abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131998739
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Zou kunnen ja :P Maar hij keek gewoon vuil en kwaad naar mij, alsof ik er wat aan kon doen dat zijn auto niet startte, hij stond ook gewoon voor de deur van zijn huis, dus als ie had moeten poepen was ie wel naar binnen gegaan hoop ik :D

[..]

Ik reed met de auto voorbij hč. Onderweg naar mijn werk. Als ik met pech sta snap ik ook dat niet iedereen kan stoppen om te helpen.

Overigens heb ik wel eens midden op een druk kruispunt gestaan dat ik geen kant op kon. Viel me wel op dat alle Nederlanders doorreden/liepen/fietsten en ik eigenlijk alleen hulp kreeg aangeboden van allochtone mensen.
De oplossing om hulp te krijgen is de klep van je motorkap open gooien volgens mij. Toen ik een lekke band had kreeg ik 0 hulp, toen ik mijn motorkap open had stopte ineens genoeg mensen :')
  Moderator woensdag 9 oktober 2013 @ 10:55:21 #252
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_131998746
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Zou kunnen ja :P Maar hij keek gewoon vuil en kwaad naar mij, alsof ik er wat aan kon doen dat zijn auto niet startte, hij stond ook gewoon voor de deur van zijn huis, dus als ie had moeten poepen was ie wel naar binnen gegaan hoop ik :D

[..]

Ik reed met de auto voorbij hč. Onderweg naar mijn werk. Als ik met pech sta snap ik ook dat niet iedereen kan stoppen om te helpen.

Overigens heb ik wel eens midden op een druk kruispunt gestaan dat ik geen kant op kon. Viel me wel op dat alle Nederlanders doorreden/liepen/fietsten en ik eigenlijk alleen hulp kreeg aangeboden van allochtone mensen.
Aaaah oke :D Ik zag een wanhopend iemand voor me langs de kant van de snelweg :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_131998767
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar het aantal deelnemers maakt niet uit knoflook. Het is gewoon lootjes trekken, de computer zorgt ervoor dat je je eigen lootje niet trekt, klaar. Of er nou dertien of dertig of driehonderd meedoen maakt niets uit ;)
Waarom zou die ;) er nou bij hebben gestaan :P
Waar het stinkt is het warm.
pi_131998776
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef indaha het volgende:
Puala wat is dat laat dat dat afgehandeld wordt :o .
Wij zijn nu mijn moeders woning leeg aan het maken en krijgen de 18e iemand die komt kijken en zegt wat we eventueel moeten repareren of doen en dan 1 november moet dat gedaan zijn want dan is de eindcontrole en dan is het ook klaar.
Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar als je dingen in je woning laat zitten die er eerst niet zaten of volgens het boekje niet zaten dan moet je wachten op je geld..
  † In Memoriam † woensdag 9 oktober 2013 @ 10:57:20 #255
43556 miss_dynastie
pi_131998805
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar als je dingen in je woning laat zitten die er eerst niet zaten of volgens het boekje niet zaten dan moet je wachten op je geld..
Maar die nieuwe mensen zitten er al wel in?
pi_131998824
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar die nieuwe mensen zitten er al wel in?
Nee die krijgen over een week pas de sleutel.
pi_131998844
Gefeliciteerd Puala, eindelijk rust ^O^
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:00:32 #258
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_131998899
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Arme mensen :@
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_131998954
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:00 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Arme mensen :@
Het kan ook altijd nog familie van zijn, dus dan willen ze vast heel graag
pi_131998977
Zodadelijk tijdens de lunchpauze maar weer eens een keertje zondigen. Lekker frietjes eten met een milkshake on the side :9

Alleen jammer dat ik me dan 's middags weer zo lui voel :')
  † In Memoriam † woensdag 9 oktober 2013 @ 11:03:33 #261
43556 miss_dynastie
pi_131998984
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Hebben ze zoveel moeite moeten doen om huurders te vinden? :o
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:03:35 #262
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_131998986
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef Puala het volgende:

[..]

Het kan ook altijd nog familie van zijn, dus dan willen ze vast heel graag
Ja, dat kan ook natuurlijk. In alle andere gevallen wens ik ze sterkte :+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † woensdag 9 oktober 2013 @ 11:04:42 #263
43556 miss_dynastie
pi_131999025
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:03 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook natuurlijk. In alle andere gevallen wens ik ze sterkte :+
Misschien zijn het wel van die lui die expres het rotste klusje hebben uitgezocht om de rest gratis over te kunnen nemen (is wel een standaard trucje :+ ). Dan denken ze dat ze helemaal the man zijn. En dan leren ze de buren kennen >:) _O-
pi_131999033
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hebben ze zoveel moeite moeten doen om huurders te vinden? :o
Ja, mnaar dat verbaast me niets. Ze hebben in 3 maanden een huurder gevonden. Dat is hetzelfde termijn als ze nodig hadden om mij te vinden :')
pi_131999055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien zijn het wel van die lui die expres het rotste klusje hebben uitgezocht om de rest gratis over te kunnen nemen (is wel een standaard trucje :+ ). Dan denken ze dat ze helemaal the man zijn. En dan leren ze de buren kennen >:) _O-
Dat is niet eens bij me opgekomen :')
pi_131999079
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef Puala het volgende:

[..]

O maar bij ons zit er een overnamepapier bij en voor 1 november moet duidelijk zijn wat de nieuwe bewoners overnemen en anders moet het voor 1 november eruit zijn.

En hopelijk zijn die nieuwe idd familie van de tokkies , je zou denken dat de bouwvereniging weet dat daar anders toch weer problemen van komen.
Maar ik blijf het krom vinden dat de nette huurders hier in dit land gewoon verjaagd worden voor een familie Tokkies omdat zo'n bouwvereniging te laf is om in te grijpen. :(
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † woensdag 9 oktober 2013 @ 11:07:30 #267
43556 miss_dynastie
pi_131999124
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh echt niet? Sorry dan, weer een stukje vertrouwen in de mensheid weg :P ;)
pi_131999129
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef indaha het volgende:

[..]

O maar bij ons zit er een overnamepapier bij en voor 1 november moet duidelijk zijn wat de nieuwe bewoners overnemen en anders moet het voor 1 november eruit zijn.

En hopelijk zijn die nieuwe idd familie van de tokkies , je zou denken dat de bouwvereniging weet dat daar anders toch weer problemen van komen.
Maar ik blijf het krom vinden dat de nette huurders hier in dit land gewoon verjaagd worden voor een familie Tokkies omdat zo'n bouwvereniging te laf is om in te grijpen. :(
Hier waren nog geen nieuwe bewoners, dus vandaar dat het zo ging :)
pi_131999146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh echt niet? Sorry dan, weer een stukje vertrouwen in de mensheid weg :P ;)
Neuh, maar het boeit me niet. Als die snol dame vd woningbouw had geluisterd had ze al geweten dat t voor niets weg mocht als ik er dan maar écht écht écht vanaf zou zijn.
pi_131999264
Wij hebben vanmiddag de eindoplevering van het appartement. Eigenlijk ruim een week eerder dan de einddatum maar onze beheerder gaat op vakantie en hij heeft de voorcontrole gedaan en we hebben dan dus ook liever hem. Ook mdat mijn vriend bij hem wel een potje kan breken.

Zit wel in mijn maag dat we dan nog een week post e.d. op het oude adres kunnen ontvangen :/ We hebben bij de gemeente nml de verhuizing per de 17e staan. Hebben we gedaan ivm de huurtoeslag. Geen idee of dat ook eerder kon maar goed. Ook mooi dat we die aanvraag gewijzigd hebben naar dit adres (waar we weten dat we geen toeslag krijgen) en nog steeds niks gehoord hebben. Zul je zien dat we de 20e weer geld krijgen en dat dan weer terug mogen storten :')

Maar goed over de post, er zullen altijd dingen zijn die je vergeet over te zetten.

En ook het feit dat als de nieuwe bewoners dan voor de 17e de sleutel krijgen ik wel huur terug wil.
pi_132000702
Buiten ons huis wemelt het nu op de gevels van spinnenwebben. Meer mensen die hier last van hebben. Ik wel als het bij mijn voordeur of porch komt want niets is zo irritant om een die garen in je gezicht te krijgen als je er doorheen loopt en niets van te voren ziet hangen.

Ik laat de rest gewoon hangen want spinnen doen dit om hun eten voor de winter alvast in te slaan en vliegen te vangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2013 12:00:52 ]
pi_132000748
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:05 schreef Puala het volgende:
Pas nog een leuk gesprekje met kano over gehad. Die gaat waarschijnlijk vanmiddag nog álles uit het huis slopen *)
pi_132001840
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:02 schreef Queller het volgende:

[..]

Pas nog een leuk gesprekje met kano over gehad. Die gaat waarschijnlijk vanmiddag nog álles uit het huis slopen *)
Huh? :')
pi_132002145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:16 schreef Bamba het volgende:
Oke, even een animo check dan voor Secret Santa:

WIE DOET ER MEE AAN SECRET SANTA?

Het zou leuk zijn om rond 21 december uit te pakken, dus voor 16 december uiterlijk te versturen.
De voorgaande jaren hebben we voor 10 euro een cadeautje gedaan, incl. pakketpost kom je dan op ¤ 16,75. Lootjes gaan via lootjestrekken.nl, dus geheel anoniem.

Vul hieronder je naam aan als je mee wilt doen :)

Oognip
Bamba
Toekito
Adnap
Rewimo
ferrari_rood <--- ere lootje ;)
Kper_Norci
Puala
Indaha
knoblaucha6
Candaasje

Indaha doet ook mee! *O*
Ik ook! *O*
(Op 'voorwaarde' dat iedereen ook even een klein regeltje besteed aan hobby's/interesses, want anders vrees ik dat mijn 'slachtoffer' moet opzadelen met een stel universele dierenpantoffels ofzo... :+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 09-10-2013 13:03:00 ]
pi_132002246
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:00 schreef Iwanius het volgende:
Buiten ons huis wemelt het nu op de gevels van spinnenwebben. Meer mensen die hier last van hebben. Ik wel als het bij mijn voordeur of porch komt want niets is zo irritant om een die garen in je gezicht te krijgen als je er doorheen loopt en niets van te voren ziet hangen.

Ik laat de rest gewoon hangen want spinnen doen dit om hun eten voor de winter alvast in te slaan en vliegen te vangen.
Ja, hier ook. Liep vanmorgen nog met mijn kop in een web van een dikke kruisspin, gelukkig viel ie gelijk op de grond en liep ie niet nog ff over mijn hoofd of wat dan ook, want deze jongen heeft best wel een klein fobietje voor spinnen.

Of ja, klein fobietje, alles met 8 poten wat groter is dan een centimeter moet met een bus deo en aansteker verwijderd worden. Dus :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')