Precies. Al ben ik dan weer een man die sowieso niet vind dat borsten an sich een vrouw mooi of lelijk maken (wel mooier of minder mooi).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind zulke tetten ook niet mooi, maar blijkbaar izijn zulke tetten mooi ofzo. Maar haar gezicht is gewoon heel erg puur natuur mooi. Heeft eigenlijk geen make up nodig etc.
Kijk ik niet eens naar. Maar de tetten van Zimra vallen op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb liever formaat Geraldine![]()
Komt niet alleen omdat ze groot zijn. Het is ook het enige wat de cameraman in beeld brengt, dus dan valt het extra opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Kijk ik niet eens naar. Maar de tetten van Zimra vallen op.
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan mag jij die sanne vogel meenemen
Ja, eh.. ik word er niet opgewonden van verder hoorquote:
Als je dat überhaupt al zou worden van haar lichaam, is haar stem en manier van praten al een moodkill.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Ja, eh.. ik word er niet opgewonden van verder hoor
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik vind Paulien ook niet erg sympathiek. Ofzo.
Idd, voorspelbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Redefine het volgende:
Een kleine gok: bij de volgende proef kan er eten gewonnen worden.
En woordkeus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef Wartahl het volgende:
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat accent van Valentijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |