De oplossing om hulp te krijgen is de klep van je motorkap open gooien volgens mij. Toen ik een lekke band had kreeg ik 0 hulp, toen ik mijn motorkap open had stopte ineens genoeg mensenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zou kunnen jaMaar hij keek gewoon vuil en kwaad naar mij, alsof ik er wat aan kon doen dat zijn auto niet startte, hij stond ook gewoon voor de deur van zijn huis, dus als ie had moeten poepen was ie wel naar binnen gegaan hoop ik
[..]
Ik reed met de auto voorbij hè. Onderweg naar mijn werk. Als ik met pech sta snap ik ook dat niet iedereen kan stoppen om te helpen.
Overigens heb ik wel eens midden op een druk kruispunt gestaan dat ik geen kant op kon. Viel me wel op dat alle Nederlanders doorreden/liepen/fietsten en ik eigenlijk alleen hulp kreeg aangeboden van allochtone mensen.
Aaaah okequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zou kunnen jaMaar hij keek gewoon vuil en kwaad naar mij, alsof ik er wat aan kon doen dat zijn auto niet startte, hij stond ook gewoon voor de deur van zijn huis, dus als ie had moeten poepen was ie wel naar binnen gegaan hoop ik
[..]
Ik reed met de auto voorbij hè. Onderweg naar mijn werk. Als ik met pech sta snap ik ook dat niet iedereen kan stoppen om te helpen.
Overigens heb ik wel eens midden op een druk kruispunt gestaan dat ik geen kant op kon. Viel me wel op dat alle Nederlanders doorreden/liepen/fietsten en ik eigenlijk alleen hulp kreeg aangeboden van allochtone mensen.
Waarom zou diequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar het aantal deelnemers maakt niet uit knoflook. Het is gewoon lootjes trekken, de computer zorgt ervoor dat je je eigen lootje niet trekt, klaar. Of er nou dertien of dertig of driehonderd meedoen maakt niets uit
Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar als je dingen in je woning laat zitten die er eerst niet zaten of volgens het boekje niet zaten dan moet je wachten op je geld..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef indaha het volgende:
Puala wat is dat laat dat dat afgehandeld wordt.
Wij zijn nu mijn moeders woning leeg aan het maken en krijgen de 18e iemand die komt kijken en zegt wat we eventueel moeten repareren of doen en dan 1 november moet dat gedaan zijn want dan is de eindcontrole en dan is het ook klaar.
Maar die nieuwe mensen zitten er al wel in?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar als je dingen in je woning laat zitten die er eerst niet zaten of volgens het boekje niet zaten dan moet je wachten op je geld..
Nee die krijgen over een week pas de sleutel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die nieuwe mensen zitten er al wel in?
Arme mensenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee die krijgen over een week pas de sleutel.
Hebben ze zoveel moeite moeten doen om huurders te vinden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee die krijgen over een week pas de sleutel.
Ja, dat kan ook natuurlijk. In alle andere gevallen wens ik ze sterktequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Het kan ook altijd nog familie van zijn, dus dan willen ze vast heel graag
Misschien zijn het wel van die lui die expres het rotste klusje hebben uitgezocht om de rest gratis over te kunnen nemen (is wel een standaard trucjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk. In alle andere gevallen wens ik ze sterkte
Ja, mnaar dat verbaast me niets. Ze hebben in 3 maanden een huurder gevonden. Dat is hetzelfde termijn als ze nodig hadden om mij te vindenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben ze zoveel moeite moeten doen om huurders te vinden?
Dat is niet eens bij me opgekomenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel van die lui die expres het rotste klusje hebben uitgezocht om de rest gratis over te kunnen nemen (is wel een standaard trucje). Dan denken ze dat ze helemaal the man zijn. En dan leren ze de buren kennen
![]()
O maar bij ons zit er een overnamepapier bij en voor 1 november moet duidelijk zijn wat de nieuwe bewoners overnemen en anders moet het voor 1 november eruit zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar als je dingen in je woning laat zitten die er eerst niet zaten of volgens het boekje niet zaten dan moet je wachten op je geld..
Hier waren nog geen nieuwe bewoners, dus vandaar dat het zo gingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef indaha het volgende:
[..]
O maar bij ons zit er een overnamepapier bij en voor 1 november moet duidelijk zijn wat de nieuwe bewoners overnemen en anders moet het voor 1 november eruit zijn.
En hopelijk zijn die nieuwe idd familie van de tokkies , je zou denken dat de bouwvereniging weet dat daar anders toch weer problemen van komen.
Maar ik blijf het krom vinden dat de nette huurders hier in dit land gewoon verjaagd worden voor een familie Tokkies omdat zo'n bouwvereniging te laf is om in te grijpen.
Neuh, maar het boeit me niet. Als die snol dame vd woningbouw had geluisterd had ze al geweten dat t voor niets weg mocht als ik er dan maar écht écht écht vanaf zou zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt niet? Sorry dan, weer een stukje vertrouwen in de mensheid weg![]()
Pas nog een leuk gesprekje met kano over gehad. Die gaat waarschijnlijk vanmiddag nog álles uit het huis slopenquote:
Huh?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Pas nog een leuk gesprekje met kano over gehad. Die gaat waarschijnlijk vanmiddag nog álles uit het huis slopen
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:16 schreef Bamba het volgende:
Oke, even een animo check dan voor Secret Santa:
WIE DOET ER MEE AAN SECRET SANTA?
Het zou leuk zijn om rond 21 december uit te pakken, dus voor 16 december uiterlijk te versturen.
De voorgaande jaren hebben we voor 10 euro een cadeautje gedaan, incl. pakketpost kom je dan op ¤ 16,75. Lootjes gaan via lootjestrekken.nl, dus geheel anoniem.
Vul hieronder je naam aan als je mee wilt doen
Oognip
Bamba
Toekito
Adnap
Rewimo
ferrari_rood <--- ere lootje
Kper_Norci
Puala
Indaha
knoblaucha6
Candaasje
Indaha doet ook mee!
Ja, hier ook. Liep vanmorgen nog met mijn kop in een web van een dikke kruisspin, gelukkig viel ie gelijk op de grond en liep ie niet nog ff over mijn hoofd of wat dan ook, want deze jongen heeft best wel een klein fobietje voor spinnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:00 schreef Iwanius het volgende:
Buiten ons huis wemelt het nu op de gevels van spinnenwebben. Meer mensen die hier last van hebben. Ik wel als het bij mijn voordeur of porch komt want niets is zo irritant om een die garen in je gezicht te krijgen als je er doorheen loopt en niets van te voren ziet hangen.
Ik laat de rest gewoon hangen want spinnen doen dit om hun eten voor de winter alvast in te slaan en vliegen te vangen.
Volgens mij heb je knoflook er af gehaaldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
(Op 'voorwaarde' dat iedereen ook even een klein regeltje besteed aan hobby's/interesses, want anders vrees ik dat mijn 'slachtoffer' moet opzadelen met een stel universele dierenpantoffels ofzo...)
Woeps, sorry knoflook, zal je terugzetten!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij heb je knoflook er af gehaald
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
(Op 'voorwaarde' dat iedereen ook even een klein regeltje besteed aan hobby's/interesses, want anders vrees ik dat mijn 'slachtoffer' moet opzadelen met een stel universele dierenpantoffels ofzo...)
Graag gedaan! Het zijn de tarieven die golden op 1 januari 2011.... ik weet niet of het uit een soort standaard pagina uit de software komt, misschien dat daar oude tarieven stonden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef Bamba het volgende:
Oh en de shop is online
Miss_D nog bedankt voor de posttarieven postIk vind het echt heel vreemd dat ze er verkeerd instonden en er stonden ook echt bedragen die ik niet per ongeluk fout getypt had kunnen hebben
Nee, ik heb het tabelletje zelf gemaaktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Graag gedaan! Het zijn de tarieven die golden op 1 januari 2011.... ik weet niet of het uit een soort standaard pagina uit de software komt, misschien dat daar oude tarieven stonden?
Eigenlijk belachelijk, een stijging van 46 cent op 1 januari 2011 tot 60 cent nu... en maar janken dat er minder post wordt verzonden
Even een paar keer refreshen dan, bij mij laat 'ie gewoon 60 cent zien nuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tabelletje zelf gemaaktDa's juist het vreemde
Hij laat 'm ook niet helemaal goed op de site zien zie ik, maar in m'n software staat 'ie wel goed
Ja bij mij ook hoor, maar m'n tabel valt bij de tarieven weg, dus ik zie de tarieven wel staan, maar de lijntjes eromheen zijn verdwenenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even een paar keer refreshen dan, bij mij laat 'ie gewoon 60 cent zien nu
Oh zo... nou je het zegtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja bij mij ook hoor, maar m'n tabel valt bij de tarieven weg, dus ik zie de tarieven wel staan, maar de lijntjes eromheen zijn verdwenen
Ehhh....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh zo... nou je het zegt![]()
Zal iets met je table tags zijn.....
Je hebt in je code dit staan:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja bij mij ook hoor, maar m'n tabel valt bij de tarieven weg, dus ik zie de tarieven wel staan, maar de lijntjes eromheen zijn verdwenen
voorburg (is wel erg duur hoor)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef Oognip het volgende:
Heeft er iemand ideeen wat leuke stadjes zijn in de buurt van Den Haag? Volgend jaar gaan we verhuizen, maar we weten nog niet zo goed wat nu echt leuke plaatsjes zijn. Den Haag vinden we te groot. Het moet een beetje gezellig zijn.
vanavond ff shoppen danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef Bamba het volgende:
Oh en de shop is online
Miss_D nog bedankt voor de posttarieven postIk vind het echt heel vreemd dat ze er verkeerd instonden en er stonden ook echt bedragen die ik niet per ongeluk fout getypt had kunnen hebben
Rotterdamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef Oognip het volgende:
Heeft er iemand ideeen wat leuke stadjes zijn in de buurt van Den Haag? Volgend jaar gaan we verhuizen, maar we weten nog niet zo goed wat nu echt leuke plaatsjes zijn. Den Haag vinden we te groot. Het moet een beetje gezellig zijn.
Doen jullie ook aan "multi-skilled"?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef Toekito het volgende:
vanavond ff shoppen dan
Net training gehad. Nu ben ik pas echt allround
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
vanavond ff shoppen dan
Net training gehad. Nu ben ik pas echt allround
Man of vrouw?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een cadeautje voor mijn collega? Morgen een afscheidsetentje, ik ga uitgebreid de stad in om wat te vinden maar wie weet heeft iemand hier een goeie suggestie. Budget tot ongeveer 20 euro
hou op.....ik ondersteun, als je alles uitklapt, 147 diensten. Wordt er inmiddels redelijk gek van.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doen jullie ook aan "multi-skilled"?
Vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |