Dank je!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Bamba het volgende:
Greys, wat is ze mooi!!![]()
Prachtige kleuren blauw zeg!
Ja denk het wel. Hele kaak was dik, maar ik gok van wel. En daarna breidde het uit naar mijn holtes en nu kraakt mijn oor zelfsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef Bamba het volgende:
Komt het ook daar vandaan Greys? Waarvoor je je wortelkanaalbehandeling moet?
Dat klinkt als een goede zaterdag!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
Wij gaan straks bij Vapiano eten en daarna naar de film
Oh getver, wat een ellende zegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Hele kaak was dik, maar ik gok van wel. En daarna breidde het uit naar mijn holtes en nu kraakt mijn oor zelfsZal je altijd zien he, een week voordat je naar de tandarts moet.
(Maar bij mij werken verdovingen niet als de boel ontstoken is, als in totaal nul, dus ik heb de afspraak niet durven vervroegen)
Leuk! Welke film gaan jullie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
Geen idee, vorige keer was het ontstoken (minder dan nu, geen dik gezicht enzo!) en toen werkte de verdoving al niet en ik voelde die hele zenuwbehandeling, dat trek ik echt niet nog een keerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh getver, wat een ellende zegIk denk ook niet dat het echt heel wijs is als het volop ontstoken is om dan zo'n behandeling te doen? Of valt dat wel mee?
Pff dat hoop ik ook, alles voelen bij de tandarts lijkt mij ook niet zo'n goed idee zeg, brrrquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, vorige keer was het ontstoken (minder dan nu, geen dik gezicht enzo!) en toen werkte de verdoving al niet en ik voelde die hele zenuwbehandeling, dat trek ik echt niet nog een keer![]()
Dus daarom hoop ik heeeeeeeeeeel hard dat nog twee dagen AB en rust gaan helpen.
Vapiano? Italiaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop dat die ontsteking gauw oprot Greys![]()
Dat je er zo naar van wordt zeg....ben je bij de huisarts geweest?
Ja ook dat nogquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vapiano? Italiaan?
Ga je weer naar die enge tandarts greys?
Nou ja, het scheelt dat je niet alleen bent in het behandelkamertje en schreeuwen geen goede reclame is naar de collega-patiënten, dus hij zal best goed verdovenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ook dat nog![]()
Alles schreeuwt natuurlijk dat ik het niet moet doen, maar ondanks alle idioterie daar de vorige keer mompelde hij 'geen zorgen, het gaat geen pijn doen de 14e'. Dus daar houd ik me aan vast. Alleen wist hij toen nog niet dat het een week later ging ontsteken, maar daar ga ik over struisvogelen
Daar zeg je watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, het scheelt dat je niet alleen bent in het behandelkamertje en schreeuwen geen goede reclame is naar de collega-patiënten, dus hij zal best goed verdoven![]()
winkelen kan hier prima idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Bamba het volgende:
Ik was even vertrokken voor een flink uur geloof ik![]()
Ik ben nog net BrabanderWoon dichtbij de Belgische grens.
Toek, ik ging meestal om te winkelen naar Rotterdam, maar geen goed idee om R. mee te nemen, die houdt daar echt niet van![]()
Nou ik zou toch wel naar de ha zijn gegaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik had nog AB dus dat heb ik gebruikt![]()
Gistermiddag dacht ik heel even 'ik moet de dokter bellen' omdat mijn hart heel snel ging kloppen vanuit het niets, maar ik denk dat ik me gewoon te druk heb gemaakt. Want nu gaat het alweer beter. Ik liep mezelf echt gek te maken omdat mijn keel een heel strak gevoel kreeg en toen dacht ik 'wat nou als mijn keel net zo dik wordt als mijn gezicht van de week, dan kan ik geen adem meer halen' en hop, volledig in paniek natuurlijk![]()
Dan is het niet zo gek dat je hart sneller gaat kloppen. Dus ik moet van mezelf niet meer panieken en dat lijkt te helpen.
Zo ik ben klaar met klagen hoor![]()
Volgend weekend ga ik Baby halen
Gravityquote:
Oh beterquote:Ik ben gisteren wezen steengrillen met collega's, op kosten van de baas
Yesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |