Bij toek op zijn profiel paginaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:09 schreef Bamba het volgende:
Ja nou zijn jullie natuurlijk allemaal offline en zit ik hier nieuwsgierig te zijn
Ik heb toek nog niet als vriend, dus kan het niet zienquote:
Hij heeft een foto van je armbandje gepostquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb toek nog niet als vriend, dus kan het niet zien
Je nieuwste note?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Oognip het volgende:
Wat is deze?
F&F / Mijn hond is in de war na overlijden andere hond.
Awwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij heeft een foto van je armbandje gepost
Whaaaaaaaaaahahahahhahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar twee touwtjes en een 8
Je kunt wel zien dat je er een hebt, maar een week later idd pas lezen wat er genote is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit een week vertraging in, toch?
Ik ook en ik heb het nog niet echt gezienquote:
Whehehequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het nog niet echt gezien![]()
Toek, accepteer mijn verzoek eens snel
ik sliepquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het nog niet echt gezien![]()
Toek, accepteer mijn verzoek eens snel
Ja behoorlijkquote:
verstandige zoon.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja behoorlijkNaar bed gestuurd worden door je 14 jarige zoon is wel een signaal denk ik
die zei : 'mam ga nu maar, je bent niet te harden '
mijn lijf vond dat tot en met een uur of 2 smiddaga aook wel maar daarna ging het lichtje steeds meer uitquote:
Ik ben zelf de grootste slaper geloof ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:55 schreef Adnap het volgende:
[..]
mijn lijf vond dat tot en met een uur of 2 smiddaga aook wel maar daarna ging het lichtje steeds meer uit
Ik ook, kan best met wat minder slaap maar dit was echt wel iets te weinig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben zelf de grootste slaper geloof ik![]()
I
slapen
Waar woon jij?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Al druk bezig geweest vandaag, vroeg uit bed voor mijn doen op de zaterdag, auto gewassen bij mij pa op de zaak, boodschappen gedaan, was gedraaid en opgehangen en nog wat schoongemaakt binnen. Nu chillen met GTA en flink wat melk drinken, want vanavond Oktoberfest bij ons in het dorp, dus veel bier en chimeiden in dirndls
In het dorp waar Frans Bauer getrouwd isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hier is het ook oktoberfest.
Dan woon je redelijk dicht bij mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In het dorp waar Frans Bauer getrouwd is
Mwah, dat valt nog wel mee toch? 3 kwartier rijden geloof ikquote:
dat is het ongeveer ifdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mwah, dat valt nog wel mee toch? 3 kwartier rijden geloof ik
Een paar jaar geleden ging ik regelmatig met R. naar Rotterdam, met de bus. Toen hij nog niet naar school ging, nu komt het er niet meer zo van helaasquote:
jammer, is genoeg leuks voor kinderen van zijn leeftijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging ik regelmatig met R. naar Rotterdam, met de bus. Toen hij nog niet naar school ging, nu komt het er niet meer zo van helaas
quote:
Zolang je maar friet zegt i.p.v. patatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:37 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
ik ben van origine een polderboer uit de NOP maar woon a 17 jaar in het noordhollandse
Patat helaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zolang je maar friet zegt i.p.v. patat
Da's wel het lekkerstquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:46 schreef Adnap het volgende:
[..]
Patat helaasen ik maak ze nog zelf ook
Mooi beestjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:49 schreef Greys het volgende:
Hoi! Ik kom even patsen met mijn nieuwe parkiet
Dat wordt een vriendinnetje voor Bird, mijn aanvliegparkiet die ik al een paar maanden heb.
De blauwe (Baby gaat ze heten, het moet wel in de B-bunch passen!) zit nu nog bij oh-oh waar ze als babyvogel gekomen is via haar kweker en daar komt ze al aardig los zo te zien! Ik zou haar eigenlijk morgen gaan halen bij oh-oh, maar ik heb al de hele week een kaakontsteking - ik leek quasimodo wel de afgelopen paar dagen met een bol hoofd - en ben zo suf als een aap van de antibiotica en pijnstillers. Dus dat is een weekje uitgesteld.
Blauwe beauty!
[ afbeelding ]
Lekker eten met Rambo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en na het eten schoongepoetst worden door Apple!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |