Die kaart wordt tegenwoordig niet zo vaak meer gespeeld gelukkig, hebben ze wel een tijdlang gedaan. Dan werd het vaak afgeschoven op dat ie dan waarschijnlijk in een vochtige omgeving had gelegen.quote:
Ja maar als je sensoren rood zijn, dan is het toch je eigenschuld? Kun je moeilijk claimen dat je nog garantie hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die kaart wordt tegenwoordig niet zo vaak meer gespeeld gelukkig, hebben ze wel een tijdlang gedaan. Dan werd het vaak afgeschoven op dat ie dan waarschijnlijk in een vochtige omgeving had gelegen.
Die worden al rood als je een keet bezweet bent en je telefoon tegen je bezwete oor legt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar als je sensoren rood zijn, dan is het toch je eigenschuld? Kun je moeilijk claimen dat je nog garantie hebt.
Dit dus. Was geloof ik ook een keer een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat de sensoren veel te snel verkleurden, hoefde niet eens fysiek water op te komen, een iets hogere luchtvochtigheid was al genoeg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die worden al rood als je een keet bezweet bent en je telefoon tegen je bezwete oor legt.
D. had eens een barst in het scherm (vanaf begin zat er een barstje) en hem werd ook verteld 'waterschade dus pech' terwijl het er geen klap mee te maken had
Klopt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit dus. Was geloof ik ook een keer een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat de sensoren veel te snel verkleurden, hoefde niet eens fysiek water op te komen, een iets hogere luchtvochtigheid was al genoeg.
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is medewerker van het 3e kwartaal geworden en mag nu als VIP naar Anouk.
Wel tof voor hem. Nu werkt hij de laatste tijd ook wel erg hard, zot regelmatig tussen 4 en 6 in de auto en komt pas om 20:00 weer thuis.
Dan heeft ie dat ook wel verdiend!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is medewerker van het 3e kwartaal geworden en mag nu als VIP naar Anouk.
Wel tof voor hem. Nu werkt hij de laatste tijd ook wel erg hard, zot regelmatig tussen 4 en 6 in de auto en komt pas om 20:00 weer thuis.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is vandaag internationale coming out day hè...
[ afbeelding ]
Die onderste blijft tofquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:45 schreef Oognip het volgende:
Ik ben mijn photobucket aan het opruimen en kom zo veel schattigs tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |