallend rustig..
xDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef annxxx1 het volgende:
Ik vind Geraldine zo overrated.. Ze is niet lelijk maar ook niet echt knap ofzo. Zimra vind ik wel mooi en ook gewoon grappig en neemt het niet te serieus, haha
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat lijf van Sanne Vogelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Wartahl het volgende:
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat accent van Valentijn..
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat beantwoorde ze in boulevard laatst geloof ik.. Je libido is weg binnen 2 dagen..
Zo las ik laatst ook een interview met Geza. Die ging daar heen met het idee wat chickies te neukenDie vlieger ging niet op
Janquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Geza.![]()
Liever nog Jan van degenen die nu nog over zijn.
Toegegeven, ze is best een leuke dame hoor Zimra. Vrolijk enzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef annxxx1 het volgende:
Ik vind Geraldine zo overrated.. Ze is niet lelijk maar ook niet echt knap ofzo. Zimra vind ik wel mooi en ook gewoon grappig en neemt het niet te serieus, haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |