quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een cadeautje voor mijn collega? Morgen een afscheidsetentje, ik ga uitgebreid de stad in om wat te vinden maar wie weet heeft iemand hier een goeie suggestie. Budget tot ongeveer 20 euro
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:14 schreef Rewimo het volgende:
VrouwWas inderdaad wel handig om te vermelden. En ze is geen type voor geurtjes, badschuim, blingbling. Ik zoek bij voorkeur iets blijvends
Die heb ik niet vrees ik. Wel een leuk idee!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:17 schreef Toekito het volgende:
Leuke foto van jullie samen? Leuke lijst erom.
O, da's nog wel een goeie. Ze eet voornamelijk vegetarisch, misschien kan ik wel iets leuks vinden op dat gebiedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Houdt ze van koken? Een mooi kookboek?
Badder zequote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Iets leuks voor in d'r interieur? Kan idd een fotolijstje zijn. maar ook een spaarpot met een gegraveerde tekst erin.
Ik ga even 2 dames in bad doen
Een pen? Maar 20 euro is dan wel vrij weinig.... (bij een duurdere pen wil graveren er ook nog weleens gratis bij zitten)...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Badder ze
Iets laten graveren is ook een goed idee. Moet ik wel iets geschikts vinden
Leiden natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef Oognip het volgende:
Heeft er iemand ideeen wat leuke stadjes zijn in de buurt van Den Haag? Volgend jaar gaan we verhuizen, maar we weten nog niet zo goed wat nu echt leuke plaatsjes zijn. Den Haag vinden we te groot. Het moet een beetje gezellig zijn.
Voorburg heeft een hele andere sfeer dan Den Haag, is toch meer dorps, ondanks dat het is ingebouwd. Leidschendam zou ook nog kunnen of Pijnacker-Nootdorp.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Leiden natuurlijkWel een stad, maar kleinschaliger dan Den Haag. Voorburg zou ik niet doen, is al geheel in Den Haag ingebouwd. Voorschoten of (nog kleiner) Stompwijk kan natuurlijk ook. En als je echt landelijk wil hebben we Weipoort en Zuidbuurt nog
Een pen heb ik ook aan gedacht, lijkt me wel watquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn veel leuke boeken te vinden voor 20 euro: http://www.bol.com/nl/l/n(...)ave/TILES/index.html
Een pen? Maar 20 euro is dan wel vrij weinig.... (bij een duurdere pen wil graveren er ook nog weleens gratis bij zitten)...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben daar heel erg voorzichtig mee geworden sinds een vertrekkend collega me ooit vertelde zelfs geen gekregen bloemen in zijn huis neer te zetten die niet matchten met zijn interieur (ja, een man ja)... die heb ik van schrik maar een canvasbon cadeau gedaan bij zijn vertrek
Nou ja......als je maar af en toe komt sjoelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef Oognip het volgende:
Bedankt voor jullie suggestiesRotterdam en Noordwijk worden het iig sowieso niet. Binnenkort maar eens dagjes stadjes bezoeken om de sfeer te proeven, best lastig van zo'n afstand
Ga ik eens even naar kijken morgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Rewimo, vriendin van mij is vegetarisch en zweert bij de kookboeken van Rose Elliot .Misschien iets om naar te kijken?
Heel spannend, ik wil ook liever niet, maar D werkt in den haag dus voor hem een stuk fijner om dichterbij te wonen. Hij reist nu al een half jaar op en neer, maar volgend jaar wordt verwacht dat hij dichterbij woont.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Waarom gaan jullie verhuizen, Oognip? Spannend trouwens!
Oei dat is ook wel een hele reis elke keer ja. En hoe doe jij dat met je opleiding als je daar woont?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:38 schreef Oognip het volgende:
Heel spannend, ik wil ook liever niet, maar D werkt in den haag dus voor hem een stuk fijner om dichterbij te wonen. Hij reist nu al een half jaar op en neer, maar volgend jaar wordt verwacht dat hij dichterbij woont.
Volgend jaar ben ik als het goed is klaar dus vandaar volgend jaarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei dat is ook wel een hele reis elke keer ja. En hoe doe jij dat met je opleiding als je daar woont?
Kut.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Houdt je collega van wijn rewimo? Dan kan een luxe wijn opener met thermometer oid ook nog wat zijn.
Oognip succes met huizenjacht. Is best een behoorlijke verhuizing. Hoe vind je het om "alles" achter te laten voor D?
Mijne is net weer overquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:19 schreef indaha het volgende:
Wauw Oognip toch een hele verandering maar logisch vanwege de afstand en lief van jou![]()
Ik heb mijn eerste verkoudheid te pakken , kadootje van mijn vader denk ik want die liep van de week ook al te snotteren![]()
Welterusten Toek![]()
Ik ga ook mijn bedje maar in , dan ben ik morgen beter hoop ik
Stads zoals Utrecht vinden we wel leuk, maar mijn broer woont in Voorschoten en dat vindt D. ook wel leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of jullie echt stads willen Nip of een beetje dorperig.
Als je dorperig leuk vindt, kan je ook kijken idd bij Nootdorp, Pijnacker of Oude Leede e.d.
Kan je mooi mee naar de sauna
Oh ja, dat gaat inderdaad iets te verquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
Oude Leede is wel heel erg drie-huizen-en-een-molen hoorDus kan me voorstellen dat dat je iets te furrrrrrrrr gaat
De andere twee zijn wel leuk, vind ik.
Nee, is geen drinkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Houdt je collega van wijn rewimo? Dan kan een luxe wijn opener met thermometer oid ook nog wat zijn.
Ik ben het wel gewend zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pfoe, helemaal naar een andere plek verhuizen is wel heftig hoorWat dat betreft ben ik blij dat wij 2 km verderop gegaan zijn
Beetje zelfde buurt, zelfde supermarkt
Oplevering was btw prima vandaag. Alles was keurig schoonHebben ook nog 1 sleutel mogen houden zodat ik de brievenbus in de gaten kan houden
Nice huisje!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Dit is mijn droomhuis-du-jourVoor als ik de Staatsloterij win.
Dat verandert met de week, elke week wel weer een ander droomhuis. Maar voor deze zou ik maar een km of 3 hoeven verhuizen, da's wel lekker makkelijk
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/huis-48796790-lange-vaart-17/
Dat zou ik ook zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
Mooi he, zo'n verbouwde molen
Alleen eerlijk is eerlijk, zelfs al zou ik de loterij winnen, ik zou in zo'n huis nooit echt lekker wonen denk ik haha. Steeds bang om alleen thuis te zijn, voor inbrekers enzo
Wat apart! En wat een vreeeeemde wc!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Dat verandert met de week, elke week wel weer een ander droomhuis. Maar voor deze zou ik maar een km of 3 hoeven verhuizen, da's wel lekker makkelijk
Erg mooi, maar tikkie overprijsd lijkt me? Ik zou de executieveiling afwachten, ook met loterijwinstquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Oew, molens zijn gaafquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Erg jaren '80, jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Bamba het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)estraatweg-92/fotos/
Wij vinden deze aan de buitenkant erg mooi, staat in ons dorp. Alleen er moet aan de binnenkant zoveel gebeuren dat het niet meer leuk is vrees ik
Idd, ik word al moe als ik eraan denk om al dat houtwerk te schilderenquote:
Heel veel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Bamba het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)estraatweg-92/fotos/
Wij vinden deze aan de buitenkant erg mooi, staat in ons dorp. Alleen er moet aan de binnenkant zoveel gebeuren dat het niet meer leuk is vrees ik
Mooooie vloerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Je zou eens kunnen kijken naar de dikke vegetarier, geen idee wat die kost, maar ik hoor er heel veel mensen positief overquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:17 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik ga op cadeautjesjachtIk ga op zoek naar een kookboek (we hebben hier een grote boekhandel) en ik denk dat ik er een setje ovenwanten/schort bij ga zoeken (leve de eurowinkels en er is ook een Action, dus dat moet wel lukken).
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier ging het chippen ook gewoon goed bij alle katten.
Droomhuizen zo leuk om te zoeken. Al mag ik voorlopig niet verhuizen.
[ link | afbeelding ]
Rossi ligt prins heerlijk
[ link | afbeelding ]
Maar dit is de bedoeling.
Ottolenghi heeft goede boeken met lekkere recepten!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, da's nog wel een goeie. Ze eet voornamelijk vegetarisch, misschien kan ik wel iets leuks vinden op dat gebied
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ahwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind van niet. Maar goed ze veranderen nog zo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ahw
Ze heeft best wat weg van Ean toch, of lijkt dat maar zo?
Nee. Maar kijken is wel leuk. De loterij winnen lijkt mij haast nog eerder te lukken dan het vinden van een baan. Dus ik zit hier wel tot ik naar het bejaarden tehuis ga.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je niet nu al weer wil verhuizen?
och hoe schattig !!! ze ziet er goed uit en de poezel ook natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Owwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb deze gekochtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef Puala het volgende:
Je zou eens kunnen kijken naar de dikke vegetarier, geen idee wat die kost, maar ik hoor er heel veel mensen positief over
Alweer training? En let eens op jij!quote:
Oei, gevalletje "even Apeldoorn bellen"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, grote paniek bij ons op de webshopafdeling. Collega komt binnen, iemand roept zijn naam, maar in verkleinvorm, hij gooit voor de gein met een sleutelbos naar diegene, maar mist en de sleutelbos raakt het aquarium, waardoor het glas barst en alles op de grond stroomt, incl. vissen. Gelukkig zijn de visjes gered, maar wat een toestand zeg
OEPS...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, grote paniek bij ons op de webshopafdeling. Collega komt binnen, iemand roept zijn naam, maar in verkleinvorm, hij gooit voor de gein met een sleutelbos naar diegene, maar mist en de sleutelbos raakt het aquarium, waardoor het glas barst en alles op de grond stroomt, incl. vissen. Gelukkig zijn de visjes gered, maar wat een toestand zeg
vervolg van gisteren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alweer training? En let eens op jij!
LOLquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
OMFGquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Nee, helaas, was een beetje te hectisch, en ik zit er ook niet in de buurt. Ging net ff kijken, die vloerbedekking daar is nu ranzig zompigquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
En overal koffiekopjes met overspannen vissen op de bureausquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Collega is wel zo sportief om een nieuw aquarium te betalen, hij staat zelfs de vloer te stofzuigen nu
Maar het leek wel of er iemand gereanimeerd moest worden, ineens allemaal rennende collega's en paniek
En dan zo'n vis die met een zielig gezicht zegt "blup ik lust geen koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Queller het volgende:
[..]
En overal koffiekopjes met overspannen vissen op de bureaus
Mijn datumgenootjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze zitten heel zielig in een zwarte emmer, maar morgen hebben ze als het goed is een mooi nieuw aquarium. Alleen het stenen Spongebob beeldje zullen ze moeten missen want die viel ook kapotquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:32 schreef Queller het volgende:
[..]
En overal koffiekopjes met overspannen vissen op de bureaus
Ik ben benieuwd of ze morgen nog leven, vissen kunnen niet zo veel hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze zitten heel zielig in een zwarte emmer, maar morgen hebben ze als het goed is een mooi nieuw aquarium. Alleen het stenen Spongebob beeldje zullen ze moeten missen want die viel ook kapot
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:34 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
http://www.bndestem.nl/re(...)e-in-breda-1.4044800
Ik sta er sowieso van te kijken dat ze het op die afdeling al 3 jaar uithouden, dan moet dat nachtje in een emmer ook wel lukkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze morgen nog leven, vissen kunnen niet zo veel hebben
En bedankt , heb net een uur teruggelezenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:09 schreef Oognip het volgende:
Mijn god, ik zat net even posts van mezelf van 2.5 jaar geleden terug te lezen, wat een gezeik steeds zegArme jullie
![]()
Oeh dat is zuurquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
En bedankt , heb net een uur teruggelezen, maar het viel reuze mee met jou hoor
Niet dat ik veel beters te doen had want ik ben nu echt ziek, dat was lang geleden![]()
Nu heb ik trouwens ineens wel genoeg te doen om de tijd om te krijgen want ik heb een nieuwe telefoon en gisteren zette die uit zijn eigen alle contacten al van de oude in de nieuwe telefoon, vraag me niet hoemaar ik was blij.
Vandaag moest ik de simkaart activeren wat ook nog lukte, dus ik denk dat gaat prima, maar helaas kom ik er net achter dat mijn contacten nu van beide telefoons verdwenen zijn, dus die mag ik die allemaal weer opzoeken en erin gaan zetten
iPhone boks!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Gewoon opslaan in de cloud, dan kan je ze zo importeren.
Maar het zal wel geen Iphone zijn zeker?
Android hier pop, Xperia, enige van Apple wat rlxd is, is een Ipad, voor de rest blijf ik er ver vandaan.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Android hier pop, Xperia, enige van Apple wat rlxd is, is een Ipad, voor de rest blijf ik er ver vandaan.
Wat dan? Iets met waterschade?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Komt trouwens doordat ik op mijn werk al diverse malen negatieve ervaringen met Apple heb gehad, vooral op garantiegebied.
arme visjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Helderziend?
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 1x vaatwasser-water in de woning![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |