Volgens mij heb je knoflook er af gehaaldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
(Op 'voorwaarde' dat iedereen ook even een klein regeltje besteed aan hobby's/interesses, want anders vrees ik dat mijn 'slachtoffer' moet opzadelen met een stel universele dierenpantoffels ofzo...)
Woeps, sorry knoflook, zal je terugzetten!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij heb je knoflook er af gehaald
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
(Op 'voorwaarde' dat iedereen ook even een klein regeltje besteed aan hobby's/interesses, want anders vrees ik dat mijn 'slachtoffer' moet opzadelen met een stel universele dierenpantoffels ofzo...)
Graag gedaan! Het zijn de tarieven die golden op 1 januari 2011.... ik weet niet of het uit een soort standaard pagina uit de software komt, misschien dat daar oude tarieven stonden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef Bamba het volgende:
Oh en de shop is online
Miss_D nog bedankt voor de posttarieven postIk vind het echt heel vreemd dat ze er verkeerd instonden en er stonden ook echt bedragen die ik niet per ongeluk fout getypt had kunnen hebben
Nee, ik heb het tabelletje zelf gemaaktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Graag gedaan! Het zijn de tarieven die golden op 1 januari 2011.... ik weet niet of het uit een soort standaard pagina uit de software komt, misschien dat daar oude tarieven stonden?
Eigenlijk belachelijk, een stijging van 46 cent op 1 januari 2011 tot 60 cent nu... en maar janken dat er minder post wordt verzonden
Even een paar keer refreshen dan, bij mij laat 'ie gewoon 60 cent zien nuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tabelletje zelf gemaaktDa's juist het vreemde
Hij laat 'm ook niet helemaal goed op de site zien zie ik, maar in m'n software staat 'ie wel goed
Ja bij mij ook hoor, maar m'n tabel valt bij de tarieven weg, dus ik zie de tarieven wel staan, maar de lijntjes eromheen zijn verdwenenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even een paar keer refreshen dan, bij mij laat 'ie gewoon 60 cent zien nu
Oh zo... nou je het zegtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja bij mij ook hoor, maar m'n tabel valt bij de tarieven weg, dus ik zie de tarieven wel staan, maar de lijntjes eromheen zijn verdwenen
Ehhh....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh zo... nou je het zegt![]()
Zal iets met je table tags zijn.....
Je hebt in je code dit staan:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja bij mij ook hoor, maar m'n tabel valt bij de tarieven weg, dus ik zie de tarieven wel staan, maar de lijntjes eromheen zijn verdwenen
voorburg (is wel erg duur hoor)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef Oognip het volgende:
Heeft er iemand ideeen wat leuke stadjes zijn in de buurt van Den Haag? Volgend jaar gaan we verhuizen, maar we weten nog niet zo goed wat nu echt leuke plaatsjes zijn. Den Haag vinden we te groot. Het moet een beetje gezellig zijn.
vanavond ff shoppen danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:20 schreef Bamba het volgende:
Oh en de shop is online
Miss_D nog bedankt voor de posttarieven postIk vind het echt heel vreemd dat ze er verkeerd instonden en er stonden ook echt bedragen die ik niet per ongeluk fout getypt had kunnen hebben
Rotterdamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef Oognip het volgende:
Heeft er iemand ideeen wat leuke stadjes zijn in de buurt van Den Haag? Volgend jaar gaan we verhuizen, maar we weten nog niet zo goed wat nu echt leuke plaatsjes zijn. Den Haag vinden we te groot. Het moet een beetje gezellig zijn.
Doen jullie ook aan "multi-skilled"?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef Toekito het volgende:
vanavond ff shoppen dan
Net training gehad. Nu ben ik pas echt allround
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
vanavond ff shoppen dan
Net training gehad. Nu ben ik pas echt allround
Man of vrouw?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een cadeautje voor mijn collega? Morgen een afscheidsetentje, ik ga uitgebreid de stad in om wat te vinden maar wie weet heeft iemand hier een goeie suggestie. Budget tot ongeveer 20 euro
hou op.....ik ondersteun, als je alles uitklapt, 147 diensten. Wordt er inmiddels redelijk gek van.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doen jullie ook aan "multi-skilled"?
Vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |