Aaaaaaaaawwwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef Oognip het volgende:
Ik ben mijn photobucket aan het opruimen en kom zo veel schattigs tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou je het nodig gehad hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die onderste foto van dat rijtje foto's
En Adnap gefeliciteerd
Ik ben helemaal in de war wakker geworden haha, vriend moest om 8 uur op en ik dacht ik blijf eeeeveentjes liggen. Word ik nu pas wakker
Wat een dotjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef Oognip het volgende:
Ik ben mijn photobucket aan het opruimen en kom zo veel schattigs tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja dat is ijdele hoop vrees ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh oognip wat een schattige foto's
Rewimo fijn dat het bewegingstechnisch nog goed is met je heup. Nu maar hopen dat de pijn ook acceptabel blijft.
Dat is echt een schatje. Zo kleinquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die mini op de onderste foto van het rijtje net een furby. En furby's zijn leuk.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die mini op de onderste foto van het rijtje net een furby. En furby's zijn leuk.
DM de link evenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
In m'n photobucket staan ze nog veel kleiner
Melden. Achter elkaar. Ook al twijfel je. Jij en je gezin wonen er naast. Als er brand uitbreekt vergeef je het jezelf nooit dat je het niet gemeld hebt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik verdenk onze buren van handelen in wiet dan wel het hebben van een plantage. Maar zeker weet ik het dus niet maar lekker zit het mij niet.
Hiervoor zat er ook een plantage en was alles altijd hermetisch dicht. Nu woont er een gezin en soms 2 mannen en soms zijn ze er allemaal. De een rijdt met een nl kenteken en de andere met een be kenteken. Voor zover wij weten zijn ze Pools. Nu zijn ook dag- en nacht de rolgordijnen en overgordijnen dicht. Ook toen het 35 graden was stond er geen raam of deur open. En toen ik gisteren met sac ging wandelen rook ik echt een enorme wietgeur. Het was echt een vlaag, maar ik weet 100% zeker dat onze andere buurman niks met wiet doet.
Ahw liefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ahw![]()
Gister lag ze zo:
[ afbeelding ]
Dat is dus ook onze angst. Als het in de hens gaat, gaat ons huis mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Melden. Achter elkaar. Ook al twijfel je. Jij en je gezin wonen er naast. Als er brand uitbreekt vergeef je het jezelf nooit dat je het niet gemeld hebt.
Dát meen je niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is dus ook onze angst. Als het in de hens gaat, gaat ons huis mee.
De politie heeft al gezegd dat ze niet achterlijk zijn omdat er al 2x eerder een plantage heeft gezeten maar ze ondernemen nu geen actie.
Die ziet er gevaarlijk uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heerlijkTot Mr. onderbuurpoes kwam etteren.
Toen was het tijd voor actie![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |