quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een cadeautje voor mijn collega? Morgen een afscheidsetentje, ik ga uitgebreid de stad in om wat te vinden maar wie weet heeft iemand hier een goeie suggestie. Budget tot ongeveer 20 euro
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:14 schreef Rewimo het volgende:
VrouwWas inderdaad wel handig om te vermelden. En ze is geen type voor geurtjes, badschuim, blingbling. Ik zoek bij voorkeur iets blijvends
Die heb ik niet vrees ik. Wel een leuk idee!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:17 schreef Toekito het volgende:
Leuke foto van jullie samen? Leuke lijst erom.
O, da's nog wel een goeie. Ze eet voornamelijk vegetarisch, misschien kan ik wel iets leuks vinden op dat gebiedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Houdt ze van koken? Een mooi kookboek?
Badder zequote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Iets leuks voor in d'r interieur? Kan idd een fotolijstje zijn. maar ook een spaarpot met een gegraveerde tekst erin.
Ik ga even 2 dames in bad doen
Een pen? Maar 20 euro is dan wel vrij weinig.... (bij een duurdere pen wil graveren er ook nog weleens gratis bij zitten)...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Badder ze
Iets laten graveren is ook een goed idee. Moet ik wel iets geschikts vinden
Leiden natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef Oognip het volgende:
Heeft er iemand ideeen wat leuke stadjes zijn in de buurt van Den Haag? Volgend jaar gaan we verhuizen, maar we weten nog niet zo goed wat nu echt leuke plaatsjes zijn. Den Haag vinden we te groot. Het moet een beetje gezellig zijn.
Voorburg heeft een hele andere sfeer dan Den Haag, is toch meer dorps, ondanks dat het is ingebouwd. Leidschendam zou ook nog kunnen of Pijnacker-Nootdorp.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Leiden natuurlijkWel een stad, maar kleinschaliger dan Den Haag. Voorburg zou ik niet doen, is al geheel in Den Haag ingebouwd. Voorschoten of (nog kleiner) Stompwijk kan natuurlijk ook. En als je echt landelijk wil hebben we Weipoort en Zuidbuurt nog
Een pen heb ik ook aan gedacht, lijkt me wel watquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn veel leuke boeken te vinden voor 20 euro: http://www.bol.com/nl/l/n(...)ave/TILES/index.html
Een pen? Maar 20 euro is dan wel vrij weinig.... (bij een duurdere pen wil graveren er ook nog weleens gratis bij zitten)...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben daar heel erg voorzichtig mee geworden sinds een vertrekkend collega me ooit vertelde zelfs geen gekregen bloemen in zijn huis neer te zetten die niet matchten met zijn interieur (ja, een man ja)... die heb ik van schrik maar een canvasbon cadeau gedaan bij zijn vertrek
Nou ja......als je maar af en toe komt sjoelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef Oognip het volgende:
Bedankt voor jullie suggestiesRotterdam en Noordwijk worden het iig sowieso niet. Binnenkort maar eens dagjes stadjes bezoeken om de sfeer te proeven, best lastig van zo'n afstand
Ga ik eens even naar kijken morgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Rewimo, vriendin van mij is vegetarisch en zweert bij de kookboeken van Rose Elliot .Misschien iets om naar te kijken?
Heel spannend, ik wil ook liever niet, maar D werkt in den haag dus voor hem een stuk fijner om dichterbij te wonen. Hij reist nu al een half jaar op en neer, maar volgend jaar wordt verwacht dat hij dichterbij woont.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Waarom gaan jullie verhuizen, Oognip? Spannend trouwens!
Oei dat is ook wel een hele reis elke keer ja. En hoe doe jij dat met je opleiding als je daar woont?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:38 schreef Oognip het volgende:
Heel spannend, ik wil ook liever niet, maar D werkt in den haag dus voor hem een stuk fijner om dichterbij te wonen. Hij reist nu al een half jaar op en neer, maar volgend jaar wordt verwacht dat hij dichterbij woont.
Volgend jaar ben ik als het goed is klaar dus vandaar volgend jaarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei dat is ook wel een hele reis elke keer ja. En hoe doe jij dat met je opleiding als je daar woont?
Kut.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Houdt je collega van wijn rewimo? Dan kan een luxe wijn opener met thermometer oid ook nog wat zijn.
Oognip succes met huizenjacht. Is best een behoorlijke verhuizing. Hoe vind je het om "alles" achter te laten voor D?
Mijne is net weer overquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:19 schreef indaha het volgende:
Wauw Oognip toch een hele verandering maar logisch vanwege de afstand en lief van jou![]()
Ik heb mijn eerste verkoudheid te pakken , kadootje van mijn vader denk ik want die liep van de week ook al te snotteren![]()
Welterusten Toek![]()
Ik ga ook mijn bedje maar in , dan ben ik morgen beter hoop ik
Stads zoals Utrecht vinden we wel leuk, maar mijn broer woont in Voorschoten en dat vindt D. ook wel leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of jullie echt stads willen Nip of een beetje dorperig.
Als je dorperig leuk vindt, kan je ook kijken idd bij Nootdorp, Pijnacker of Oude Leede e.d.
Kan je mooi mee naar de sauna
Oh ja, dat gaat inderdaad iets te verquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
Oude Leede is wel heel erg drie-huizen-en-een-molen hoorDus kan me voorstellen dat dat je iets te furrrrrrrrr gaat
De andere twee zijn wel leuk, vind ik.
Nee, is geen drinkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Houdt je collega van wijn rewimo? Dan kan een luxe wijn opener met thermometer oid ook nog wat zijn.
Ik ben het wel gewend zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pfoe, helemaal naar een andere plek verhuizen is wel heftig hoorWat dat betreft ben ik blij dat wij 2 km verderop gegaan zijn
Beetje zelfde buurt, zelfde supermarkt
Oplevering was btw prima vandaag. Alles was keurig schoonHebben ook nog 1 sleutel mogen houden zodat ik de brievenbus in de gaten kan houden
Nice huisje!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Dit is mijn droomhuis-du-jourVoor als ik de Staatsloterij win.
Dat verandert met de week, elke week wel weer een ander droomhuis. Maar voor deze zou ik maar een km of 3 hoeven verhuizen, da's wel lekker makkelijk
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/huis-48796790-lange-vaart-17/
Dat zou ik ook zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
Mooi he, zo'n verbouwde molen
Alleen eerlijk is eerlijk, zelfs al zou ik de loterij winnen, ik zou in zo'n huis nooit echt lekker wonen denk ik haha. Steeds bang om alleen thuis te zijn, voor inbrekers enzo
Wat apart! En wat een vreeeeemde wc!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Dat verandert met de week, elke week wel weer een ander droomhuis. Maar voor deze zou ik maar een km of 3 hoeven verhuizen, da's wel lekker makkelijk
Erg mooi, maar tikkie overprijsd lijkt me? Ik zou de executieveiling afwachten, ook met loterijwinstquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Oew, molens zijn gaafquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Erg jaren '80, jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Bamba het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)estraatweg-92/fotos/
Wij vinden deze aan de buitenkant erg mooi, staat in ons dorp. Alleen er moet aan de binnenkant zoveel gebeuren dat het niet meer leuk is vrees ik
Idd, ik word al moe als ik eraan denk om al dat houtwerk te schilderenquote:
Heel veel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Bamba het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)estraatweg-92/fotos/
Wij vinden deze aan de buitenkant erg mooi, staat in ons dorp. Alleen er moet aan de binnenkant zoveel gebeuren dat het niet meer leuk is vrees ik
Mooooie vloerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Je zou eens kunnen kijken naar de dikke vegetarier, geen idee wat die kost, maar ik hoor er heel veel mensen positief overquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:17 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik ga op cadeautjesjachtIk ga op zoek naar een kookboek (we hebben hier een grote boekhandel) en ik denk dat ik er een setje ovenwanten/schort bij ga zoeken (leve de eurowinkels en er is ook een Action, dus dat moet wel lukken).
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier ging het chippen ook gewoon goed bij alle katten.
Droomhuizen zo leuk om te zoeken. Al mag ik voorlopig niet verhuizen.
[ link | afbeelding ]
Rossi ligt prins heerlijk
[ link | afbeelding ]
Maar dit is de bedoeling.
Ottolenghi heeft goede boeken met lekkere recepten!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, da's nog wel een goeie. Ze eet voornamelijk vegetarisch, misschien kan ik wel iets leuks vinden op dat gebied
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ahwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind van niet. Maar goed ze veranderen nog zo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ahw
Ze heeft best wat weg van Ean toch, of lijkt dat maar zo?
Nee. Maar kijken is wel leuk. De loterij winnen lijkt mij haast nog eerder te lukken dan het vinden van een baan. Dus ik zit hier wel tot ik naar het bejaarden tehuis ga.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je niet nu al weer wil verhuizen?
och hoe schattig !!! ze ziet er goed uit en de poezel ook natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Owwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze gekochtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef Puala het volgende:
Je zou eens kunnen kijken naar de dikke vegetarier, geen idee wat die kost, maar ik hoor er heel veel mensen positief over
Alweer training? En let eens op jij!quote:
Oei, gevalletje "even Apeldoorn bellen"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, grote paniek bij ons op de webshopafdeling. Collega komt binnen, iemand roept zijn naam, maar in verkleinvorm, hij gooit voor de gein met een sleutelbos naar diegene, maar mist en de sleutelbos raakt het aquarium, waardoor het glas barst en alles op de grond stroomt, incl. vissen. Gelukkig zijn de visjes gered, maar wat een toestand zeg
OEPS...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, grote paniek bij ons op de webshopafdeling. Collega komt binnen, iemand roept zijn naam, maar in verkleinvorm, hij gooit voor de gein met een sleutelbos naar diegene, maar mist en de sleutelbos raakt het aquarium, waardoor het glas barst en alles op de grond stroomt, incl. vissen. Gelukkig zijn de visjes gered, maar wat een toestand zeg
vervolg van gisteren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alweer training? En let eens op jij!
LOLquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
OMFGquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Nee, helaas, was een beetje te hectisch, en ik zit er ook niet in de buurt. Ging net ff kijken, die vloerbedekking daar is nu ranzig zompigquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
En overal koffiekopjes met overspannen vissen op de bureausquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Collega is wel zo sportief om een nieuw aquarium te betalen, hij staat zelfs de vloer te stofzuigen nu
Maar het leek wel of er iemand gereanimeerd moest worden, ineens allemaal rennende collega's en paniek
En dan zo'n vis die met een zielig gezicht zegt "blup ik lust geen koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Queller het volgende:
[..]
En overal koffiekopjes met overspannen vissen op de bureaus
Mijn datumgenootjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze zitten heel zielig in een zwarte emmer, maar morgen hebben ze als het goed is een mooi nieuw aquarium. Alleen het stenen Spongebob beeldje zullen ze moeten missen want die viel ook kapotquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Queller het volgende:
[..]
En overal koffiekopjes met overspannen vissen op de bureaus
Ik ben benieuwd of ze morgen nog leven, vissen kunnen niet zo veel hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze zitten heel zielig in een zwarte emmer, maar morgen hebben ze als het goed is een mooi nieuw aquarium. Alleen het stenen Spongebob beeldje zullen ze moeten missen want die viel ook kapot
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:34 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
http://www.bndestem.nl/re(...)e-in-breda-1.4044800
Ik sta er sowieso van te kijken dat ze het op die afdeling al 3 jaar uithouden, dan moet dat nachtje in een emmer ook wel lukkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze morgen nog leven, vissen kunnen niet zo veel hebben
En bedankt , heb net een uur teruggelezenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:09 schreef Oognip het volgende:
Mijn god, ik zat net even posts van mezelf van 2.5 jaar geleden terug te lezen, wat een gezeik steeds zegArme jullie
![]()
Oeh dat is zuurquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
En bedankt , heb net een uur teruggelezen, maar het viel reuze mee met jou hoor
Niet dat ik veel beters te doen had want ik ben nu echt ziek, dat was lang geleden![]()
Nu heb ik trouwens ineens wel genoeg te doen om de tijd om te krijgen want ik heb een nieuwe telefoon en gisteren zette die uit zijn eigen alle contacten al van de oude in de nieuwe telefoon, vraag me niet hoemaar ik was blij.
Vandaag moest ik de simkaart activeren wat ook nog lukte, dus ik denk dat gaat prima, maar helaas kom ik er net achter dat mijn contacten nu van beide telefoons verdwenen zijn, dus die mag ik die allemaal weer opzoeken en erin gaan zetten
iPhone boks!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Gewoon opslaan in de cloud, dan kan je ze zo importeren.
Maar het zal wel geen Iphone zijn zeker?
Android hier pop, Xperia, enige van Apple wat rlxd is, is een Ipad, voor de rest blijf ik er ver vandaan.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Android hier pop, Xperia, enige van Apple wat rlxd is, is een Ipad, voor de rest blijf ik er ver vandaan.
Wat dan? Iets met waterschade?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Komt trouwens doordat ik op mijn werk al diverse malen negatieve ervaringen met Apple heb gehad, vooral op garantiegebied.
arme visjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Helderziend?
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 1x vaatwasser-water in de woning![]()
Die kaart wordt tegenwoordig niet zo vaak meer gespeeld gelukkig, hebben ze wel een tijdlang gedaan. Dan werd het vaak afgeschoven op dat ie dan waarschijnlijk in een vochtige omgeving had gelegen.quote:
Ja maar als je sensoren rood zijn, dan is het toch je eigenschuld? Kun je moeilijk claimen dat je nog garantie hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die kaart wordt tegenwoordig niet zo vaak meer gespeeld gelukkig, hebben ze wel een tijdlang gedaan. Dan werd het vaak afgeschoven op dat ie dan waarschijnlijk in een vochtige omgeving had gelegen.
Die worden al rood als je een keet bezweet bent en je telefoon tegen je bezwete oor legt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar als je sensoren rood zijn, dan is het toch je eigenschuld? Kun je moeilijk claimen dat je nog garantie hebt.
Dit dus. Was geloof ik ook een keer een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat de sensoren veel te snel verkleurden, hoefde niet eens fysiek water op te komen, een iets hogere luchtvochtigheid was al genoeg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die worden al rood als je een keet bezweet bent en je telefoon tegen je bezwete oor legt.
D. had eens een barst in het scherm (vanaf begin zat er een barstje) en hem werd ook verteld 'waterschade dus pech' terwijl het er geen klap mee te maken had
Klopt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit dus. Was geloof ik ook een keer een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat de sensoren veel te snel verkleurden, hoefde niet eens fysiek water op te komen, een iets hogere luchtvochtigheid was al genoeg.
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is medewerker van het 3e kwartaal geworden en mag nu als VIP naar Anouk.
Wel tof voor hem. Nu werkt hij de laatste tijd ook wel erg hard, zot regelmatig tussen 4 en 6 in de auto en komt pas om 20:00 weer thuis.
Dan heeft ie dat ook wel verdiend!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is medewerker van het 3e kwartaal geworden en mag nu als VIP naar Anouk.
Wel tof voor hem. Nu werkt hij de laatste tijd ook wel erg hard, zot regelmatig tussen 4 en 6 in de auto en komt pas om 20:00 weer thuis.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is vandaag internationale coming out day hè...
[ afbeelding ]
Die onderste blijft tofquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef Oognip het volgende:
Ik ben mijn photobucket aan het opruimen en kom zo veel schattigs tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaawwwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou je het nodig gehad hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die onderste foto van dat rijtje foto's
En Adnap gefeliciteerd
Ik ben helemaal in de war wakker geworden haha, vriend moest om 8 uur op en ik dacht ik blijf eeeeveentjes liggen. Word ik nu pas wakker
Wat een dotjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja dat is ijdele hoop vrees ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh oognip wat een schattige foto's
Rewimo fijn dat het bewegingstechnisch nog goed is met je heup. Nu maar hopen dat de pijn ook acceptabel blijft.
Dat is echt een schatje. Zo kleinquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die mini op de onderste foto van het rijtje net een furby. En furby's zijn leuk.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die mini op de onderste foto van het rijtje net een furby. En furby's zijn leuk.
DM de link evenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
In m'n photobucket staan ze nog veel kleiner
Melden. Achter elkaar. Ook al twijfel je. Jij en je gezin wonen er naast. Als er brand uitbreekt vergeef je het jezelf nooit dat je het niet gemeld hebt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik verdenk onze buren van handelen in wiet dan wel het hebben van een plantage. Maar zeker weet ik het dus niet maar lekker zit het mij niet.
Hiervoor zat er ook een plantage en was alles altijd hermetisch dicht. Nu woont er een gezin en soms 2 mannen en soms zijn ze er allemaal. De een rijdt met een nl kenteken en de andere met een be kenteken. Voor zover wij weten zijn ze Pools. Nu zijn ook dag- en nacht de rolgordijnen en overgordijnen dicht. Ook toen het 35 graden was stond er geen raam of deur open. En toen ik gisteren met sac ging wandelen rook ik echt een enorme wietgeur. Het was echt een vlaag, maar ik weet 100% zeker dat onze andere buurman niks met wiet doet.
Ahw liefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ahw![]()
Gister lag ze zo:
[ afbeelding ]
Dat is dus ook onze angst. Als het in de hens gaat, gaat ons huis mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Melden. Achter elkaar. Ook al twijfel je. Jij en je gezin wonen er naast. Als er brand uitbreekt vergeef je het jezelf nooit dat je het niet gemeld hebt.
Dát meen je niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is dus ook onze angst. Als het in de hens gaat, gaat ons huis mee.
De politie heeft al gezegd dat ze niet achterlijk zijn omdat er al 2x eerder een plantage heeft gezeten maar ze ondernemen nu geen actie.
Die ziet er gevaarlijk uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heerlijkTot Mr. onderbuurpoes kwam etteren.
Toen was het tijd voor actie![]()
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, alleen heeft mijn buurman geen wietplantage maar wel tientallen jerrycans met rooie diesel in zijn opslag. Ben ik ook niet zo happig op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik verdenk onze buren van handelen in wiet dan wel het hebben van een plantage. Maar zeker weet ik het dus niet maar lekker zit het mij niet.
Hiervoor zat er ook een plantage en was alles altijd hermetisch dicht. Nu woont er een gezin en soms 2 mannen en soms zijn ze er allemaal. De een rijdt met een nl kenteken en de andere met een be kenteken. Voor zover wij weten zijn ze Pools. Nu zijn ook dag- en nacht de rolgordijnen en overgordijnen dicht. Ook toen het 35 graden was stond er geen raam of deur open. En toen ik gisteren met sac ging wandelen rook ik echt een enorme wietgeur. Het was echt een vlaag, maar ik weet 100% zeker dat onze andere buurman niks met wiet doet.
Zijn allemaal koopwoningen, maar deze wordt door de eigenaar verhuurt. Kreeg het niet verkocht dus dan maar in de verhuur. Wij en de andere buren verdenken de eigenaar van medeplichtigheid bij de vorige keren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dát meen je niet?Is het van de woningbouw? Heb je het daar ook al gemeld?
Dat lijkt mij ook niks.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, alleen heeft mijn buurman geen wietplantage maar wel tientallen jerrycans met rooie diesel in zijn opslag. Ben ik ook niet zo happig op.
beetje negatief verhaal zo. zo werkt t in de praktijk helemaal niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die kaart wordt tegenwoordig niet zo vaak meer gespeeld gelukkig, hebben ze wel een tijdlang gedaan. Dan werd het vaak afgeschoven op dat ie dan waarschijnlijk in een vochtige omgeving had gelegen.
Maar het woord coulance kennen ze bijvoorbeeld niet. Buiten garantie is buiten garantie, ook al gaat het om een paar dagen, ze doen verschrikkelijk moeilijk dan. Vind ik niet normaal gezien de prijzen van hun producten. Ook een keer verschrikkelijk arrogant te woord gestaan door zo'n supportmanager, die bijna letterlijk zei dat wij maar een klein computerbedrijfje zijn en niks te zeggen hebben.
Laatst nog een geval gehad met een IPhone, die door de Apple store al een keer was omgeruild, paar maanden later weer defect was, nog binnen de garantie zat, maar volgens Apple niet meer, want hij zou in Italië zijn aangeschaft. ;') konden we gelukkig voor een paar tientjes elders nog laten repareren.
Ik ben wat dat betreft ook geen verrader. Buurman is verder ook gewoon een vriendelijke vent. Maar heeft al wel meerdere malen vast gezeten. Voornamelijk voor heling. Tijdje terug was er nog een inval van de politie bij hem binnen, hadden ze deur opengebroken en alles. Dacht eerst dat het Joegoslaven waren ofzo, die hem een lesje kwamen leren. Dikke zwarte Audi gangsterbak voor de deur. Maar het bleek toch politie te zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niks.
En ik ben eigenlijk geen verrader. En mensen moet doen en laten wat ze willen, maar de veiligheid van mijn gezin vind ik het belangrijkst. Ik heb 2 kinderen en daar waak ik echt over.
Ik heb het toch allemaal meegemaakt in de praktijk. Het gaat ook wel eens goed hoor. Maar op basis van wat ik op mijn werk mee maak heb weet ik hoe diverse merken met zulke zaken omgaan. En Apple behoort helaas wat dat betreft niet tot de meest soepele.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje negatief verhaal zo. zo werkt t in de praktijk helemaal niet.
Dat was het ookquote:
That's my girlquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was het ookDana vloog er ook nog op af, die kreeg van die zwarte een lel. En toen werd Noor boos en gaf die zwarte een lel en vloog achter haar aan tot ze aan de andere kant van het appartementencomplex was
Stoer van Noor, dat ze haar zus verdedigdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was het ookDana vloog er ook nog op af, die kreeg van die zwarte een lel. En toen werd Noor boos en gaf die zwarte een lel en vloog achter haar aan tot ze aan de andere kant van het appartementencomplex was
Ja echt zo stoer, want normaal kruipt ze weg bij vreemd bezoekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Stoer van Noor, dat ze haar zus verdedigd![]()
Ach Oognip heeft haar getraind zie ik
Mijn overbuurman heeft ook zo'n hond. Ken bijna geen lievere honden dan die. Beetje onstuimig wel, wat springerig als ie je ziet, maar da's puur enthousiasme en speelsheid.quote:De Staffordshire Bull Terrier is een uitstekende speelkameraad voor kinderen, hij heeft louter goede bedoelingen en heeft een eindeloos geduld. Een Staffordshire bull terrier voelt zich door kinderen niet snel onheus bejegend en kan tegen een stootje. De Engelse Stafford heeft iets van een eenling, de omgang met andere honden verloopt op volwassen leeftijd niet vlekkeloos. Twee Stafford reuen gaan bijna onoverkomelijk dominant gedrag ten opzichte van elkaar vertonen. Andere huisdieren zijn, mits de Stafford vanaf jonge leeftijd hier aan gewend is, geen probleem.
Hoorde het ook vanmorgen ja, vind de muziek van Frans Bauer niks, maar ik vind het echt wel een hele toffe vent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:49 schreef Candaasje het volgende:
Ik kom net op FB een filmpje tegen van 3FM, van vanmorgen, waarin Frans Bauer Rammstein covert.... en het is nog tof ook!
Same here. Ik vind z'n muziek echt vreselijk (schoonfamilie is hier nogal fan....whelp!) maar ik vind hem altijd heel sympathiek overkomenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoorde het ook vanmorgen ja, vind de muziek van Frans Bauer niks, maar ik vind het echt wel een hele toffe vent.
Ik heb hem wel eens ontmoet op mijn vorige werk, bij een autodealer, kwam ie met zijn gezin voor een auto kijken. Heel benaderbaar en vriendelijk, grappig ook. Alleen zijn kinderen vond ik niet zo, die maakten een beetje een verwende indruk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Same here. Ik vind z'n muziek echt vreselijk (schoonfamilie is hier nogal fan....whelp!) maar ik vind hem altijd heel sympathiek overkomen.
nah dat valt wel meequote:
Niet slapen is zo kutquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee
nacht niet geslapen, kut gevoel, ben t gedoe zat
Waarover/aan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:15 schreef sararaats het volgende:
ik ben zo moe hé. al teveel moeten denken vandaag.
iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah ja, die geven je altijd genoeg stof tot nadenken he.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:05 schreef Bamba het volgende:
YnsIk weet niet welk gedoe je zo moe maakt, maar een dikke knuffel!
Ik ben ook moe, net een uur op de bank liggen slapen, van al een week niet echt fit
Ik heb het gezien, vond het zo zielig voor dat hondjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:25 schreef Candaasje het volgende:
Het klinkt wel als een vermoeiende maar geslaagde werkweek Adnap!
@teckel en zo: iemand deze week de Rijdende Rechter gezien? Mijn hart huilde....god wat bestaan er toch domme mensen(Twee droeftoeters hadden wel helemaal 300km heen en terug gereden voor een echte ras terrier - die ze nog nooit hadden gezien, behalve via een MP linkje - en hoewel het dier al bij de fokker tekeer ging in de bench, en ze er ook geen ommetje mee hebben gemaakt oid, hebben ze haar meegenomen. (Let wel: ze hebben die fokker alleen die bewuste dag gesproken....) Maar de hond bleek op de terugweg al niet te deugen (angstig e.d.), en omdat ze niet nog een keer wilde rijden, hebben ze gelijk de fokker gebeld. De fokker wilde haar niet terugnemen, want ze zou natuurlijk moeten wennen.....
Ik wist echt niet wie ik nou de grootste droeftoeter vond.....![]()
(Uiteindelijk is de hond wel goed terechtgekomen, maar echt, verbieden die verkoop via MP zeg ik! Er bestaat gewoon teveel dom volk......)
Ja echt hè? Die fokker was niet lekker bezig, maar die man was zo'n harteloze lamzak die ook zelf niet leek te beseffen dat 'ie misschien de koop van een hond iets anders had moeten aanpakken...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, vond het zo zielig voor dat hondjeEn die man vond ik zo'n lul
Ja precies, dat was een mooi antwoordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja echt hè? Die fokker was niet lekker bezig, maar die man was zo'n harteloze lamzak die ook zelf niet leek te beseffen dat 'ie misschien de koop van een hond iets anders had moeten aanpakken...
(Ik vond het wel mooi dat op de vraag van meneer de lul aan meneer de fokker of hij een angstige/nerveuze hond had gekocht of een super intelligente gezinshond, Meester Visser antwoorde 'U heeft een levend wezen gekocht..')
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:39 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eens kijken of er post op me wacht thuis en wkend vieren
Wat gaat hier misquote:
mn tante is soms beetje raar, maar wel lief!quote:
week niet gespeeld. En al langer de storymode niet. Iets van 55% ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoever ben je onderhand, toek?
Bij toek op zijn profiel paginaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:09 schreef Bamba het volgende:
Ja nou zijn jullie natuurlijk allemaal offline en zit ik hier nieuwsgierig te zijn
Ik heb toek nog niet als vriend, dus kan het niet zienquote:
Hij heeft een foto van je armbandje gepostquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb toek nog niet als vriend, dus kan het niet zien
Je nieuwste note?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Oognip het volgende:
Wat is deze?
F&F / Mijn hond is in de war na overlijden andere hond.
Awwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij heeft een foto van je armbandje gepost
Whaaaaaaaaaahahahahhahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar twee touwtjes en een 8
Je kunt wel zien dat je er een hebt, maar een week later idd pas lezen wat er genote is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit een week vertraging in, toch?
Ik ook en ik heb het nog niet echt gezienquote:
Whehehequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het nog niet echt gezien![]()
Toek, accepteer mijn verzoek eens snel
ik sliepquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het nog niet echt gezien![]()
Toek, accepteer mijn verzoek eens snel
Ja behoorlijkquote:
verstandige zoon.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja behoorlijkNaar bed gestuurd worden door je 14 jarige zoon is wel een signaal denk ik
die zei : 'mam ga nu maar, je bent niet te harden '
mijn lijf vond dat tot en met een uur of 2 smiddaga aook wel maar daarna ging het lichtje steeds meer uitquote:
Ik ben zelf de grootste slaper geloof ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:55 schreef Adnap het volgende:
[..]
mijn lijf vond dat tot en met een uur of 2 smiddaga aook wel maar daarna ging het lichtje steeds meer uit
Ik ook, kan best met wat minder slaap maar dit was echt wel iets te weinig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben zelf de grootste slaper geloof ik![]()
I
slapen
Waar woon jij?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Al druk bezig geweest vandaag, vroeg uit bed voor mijn doen op de zaterdag, auto gewassen bij mij pa op de zaak, boodschappen gedaan, was gedraaid en opgehangen en nog wat schoongemaakt binnen. Nu chillen met GTA en flink wat melk drinken, want vanavond Oktoberfest bij ons in het dorp, dus veel bier en chimeiden in dirndls
In het dorp waar Frans Bauer getrouwd isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hier is het ook oktoberfest.
Dan woon je redelijk dicht bij mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In het dorp waar Frans Bauer getrouwd is
Mwah, dat valt nog wel mee toch? 3 kwartier rijden geloof ikquote:
dat is het ongeveer ifdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mwah, dat valt nog wel mee toch? 3 kwartier rijden geloof ik
Een paar jaar geleden ging ik regelmatig met R. naar Rotterdam, met de bus. Toen hij nog niet naar school ging, nu komt het er niet meer zo van helaasquote:
jammer, is genoeg leuks voor kinderen van zijn leeftijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging ik regelmatig met R. naar Rotterdam, met de bus. Toen hij nog niet naar school ging, nu komt het er niet meer zo van helaas
quote:
Zolang je maar friet zegt i.p.v. patatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:37 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
ik ben van origine een polderboer uit de NOP maar woon a 17 jaar in het noordhollandse
Patat helaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zolang je maar friet zegt i.p.v. patat
Da's wel het lekkerstquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:46 schreef Adnap het volgende:
[..]
Patat helaasen ik maak ze nog zelf ook
Mooi beestjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:49 schreef Greys het volgende:
Hoi! Ik kom even patsen met mijn nieuwe parkiet
Dat wordt een vriendinnetje voor Bird, mijn aanvliegparkiet die ik al een paar maanden heb.
De blauwe (Baby gaat ze heten, het moet wel in de B-bunch passen!) zit nu nog bij oh-oh waar ze als babyvogel gekomen is via haar kweker en daar komt ze al aardig los zo te zien! Ik zou haar eigenlijk morgen gaan halen bij oh-oh, maar ik heb al de hele week een kaakontsteking - ik leek quasimodo wel de afgelopen paar dagen met een bol hoofd - en ben zo suf als een aap van de antibiotica en pijnstillers. Dus dat is een weekje uitgesteld.
Blauwe beauty!
[ afbeelding ]
Lekker eten met Rambo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en na het eten schoongepoetst worden door Apple!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*schuift aan voor spruitjesstamppot*quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Babybirrrrrd
Hier wordt het spruitjesstamppot met gehakt en paprika, ik bak pannenkoeken en als toetje warme griesmeelpudding
hoeft nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klote en verder wil ik er eigenlijk niet over praten
aardappelpuree met appeltjes gestampt door elkaar...arme luis etenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik werkelijk nog nooit hete bliksem op heb![]()
Weet niet eens wat het is!
Oh dat klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
aardappelpuree met appeltjes gestampt door elkaar...arme luis eten![]()
Kusje op je voorhoofd voor de ontstekingen![]()
Is wel een flinke ontsteking zeg
Dank je!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Bamba het volgende:
Greys, wat is ze mooi!!![]()
Prachtige kleuren blauw zeg!
Ja denk het wel. Hele kaak was dik, maar ik gok van wel. En daarna breidde het uit naar mijn holtes en nu kraakt mijn oor zelfsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef Bamba het volgende:
Komt het ook daar vandaan Greys? Waarvoor je je wortelkanaalbehandeling moet?
Dat klinkt als een goede zaterdag!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
Wij gaan straks bij Vapiano eten en daarna naar de film
Oh getver, wat een ellende zegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Hele kaak was dik, maar ik gok van wel. En daarna breidde het uit naar mijn holtes en nu kraakt mijn oor zelfsZal je altijd zien he, een week voordat je naar de tandarts moet.
(Maar bij mij werken verdovingen niet als de boel ontstoken is, als in totaal nul, dus ik heb de afspraak niet durven vervroegen)
Leuk! Welke film gaan jullie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
Geen idee, vorige keer was het ontstoken (minder dan nu, geen dik gezicht enzo!) en toen werkte de verdoving al niet en ik voelde die hele zenuwbehandeling, dat trek ik echt niet nog een keerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh getver, wat een ellende zegIk denk ook niet dat het echt heel wijs is als het volop ontstoken is om dan zo'n behandeling te doen? Of valt dat wel mee?
Pff dat hoop ik ook, alles voelen bij de tandarts lijkt mij ook niet zo'n goed idee zeg, brrrquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, vorige keer was het ontstoken (minder dan nu, geen dik gezicht enzo!) en toen werkte de verdoving al niet en ik voelde die hele zenuwbehandeling, dat trek ik echt niet nog een keer![]()
Dus daarom hoop ik heeeeeeeeeeel hard dat nog twee dagen AB en rust gaan helpen.
Vapiano? Italiaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop dat die ontsteking gauw oprot Greys![]()
Dat je er zo naar van wordt zeg....ben je bij de huisarts geweest?
Ja ook dat nogquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vapiano? Italiaan?
Ga je weer naar die enge tandarts greys?
Nou ja, het scheelt dat je niet alleen bent in het behandelkamertje en schreeuwen geen goede reclame is naar de collega-patiënten, dus hij zal best goed verdovenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ook dat nog![]()
Alles schreeuwt natuurlijk dat ik het niet moet doen, maar ondanks alle idioterie daar de vorige keer mompelde hij 'geen zorgen, het gaat geen pijn doen de 14e'. Dus daar houd ik me aan vast. Alleen wist hij toen nog niet dat het een week later ging ontsteken, maar daar ga ik over struisvogelen
Daar zeg je watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, het scheelt dat je niet alleen bent in het behandelkamertje en schreeuwen geen goede reclame is naar de collega-patiënten, dus hij zal best goed verdoven![]()
winkelen kan hier prima idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Bamba het volgende:
Ik was even vertrokken voor een flink uur geloof ik![]()
Ik ben nog net BrabanderWoon dichtbij de Belgische grens.
Toek, ik ging meestal om te winkelen naar Rotterdam, maar geen goed idee om R. mee te nemen, die houdt daar echt niet van![]()
Nou ik zou toch wel naar de ha zijn gegaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik had nog AB dus dat heb ik gebruikt![]()
Gistermiddag dacht ik heel even 'ik moet de dokter bellen' omdat mijn hart heel snel ging kloppen vanuit het niets, maar ik denk dat ik me gewoon te druk heb gemaakt. Want nu gaat het alweer beter. Ik liep mezelf echt gek te maken omdat mijn keel een heel strak gevoel kreeg en toen dacht ik 'wat nou als mijn keel net zo dik wordt als mijn gezicht van de week, dan kan ik geen adem meer halen' en hop, volledig in paniek natuurlijk![]()
Dan is het niet zo gek dat je hart sneller gaat kloppen. Dus ik moet van mezelf niet meer panieken en dat lijkt te helpen.
Zo ik ben klaar met klagen hoor![]()
Volgend weekend ga ik Baby halen
Gravityquote:
Oh beterquote:Ik ben gisteren wezen steengrillen met collega's, op kosten van de baas
Yesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |