iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah ja, die geven je altijd genoeg stof tot nadenken he.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:05 schreef Bamba het volgende:
YnsIk weet niet welk gedoe je zo moe maakt, maar een dikke knuffel!
Ik ben ook moe, net een uur op de bank liggen slapen, van al een week niet echt fit
Ik heb het gezien, vond het zo zielig voor dat hondjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:25 schreef Candaasje het volgende:
Het klinkt wel als een vermoeiende maar geslaagde werkweek Adnap!
@teckel en zo: iemand deze week de Rijdende Rechter gezien? Mijn hart huilde....god wat bestaan er toch domme mensen(Twee droeftoeters hadden wel helemaal 300km heen en terug gereden voor een echte ras terrier - die ze nog nooit hadden gezien, behalve via een MP linkje - en hoewel het dier al bij de fokker tekeer ging in de bench, en ze er ook geen ommetje mee hebben gemaakt oid, hebben ze haar meegenomen. (Let wel: ze hebben die fokker alleen die bewuste dag gesproken....) Maar de hond bleek op de terugweg al niet te deugen (angstig e.d.), en omdat ze niet nog een keer wilde rijden, hebben ze gelijk de fokker gebeld. De fokker wilde haar niet terugnemen, want ze zou natuurlijk moeten wennen.....
Ik wist echt niet wie ik nou de grootste droeftoeter vond.....![]()
(Uiteindelijk is de hond wel goed terechtgekomen, maar echt, verbieden die verkoop via MP zeg ik! Er bestaat gewoon teveel dom volk......)
Ja echt hè? Die fokker was niet lekker bezig, maar die man was zo'n harteloze lamzak die ook zelf niet leek te beseffen dat 'ie misschien de koop van een hond iets anders had moeten aanpakken...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, vond het zo zielig voor dat hondjeEn die man vond ik zo'n lul
Ja precies, dat was een mooi antwoordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja echt hè? Die fokker was niet lekker bezig, maar die man was zo'n harteloze lamzak die ook zelf niet leek te beseffen dat 'ie misschien de koop van een hond iets anders had moeten aanpakken...
(Ik vond het wel mooi dat op de vraag van meneer de lul aan meneer de fokker of hij een angstige/nerveuze hond had gekocht of een super intelligente gezinshond, Meester Visser antwoorde 'U heeft een levend wezen gekocht..')
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:39 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eens kijken of er post op me wacht thuis en wkend vieren
Wat gaat hier misquote:
mn tante is soms beetje raar, maar wel lief!quote:
week niet gespeeld. En al langer de storymode niet. Iets van 55% ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoever ben je onderhand, toek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |