Whoeiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zo![]()
![]()
Ik twijfelde eerst maar doe toch mee en hoop dat ik leuke kadootjes vind voor mijn lootje
Ik bedoelde: je mag mij wel lotenquote:
Dûh, you wishquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bedoelde: je mag mij wel loten
Maar ik mag jou ook hoor
Het is geen kerstpakketten-weggeef-iets he....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
By the way, bij oneven aantallen () gééf ik, leuk! maar hoef ik niks, graag niet zelfs. Komt wellicht mooi uit, ik vind geven zo onwijs leuk maar krijgen is geheel en bepaald niet mijn ding.
Dus misschien komt dat precies uit![]()
Helpen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Wat kunnen sommige mensen je toch indringend moeilijk aankijken, wat kan ik er aan doen dat jij met pech langs de weg staat
In de zin van meekijken? Daar gaat ie ook niet van rijden. Ben niet zo technischquote:
Een groot gedeelte wel. Ze hadden na de oplevering nog iets gevonden wat niet goed was, dus dat houden ze er vanaf begreep ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:00 schreef MissBliss het volgende:
Dat is goed nieuws Puala!
Krijg je nu nog wel je borg terug?
Misschien moest diegene wel net naar zijn bevallende vrouw, zieke kind, naar het toilet of had geen telefoon bij zich of misschien had diegene wel geen pech maar voelde zich onwelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Wat kunnen sommige mensen je toch indringend moeilijk aankijken, wat kan ik er aan doen dat jij met pech langs de weg staat
Misschien dat je dan iemand kunt vragen of je wat voor die persoon kunt betekenen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Dan had 'ie ff moeten zwaaien, dan was Kper vast wel gestoptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien moest diegene wel net naar zijn bevallende vrouw, zieke kind, naar het toilet of had geen telefoon bij zich of misschien had diegene wel geen pech maar voelde zich onwel
Nou ja, zoiets zou kunnen.
Dat is waarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan had 'ie ff moeten zwaaien, dan was Kper vast wel gestopt
Zou kunnen jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien moest diegene wel net naar zijn bevallende vrouw, zieke kind, naar het toilet of had geen telefoon bij zich of misschien had diegene wel geen pech maar voelde zich onwel
Nou ja, zoiets zou kunnen.
Ik reed met de auto voorbij hè. Onderweg naar mijn werk. Als ik met pech sta snap ik ook dat niet iedereen kan stoppen om te helpen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien dat je dan iemand kunt vragen of je wat voor die persoon kunt betekenen?
Ik vind t eigenlijk wel belangrijk dat mensen er voor elkaar zijn.
Dan was ik idd wel ff gestopt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan had 'ie ff moeten zwaaien, dan was Kper vast wel gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |