Bij toek op zijn profiel paginaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:09 schreef Bamba het volgende:
Ja nou zijn jullie natuurlijk allemaal offline en zit ik hier nieuwsgierig te zijn
Ik heb toek nog niet als vriend, dus kan het niet zienquote:
Hij heeft een foto van je armbandje gepostquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb toek nog niet als vriend, dus kan het niet zien
Je nieuwste note?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Oognip het volgende:
Wat is deze?
F&F / Mijn hond is in de war na overlijden andere hond.
Awwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij heeft een foto van je armbandje gepost
Whaaaaaaaaaahahahahhahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar twee touwtjes en een 8
Je kunt wel zien dat je er een hebt, maar een week later idd pas lezen wat er genote is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit een week vertraging in, toch?
Ik ook en ik heb het nog niet echt gezienquote:
Whehehequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het nog niet echt gezien![]()
Toek, accepteer mijn verzoek eens snel
ik sliepquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het nog niet echt gezien![]()
Toek, accepteer mijn verzoek eens snel
Ja behoorlijkquote:
verstandige zoon.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja behoorlijkNaar bed gestuurd worden door je 14 jarige zoon is wel een signaal denk ik
die zei : 'mam ga nu maar, je bent niet te harden '
mijn lijf vond dat tot en met een uur of 2 smiddaga aook wel maar daarna ging het lichtje steeds meer uitquote:
Ik ben zelf de grootste slaper geloof ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:55 schreef Adnap het volgende:
[..]
mijn lijf vond dat tot en met een uur of 2 smiddaga aook wel maar daarna ging het lichtje steeds meer uit
Ik ook, kan best met wat minder slaap maar dit was echt wel iets te weinig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben zelf de grootste slaper geloof ik![]()
I
slapen
Waar woon jij?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Al druk bezig geweest vandaag, vroeg uit bed voor mijn doen op de zaterdag, auto gewassen bij mij pa op de zaak, boodschappen gedaan, was gedraaid en opgehangen en nog wat schoongemaakt binnen. Nu chillen met GTA en flink wat melk drinken, want vanavond Oktoberfest bij ons in het dorp, dus veel bier en chimeiden in dirndls
In het dorp waar Frans Bauer getrouwd isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hier is het ook oktoberfest.
Dan woon je redelijk dicht bij mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In het dorp waar Frans Bauer getrouwd is
Mwah, dat valt nog wel mee toch? 3 kwartier rijden geloof ikquote:
dat is het ongeveer ifdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mwah, dat valt nog wel mee toch? 3 kwartier rijden geloof ik
Een paar jaar geleden ging ik regelmatig met R. naar Rotterdam, met de bus. Toen hij nog niet naar school ging, nu komt het er niet meer zo van helaasquote:
jammer, is genoeg leuks voor kinderen van zijn leeftijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging ik regelmatig met R. naar Rotterdam, met de bus. Toen hij nog niet naar school ging, nu komt het er niet meer zo van helaas
quote:
Zolang je maar friet zegt i.p.v. patatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:37 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
ik ben van origine een polderboer uit de NOP maar woon a 17 jaar in het noordhollandse
Patat helaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zolang je maar friet zegt i.p.v. patat
Da's wel het lekkerstquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:46 schreef Adnap het volgende:
[..]
Patat helaasen ik maak ze nog zelf ook
Mooi beestjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:49 schreef Greys het volgende:
Hoi! Ik kom even patsen met mijn nieuwe parkiet
Dat wordt een vriendinnetje voor Bird, mijn aanvliegparkiet die ik al een paar maanden heb.
De blauwe (Baby gaat ze heten, het moet wel in de B-bunch passen!) zit nu nog bij oh-oh waar ze als babyvogel gekomen is via haar kweker en daar komt ze al aardig los zo te zien! Ik zou haar eigenlijk morgen gaan halen bij oh-oh, maar ik heb al de hele week een kaakontsteking - ik leek quasimodo wel de afgelopen paar dagen met een bol hoofd - en ben zo suf als een aap van de antibiotica en pijnstillers. Dus dat is een weekje uitgesteld.
Blauwe beauty!
[ afbeelding ]
Lekker eten met Rambo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en na het eten schoongepoetst worden door Apple!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*schuift aan voor spruitjesstamppot*quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Babybirrrrrd
Hier wordt het spruitjesstamppot met gehakt en paprika, ik bak pannenkoeken en als toetje warme griesmeelpudding
hoeft nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klote en verder wil ik er eigenlijk niet over praten
aardappelpuree met appeltjes gestampt door elkaar...arme luis etenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik werkelijk nog nooit hete bliksem op heb![]()
Weet niet eens wat het is!
Oh dat klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
aardappelpuree met appeltjes gestampt door elkaar...arme luis eten![]()
Kusje op je voorhoofd voor de ontstekingen![]()
Is wel een flinke ontsteking zeg
Dank je!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Bamba het volgende:
Greys, wat is ze mooi!!![]()
Prachtige kleuren blauw zeg!
Ja denk het wel. Hele kaak was dik, maar ik gok van wel. En daarna breidde het uit naar mijn holtes en nu kraakt mijn oor zelfsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:53 schreef Bamba het volgende:
Komt het ook daar vandaan Greys? Waarvoor je je wortelkanaalbehandeling moet?
Dat klinkt als een goede zaterdag!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
Wij gaan straks bij Vapiano eten en daarna naar de film
Oh getver, wat een ellende zegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Hele kaak was dik, maar ik gok van wel. En daarna breidde het uit naar mijn holtes en nu kraakt mijn oor zelfsZal je altijd zien he, een week voordat je naar de tandarts moet.
(Maar bij mij werken verdovingen niet als de boel ontstoken is, als in totaal nul, dus ik heb de afspraak niet durven vervroegen)
Leuk! Welke film gaan jullie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
Geen idee, vorige keer was het ontstoken (minder dan nu, geen dik gezicht enzo!) en toen werkte de verdoving al niet en ik voelde die hele zenuwbehandeling, dat trek ik echt niet nog een keerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh getver, wat een ellende zegIk denk ook niet dat het echt heel wijs is als het volop ontstoken is om dan zo'n behandeling te doen? Of valt dat wel mee?
Pff dat hoop ik ook, alles voelen bij de tandarts lijkt mij ook niet zo'n goed idee zeg, brrrquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, vorige keer was het ontstoken (minder dan nu, geen dik gezicht enzo!) en toen werkte de verdoving al niet en ik voelde die hele zenuwbehandeling, dat trek ik echt niet nog een keer![]()
Dus daarom hoop ik heeeeeeeeeeel hard dat nog twee dagen AB en rust gaan helpen.
Vapiano? Italiaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:59 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop dat die ontsteking gauw oprot Greys![]()
Dat je er zo naar van wordt zeg....ben je bij de huisarts geweest?
Ja ook dat nogquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vapiano? Italiaan?
Ga je weer naar die enge tandarts greys?
Nou ja, het scheelt dat je niet alleen bent in het behandelkamertje en schreeuwen geen goede reclame is naar de collega-patiënten, dus hij zal best goed verdovenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ook dat nog![]()
Alles schreeuwt natuurlijk dat ik het niet moet doen, maar ondanks alle idioterie daar de vorige keer mompelde hij 'geen zorgen, het gaat geen pijn doen de 14e'. Dus daar houd ik me aan vast. Alleen wist hij toen nog niet dat het een week later ging ontsteken, maar daar ga ik over struisvogelen
Daar zeg je watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, het scheelt dat je niet alleen bent in het behandelkamertje en schreeuwen geen goede reclame is naar de collega-patiënten, dus hij zal best goed verdoven![]()
winkelen kan hier prima idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef Bamba het volgende:
Ik was even vertrokken voor een flink uur geloof ik![]()
Ik ben nog net BrabanderWoon dichtbij de Belgische grens.
Toek, ik ging meestal om te winkelen naar Rotterdam, maar geen goed idee om R. mee te nemen, die houdt daar echt niet van![]()
Nou ik zou toch wel naar de ha zijn gegaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik had nog AB dus dat heb ik gebruikt![]()
Gistermiddag dacht ik heel even 'ik moet de dokter bellen' omdat mijn hart heel snel ging kloppen vanuit het niets, maar ik denk dat ik me gewoon te druk heb gemaakt. Want nu gaat het alweer beter. Ik liep mezelf echt gek te maken omdat mijn keel een heel strak gevoel kreeg en toen dacht ik 'wat nou als mijn keel net zo dik wordt als mijn gezicht van de week, dan kan ik geen adem meer halen' en hop, volledig in paniek natuurlijk![]()
Dan is het niet zo gek dat je hart sneller gaat kloppen. Dus ik moet van mezelf niet meer panieken en dat lijkt te helpen.
Zo ik ben klaar met klagen hoor![]()
Volgend weekend ga ik Baby halen
Gravityquote:
Oh beterquote:Ik ben gisteren wezen steengrillen met collega's, op kosten van de baas
Yesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |