Inderdaad, pescotariėr is handiger, want die eten nog wel vis.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef MichaelScott het volgende:
Vegatariėrs in een survivalprogramma
Oh, ranzigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaan ze weer aan dat ranzige sap lopen slurpen
Tot nu toe alleen maar 3cm visjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:47 schreef tralalala het volgende:
Vroegah vingen ze nog wel eens een vis van 80cm groot.
Die tetten vind ik niet zo, maar mooi gezichtje ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Jawel, heel erg mooi hoofd.
Maar ik ben een vrouw, ik kijk meer naar hoofd ipv lichaam.
Ze was voor de expeditie 8 kg aangekomen.. die zijn er nu al wel weer grotendeels af, zo te zien!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een foto van dag 1 en nu zien, volgens mij wordt ze per dag lekkerder.
Ik snap niet hoe je niet iets tegen die kwal kunt hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Je hebt wel iets tegen hem he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Het gaat al jaren niet meer om overleven helaas.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef Ace1 het volgende:
Overigens kregen ze vroeger vaak een visnet.. Dat gaf altijd leuke tv.
Zonder make up is ze best leuk. Maar eigenlijk vind ik Geraldine er bij ER ook leuker uitzien dan normaal op tv. Hetzelfde met Tess vorig jaar, die vind ik met make up zelfs een stuk minderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een foto van dag 1 en nu zien, volgens mij wordt ze per dag lekkerder.
Robert heeft Kees opgegeten.quote:
Ik vind zulke tetten ook niet mooi, maar blijkbaar izijn zulke tetten mooi ofzo. Maar haar gezicht is gewoon heel erg puur natuur mooi. Heeft eigenlijk geen make up nodig etc.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die tetten vind ik niet zo, maar mooi gezichtje ja.
Ik persoonlijk heb liever formaat Geraldinequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind zulke tetten ook niet mooi, maar blijkbaar izijn zulke tetten mooi ofzo. Maar haar gezicht is gewoon heel erg puur natuur mooi. Heeft eigenlijk geen make up nodig etc.
Precies. Al ben ik dan weer een man die sowieso niet vind dat borsten an sich een vrouw mooi of lelijk maken (wel mooier of minder mooi).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind zulke tetten ook niet mooi, maar blijkbaar izijn zulke tetten mooi ofzo. Maar haar gezicht is gewoon heel erg puur natuur mooi. Heeft eigenlijk geen make up nodig etc.
Kijk ik niet eens naar. Maar de tetten van Zimra vallen op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb liever formaat Geraldine![]()
Komt niet alleen omdat ze groot zijn. Het is ook het enige wat de cameraman in beeld brengt, dus dan valt het extra opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Kijk ik niet eens naar. Maar de tetten van Zimra vallen op.
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan mag jij die sanne vogel meenemen
Ja, eh.. ik word er niet opgewonden van verder hoorquote:
Als je dat überhaupt al zou worden van haar lichaam, is haar stem en manier van praten al een moodkill.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Ja, eh.. ik word er niet opgewonden van verder hoor
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik vind Paulien ook niet erg sympathiek. Ofzo.
Idd, voorspelbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Redefine het volgende:
Een kleine gok: bij de volgende proef kan er eten gewonnen worden.
En woordkeus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Wartahl het volgende:
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat accent van Valentijn..
Maar wordt er niet geneukt dan? Vraag ik me af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
Geraldine vroeg zich in een van de eerste afleveringen af waarom er nooit geneukt werd in ER, ben wel benieuwd naar haar antwoord daarop.
Moet haast wel toch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maar wordt er niet geneukt dan? Vraag ik me af.
Dat beantwoorde ze in boulevard laatst geloof ik.. Je libido is weg binnen 2 dagen..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
Geraldine vroeg zich in een van de eerste afleveringen af waarom er nooit geneukt werd in ER, ben wel benieuwd naar haar antwoord daarop.
Ja, al mag dikker ook best. Wel goed het verschil tussen haar en Ana te zien. Beide slank, met het verschil dat je bij Ana haar ribben zietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef muzas het volgende:
Geraldine heeft daar verreweg het beste lijf. Punt.
Als je fysiek uitgeput bent is het libido wel erg laag. Soort ingebouwd prioriteiten-ding van mamma natuur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Eén grote geile bendequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Geer en goor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is hier trouwens wel opvallend rustig..
xDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef annxxx1 het volgende:
Ik vind Geraldine zo overrated.. Ze is niet lelijk maar ook niet echt knap ofzo. Zimra vind ik wel mooi en ook gewoon grappig en neemt het niet te serieus, haha
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat lijf van Sanne Vogelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Wartahl het volgende:
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat accent van Valentijn..
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat beantwoorde ze in boulevard laatst geloof ik.. Je libido is weg binnen 2 dagen..
Zo las ik laatst ook een interview met Geza. Die ging daar heen met het idee wat chickies te neukenDie vlieger ging niet op
Janquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Geza.![]()
Liever nog Jan van degenen die nu nog over zijn.
Toegegeven, ze is best een leuke dame hoor Zimra. Vrolijk enzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef annxxx1 het volgende:
Ik vind Geraldine zo overrated.. Ze is niet lelijk maar ook niet echt knap ofzo. Zimra vind ik wel mooi en ook gewoon grappig en neemt het niet te serieus, haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |