Nou, precies!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Jan nog slimmer is, dan bespeelt hij zowel de mannen als de vrouwen om zijn opties open te houden.
Dat zijn teksten mensen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:38 schreef muzas het volgende:
Die tieten van zimra zijn gewoon smerig.
zo.
quote:
Dat was dan ook mijn bedoeling natuurlijkquote:
aan zo. Ik dacht sat ze 5 keer moestenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze moeten 3x2, 1x3.. 9 letters.
Om je eigen grenzen te leren kennen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef Zhero het volgende:
Waarom doe je dan ook aan dit programma mee, slechte fysiek gecombineerd met een verrotte persoonlijkheid
Dat wel. Maar het is uiteindelijk zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Nahh, vind het toch wel sneu voor hem. Hoe de expeditie voor hem is gelopen.
Kwam niet verder dan mensen proberen om te kopen met koken, en zelfs dat was een failquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Om je eigen grenzen te leren kennen.
Hij weet in ieder geval dat een sprong van een meter hoogte zijn grens isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Om je eigen grenzen te leren kennen.
sneu idd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef AF_ het volgende:
Arme zimra. Expeditie opgevers en zij maar alleen hangen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef tralalala het volgende:
Naar Duivelseiland gaan lijkt mij ook niets met al die diarree van Zimra.
Niet echt toch? Alleen tett'n!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
sneu idd.
Wat is ze knap trouwens!
En dan krijgt ze nog knakworstjes in diarree verhogende olie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef tralalala het volgende:
Naar Duivelseiland gaan lijkt mij ook niets met al die diarree van Zimra.
LOL inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Vega zijn en dan hopen op knakworsten. Logica hoor!
Gaan ze weer aan dat ranzige sap lopen slurpenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef Zhero het volgende:
Waarom doe je dan ook aan dit programma mee, slechte fysiek gecombineerd met een verrotte persoonlijkheid
ze wilde de mijnequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Inderdaad, pescotariër is handiger, want die eten nog wel vis.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef MichaelScott het volgende:
Vegatariërs in een survivalprogramma
Oh, ranzigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaan ze weer aan dat ranzige sap lopen slurpen
Tot nu toe alleen maar 3cm visjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:47 schreef tralalala het volgende:
Vroegah vingen ze nog wel eens een vis van 80cm groot.
Die tetten vind ik niet zo, maar mooi gezichtje ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Jawel, heel erg mooi hoofd.
Maar ik ben een vrouw, ik kijk meer naar hoofd ipv lichaam.
Ze was voor de expeditie 8 kg aangekomen.. die zijn er nu al wel weer grotendeels af, zo te zien!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een foto van dag 1 en nu zien, volgens mij wordt ze per dag lekkerder.
Ik snap niet hoe je niet iets tegen die kwal kunt hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Je hebt wel iets tegen hem he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Het gaat al jaren niet meer om overleven helaas.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef Ace1 het volgende:
Overigens kregen ze vroeger vaak een visnet.. Dat gaf altijd leuke tv.
Zonder make up is ze best leuk. Maar eigenlijk vind ik Geraldine er bij ER ook leuker uitzien dan normaal op tv. Hetzelfde met Tess vorig jaar, die vind ik met make up zelfs een stuk minderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een foto van dag 1 en nu zien, volgens mij wordt ze per dag lekkerder.
Robert heeft Kees opgegeten.quote:
Ik vind zulke tetten ook niet mooi, maar blijkbaar izijn zulke tetten mooi ofzo. Maar haar gezicht is gewoon heel erg puur natuur mooi. Heeft eigenlijk geen make up nodig etc.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die tetten vind ik niet zo, maar mooi gezichtje ja.
Ik persoonlijk heb liever formaat Geraldinequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind zulke tetten ook niet mooi, maar blijkbaar izijn zulke tetten mooi ofzo. Maar haar gezicht is gewoon heel erg puur natuur mooi. Heeft eigenlijk geen make up nodig etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |