Die kaart wordt tegenwoordig niet zo vaak meer gespeeld gelukkig, hebben ze wel een tijdlang gedaan. Dan werd het vaak afgeschoven op dat ie dan waarschijnlijk in een vochtige omgeving had gelegen.quote:
Ja maar als je sensoren rood zijn, dan is het toch je eigenschuld? Kun je moeilijk claimen dat je nog garantie hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die kaart wordt tegenwoordig niet zo vaak meer gespeeld gelukkig, hebben ze wel een tijdlang gedaan. Dan werd het vaak afgeschoven op dat ie dan waarschijnlijk in een vochtige omgeving had gelegen.
Die worden al rood als je een keet bezweet bent en je telefoon tegen je bezwete oor legt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar als je sensoren rood zijn, dan is het toch je eigenschuld? Kun je moeilijk claimen dat je nog garantie hebt.
Dit dus. Was geloof ik ook een keer een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat de sensoren veel te snel verkleurden, hoefde niet eens fysiek water op te komen, een iets hogere luchtvochtigheid was al genoeg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die worden al rood als je een keet bezweet bent en je telefoon tegen je bezwete oor legt.
D. had eens een barst in het scherm (vanaf begin zat er een barstje) en hem werd ook verteld 'waterschade dus pech' terwijl het er geen klap mee te maken had
Klopt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit dus. Was geloof ik ook een keer een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat de sensoren veel te snel verkleurden, hoefde niet eens fysiek water op te komen, een iets hogere luchtvochtigheid was al genoeg.
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is medewerker van het 3e kwartaal geworden en mag nu als VIP naar Anouk.
Wel tof voor hem. Nu werkt hij de laatste tijd ook wel erg hard, zot regelmatig tussen 4 en 6 in de auto en komt pas om 20:00 weer thuis.
Dan heeft ie dat ook wel verdiend!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is medewerker van het 3e kwartaal geworden en mag nu als VIP naar Anouk.
Wel tof voor hem. Nu werkt hij de laatste tijd ook wel erg hard, zot regelmatig tussen 4 en 6 in de auto en komt pas om 20:00 weer thuis.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is vandaag internationale coming out day hè...
[ afbeelding ]
Die onderste blijft tofquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef Oognip het volgende:
Ik ben mijn photobucket aan het opruimen en kom zo veel schattigs tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaawwwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou je het nodig gehad hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die onderste foto van dat rijtje foto's
En Adnap gefeliciteerd
Ik ben helemaal in de war wakker geworden haha, vriend moest om 8 uur op en ik dacht ik blijf eeeeveentjes liggen. Word ik nu pas wakker
Wat een dotjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja dat is ijdele hoop vrees ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh oognip wat een schattige foto's
Rewimo fijn dat het bewegingstechnisch nog goed is met je heup. Nu maar hopen dat de pijn ook acceptabel blijft.
Dat is echt een schatje. Zo kleinquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die mini op de onderste foto van het rijtje net een furby. En furby's zijn leuk.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die mini op de onderste foto van het rijtje net een furby. En furby's zijn leuk.
DM de link evenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
In m'n photobucket staan ze nog veel kleiner
Melden. Achter elkaar. Ook al twijfel je. Jij en je gezin wonen er naast. Als er brand uitbreekt vergeef je het jezelf nooit dat je het niet gemeld hebt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik verdenk onze buren van handelen in wiet dan wel het hebben van een plantage. Maar zeker weet ik het dus niet maar lekker zit het mij niet.
Hiervoor zat er ook een plantage en was alles altijd hermetisch dicht. Nu woont er een gezin en soms 2 mannen en soms zijn ze er allemaal. De een rijdt met een nl kenteken en de andere met een be kenteken. Voor zover wij weten zijn ze Pools. Nu zijn ook dag- en nacht de rolgordijnen en overgordijnen dicht. Ook toen het 35 graden was stond er geen raam of deur open. En toen ik gisteren met sac ging wandelen rook ik echt een enorme wietgeur. Het was echt een vlaag, maar ik weet 100% zeker dat onze andere buurman niks met wiet doet.
Ahw liefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ahw![]()
Gister lag ze zo:
[ afbeelding ]
Dat is dus ook onze angst. Als het in de hens gaat, gaat ons huis mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Melden. Achter elkaar. Ook al twijfel je. Jij en je gezin wonen er naast. Als er brand uitbreekt vergeef je het jezelf nooit dat je het niet gemeld hebt.
Dát meen je niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is dus ook onze angst. Als het in de hens gaat, gaat ons huis mee.
De politie heeft al gezegd dat ze niet achterlijk zijn omdat er al 2x eerder een plantage heeft gezeten maar ze ondernemen nu geen actie.
Die ziet er gevaarlijk uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heerlijkTot Mr. onderbuurpoes kwam etteren.
Toen was het tijd voor actie![]()
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, alleen heeft mijn buurman geen wietplantage maar wel tientallen jerrycans met rooie diesel in zijn opslag. Ben ik ook niet zo happig op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik verdenk onze buren van handelen in wiet dan wel het hebben van een plantage. Maar zeker weet ik het dus niet maar lekker zit het mij niet.
Hiervoor zat er ook een plantage en was alles altijd hermetisch dicht. Nu woont er een gezin en soms 2 mannen en soms zijn ze er allemaal. De een rijdt met een nl kenteken en de andere met een be kenteken. Voor zover wij weten zijn ze Pools. Nu zijn ook dag- en nacht de rolgordijnen en overgordijnen dicht. Ook toen het 35 graden was stond er geen raam of deur open. En toen ik gisteren met sac ging wandelen rook ik echt een enorme wietgeur. Het was echt een vlaag, maar ik weet 100% zeker dat onze andere buurman niks met wiet doet.
Zijn allemaal koopwoningen, maar deze wordt door de eigenaar verhuurt. Kreeg het niet verkocht dus dan maar in de verhuur. Wij en de andere buren verdenken de eigenaar van medeplichtigheid bij de vorige keren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dát meen je niet?Is het van de woningbouw? Heb je het daar ook al gemeld?
Dat lijkt mij ook niks.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, alleen heeft mijn buurman geen wietplantage maar wel tientallen jerrycans met rooie diesel in zijn opslag. Ben ik ook niet zo happig op.
beetje negatief verhaal zo. zo werkt t in de praktijk helemaal niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die kaart wordt tegenwoordig niet zo vaak meer gespeeld gelukkig, hebben ze wel een tijdlang gedaan. Dan werd het vaak afgeschoven op dat ie dan waarschijnlijk in een vochtige omgeving had gelegen.
Maar het woord coulance kennen ze bijvoorbeeld niet. Buiten garantie is buiten garantie, ook al gaat het om een paar dagen, ze doen verschrikkelijk moeilijk dan. Vind ik niet normaal gezien de prijzen van hun producten. Ook een keer verschrikkelijk arrogant te woord gestaan door zo'n supportmanager, die bijna letterlijk zei dat wij maar een klein computerbedrijfje zijn en niks te zeggen hebben.
Laatst nog een geval gehad met een IPhone, die door de Apple store al een keer was omgeruild, paar maanden later weer defect was, nog binnen de garantie zat, maar volgens Apple niet meer, want hij zou in Italië zijn aangeschaft. ;') konden we gelukkig voor een paar tientjes elders nog laten repareren.
Ik ben wat dat betreft ook geen verrader. Buurman is verder ook gewoon een vriendelijke vent. Maar heeft al wel meerdere malen vast gezeten. Voornamelijk voor heling. Tijdje terug was er nog een inval van de politie bij hem binnen, hadden ze deur opengebroken en alles. Dacht eerst dat het Joegoslaven waren ofzo, die hem een lesje kwamen leren. Dikke zwarte Audi gangsterbak voor de deur. Maar het bleek toch politie te zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niks.
En ik ben eigenlijk geen verrader. En mensen moet doen en laten wat ze willen, maar de veiligheid van mijn gezin vind ik het belangrijkst. Ik heb 2 kinderen en daar waak ik echt over.
Ik heb het toch allemaal meegemaakt in de praktijk. Het gaat ook wel eens goed hoor. Maar op basis van wat ik op mijn werk mee maak heb weet ik hoe diverse merken met zulke zaken omgaan. En Apple behoort helaas wat dat betreft niet tot de meest soepele.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje negatief verhaal zo. zo werkt t in de praktijk helemaal niet.
Dat was het ookquote:
That's my girlquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was het ookDana vloog er ook nog op af, die kreeg van die zwarte een lel. En toen werd Noor boos en gaf die zwarte een lel en vloog achter haar aan tot ze aan de andere kant van het appartementencomplex was
Stoer van Noor, dat ze haar zus verdedigdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was het ookDana vloog er ook nog op af, die kreeg van die zwarte een lel. En toen werd Noor boos en gaf die zwarte een lel en vloog achter haar aan tot ze aan de andere kant van het appartementencomplex was
Ja echt zo stoer, want normaal kruipt ze weg bij vreemd bezoekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Stoer van Noor, dat ze haar zus verdedigd![]()
Ach Oognip heeft haar getraind zie ik
Mijn overbuurman heeft ook zo'n hond. Ken bijna geen lievere honden dan die. Beetje onstuimig wel, wat springerig als ie je ziet, maar da's puur enthousiasme en speelsheid.quote:De Staffordshire Bull Terrier is een uitstekende speelkameraad voor kinderen, hij heeft louter goede bedoelingen en heeft een eindeloos geduld. Een Staffordshire bull terrier voelt zich door kinderen niet snel onheus bejegend en kan tegen een stootje. De Engelse Stafford heeft iets van een eenling, de omgang met andere honden verloopt op volwassen leeftijd niet vlekkeloos. Twee Stafford reuen gaan bijna onoverkomelijk dominant gedrag ten opzichte van elkaar vertonen. Andere huisdieren zijn, mits de Stafford vanaf jonge leeftijd hier aan gewend is, geen probleem.
Hoorde het ook vanmorgen ja, vind de muziek van Frans Bauer niks, maar ik vind het echt wel een hele toffe vent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:49 schreef Candaasje het volgende:
Ik kom net op FB een filmpje tegen van 3FM, van vanmorgen, waarin Frans Bauer Rammstein covert.... en het is nog tof ook!
Same here. Ik vind z'n muziek echt vreselijk (schoonfamilie is hier nogal fan....whelp!) maar ik vind hem altijd heel sympathiek overkomenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoorde het ook vanmorgen ja, vind de muziek van Frans Bauer niks, maar ik vind het echt wel een hele toffe vent.
Ik heb hem wel eens ontmoet op mijn vorige werk, bij een autodealer, kwam ie met zijn gezin voor een auto kijken. Heel benaderbaar en vriendelijk, grappig ook. Alleen zijn kinderen vond ik niet zo, die maakten een beetje een verwende indruk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Same here. Ik vind z'n muziek echt vreselijk (schoonfamilie is hier nogal fan....whelp!) maar ik vind hem altijd heel sympathiek overkomen.
nah dat valt wel meequote:
Niet slapen is zo kutquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah dat valt wel mee
nacht niet geslapen, kut gevoel, ben t gedoe zat
Waarover/aan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:15 schreef sararaats het volgende:
ik ben zo moe hé. al teveel moeten denken vandaag.
iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah ja, die geven je altijd genoeg stof tot nadenken he.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:05 schreef Bamba het volgende:
YnsIk weet niet welk gedoe je zo moe maakt, maar een dikke knuffel!
Ik ben ook moe, net een uur op de bank liggen slapen, van al een week niet echt fit
Ik heb het gezien, vond het zo zielig voor dat hondjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:25 schreef Candaasje het volgende:
Het klinkt wel als een vermoeiende maar geslaagde werkweek Adnap!
@teckel en zo: iemand deze week de Rijdende Rechter gezien? Mijn hart huilde....god wat bestaan er toch domme mensen(Twee droeftoeters hadden wel helemaal 300km heen en terug gereden voor een echte ras terrier - die ze nog nooit hadden gezien, behalve via een MP linkje - en hoewel het dier al bij de fokker tekeer ging in de bench, en ze er ook geen ommetje mee hebben gemaakt oid, hebben ze haar meegenomen. (Let wel: ze hebben die fokker alleen die bewuste dag gesproken....) Maar de hond bleek op de terugweg al niet te deugen (angstig e.d.), en omdat ze niet nog een keer wilde rijden, hebben ze gelijk de fokker gebeld. De fokker wilde haar niet terugnemen, want ze zou natuurlijk moeten wennen.....
Ik wist echt niet wie ik nou de grootste droeftoeter vond.....![]()
(Uiteindelijk is de hond wel goed terechtgekomen, maar echt, verbieden die verkoop via MP zeg ik! Er bestaat gewoon teveel dom volk......)
Ja echt hè? Die fokker was niet lekker bezig, maar die man was zo'n harteloze lamzak die ook zelf niet leek te beseffen dat 'ie misschien de koop van een hond iets anders had moeten aanpakken...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, vond het zo zielig voor dat hondjeEn die man vond ik zo'n lul
Ja precies, dat was een mooi antwoordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja echt hè? Die fokker was niet lekker bezig, maar die man was zo'n harteloze lamzak die ook zelf niet leek te beseffen dat 'ie misschien de koop van een hond iets anders had moeten aanpakken...
(Ik vond het wel mooi dat op de vraag van meneer de lul aan meneer de fokker of hij een angstige/nerveuze hond had gekocht of een super intelligente gezinshond, Meester Visser antwoorde 'U heeft een levend wezen gekocht..')
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:39 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eens kijken of er post op me wacht thuis en wkend vieren
Wat gaat hier misquote:
mn tante is soms beetje raar, maar wel lief!quote:
week niet gespeeld. En al langer de storymode niet. Iets van 55% ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoever ben je onderhand, toek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |