Lijkt mij ook wel dat je libido heel snel weg is. Dat hoorde ik Geza ook zeggen ja. Al denk ik bij het zien van hem, juist eerder dat die een van de mannen hoopte te scorenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat beantwoorde ze in boulevard laatst geloof ik.. Je libido is weg binnen 2 dagen..
Zo las ik laatst ook een interview met Geza. Die ging daar heen met het idee wat chickies te neukenDie vlieger ging niet op
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef Zhero het volgende:
Zimra vingert zich gewoon de tering hoor daar op Duivelseiland.
Ik heb meer moeite met haar stem en intonatiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ik merk dat ik echt moeite heb met dat lijf van Sanne Vogel
Ja, had ik niet verwachtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toegegeven, ze is best een leuke dame hoor Zimra. Vrolijk enzo
xDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is een vogel, het is een vliegtuig! Nee, het is Sanne (vogel).
Dat touwtje om d'r kop.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is een vogel, het is een vliegtuig! Nee, het is Sanne (vogel).
oh echtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel eigenlijk.Maar t zijn op zich maar 3 weken. Toch?
Ahaaa.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je fysiek uitgeput bent is het libido wel erg laag. Soort ingebouwd prioriteiten-ding van mamma natuur.
Dat vind ik juist wel wat hebben. Maar vooral die kont en heupen man, totaal uit verhouding.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met haar stem en intonatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |