Goed eten FANN dan gebeurt het je niet weerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja, morgen misschien maar weer eens een dagje overslaan
Ik neem volgende keer wel een banaantje mee ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed eten FANN dan gebeurt het je niet weer
Ja in een rugzakje of zo ..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik neem volgende keer wel een banaantje mee ofzo
Zo groot zijn die bananen nou ook weer nietquote:
Denk dat een rugzakkie praktischer is en minder in de weg zit bij het lopen ... Maar dat is mijn idee..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo groot zijn die bananen nou ook weer nietik heb al een tassie mee voor flesje water en flesje
vruchtsap, dus ik douw die banaan er wel bij ....
Geen zin in discussies ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen, ik ben kapot![]()
Adieu
Ik ook niet.. Maar Fann wandelt slechts ... Uiteindelijk als je dezelfde afstand aflegd verbruik je dezelfde energie ...quote:
Wandelen snap ik alweer stuk beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar Fann wandelt slechts ... Uiteindelijk als je dezelfde afstand aflegd verbruik je dezelfde energie ...
Ja ik moet weer ff wat gaan doen.. Vroeger tijdens mn werk liep ik dagelijks minimaal al 5 km per dag . maar dat compenseer ik weer niet met 5 KM fietsen, misschien overtref ik het wel als ik 5 km zou gaan zwemmen ...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wandelen snap ik alweer stuk beter.
Fietsen vind ik ook altijd wel lekker en zwemmen.
Ik heb nooit paard gereden .. , maar je hopt wel en gebruikt daarvoor toch bepaalde spieren .. .. Meer dan je denkt volgens mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op de rug van een knol beetje door het bos knallen, zie ik niet echt als beweging voor mezelf.
Op mijn 16e gingen we met stel kameraden altijd naar een boer waar je zo paard kon huren en dan over de hei crossen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nooit paard gereden .. , maar je hopt wel en gebruikt daarvoor toch bepaalde spieren .. .. Meer dan je denkt volgens mij
Een rustig gallopje dan maar toch ....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op mijn 16e gingen we met stel kameraden altijd naar een boer waar je zo paard kon huren en dan over de hei crossen.
Kon er niets van in het begin maar leerde het vrij snel.
Op die leeftijd lukt dat nog, ik zou het je nu niet meer aanraden.
Ja ook nooit gedaan ... Bijna voordat ik er aan zou kunnen beginnen kreeg mn broer een vet ongeluk op zijn motor ... Dus nooit meer aan gedacht en mn broer is er ook nooit meer op gekropen ...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Motorrijden was ook zoiets moois in die tijd, je kocht een motor op je 18e, naar het politiebureau met het ding ,daar paar achtjes draaien en keer hard remmen. 6 van de 10 theorie vragen goed beantwoorden en je kreeg oefenvergunning voor de hele gemeente met een L plaatje wat uiteraard achter de nummerplaat geklapt kon worden.
Mijn paardrijd avonturen had ik na paar jaar vervangen door motorrijden en toen kwam ik mijn vrouw tegen die al veel jonger elke dag op zo'n manege rondhing.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Een rustig gallopje dan maar toch ....
En zo is het allemaal begonnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn paardrijd avonturen had ik na paar jaar vervangen door motorrijden en toen kwam ik mijn vrouw tegen die al veel jonger elke dag op zo'n manege rondhing.
Ook verwatert toen ze wat ouder werd.
Tsja en toen waren we met inmiddels 5 jarige dochter bij een vriend die net 2 veulens gefokt had en aan eind van de avond was mijn dochter eigenaar van een merrie.
Ja.quote:
2 merries met elkaar gaat niet werken niet PP dus ja hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja.
We moesten nog tijdje wachten voordat veulen bij de moeder weg kon, mooie plek geregeld en toen dacht ik 1 zo'n paardje is toch maar niks en heb er een 2 jarige merrie bijgekocht.
Daarna vond ik dat fokken ook wel interessant en tsja voor je het weet heb je er 10.
Dat is ? jaar geleden PP?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
2 merries met elkaar gaat niet werken niet PP dus ja hahaha![]()
Wanneer ze 3 zijn dan bel je hengstenboer, die komt dan langs met de knol of je gaat er heen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
2 merries met elkaar gaat niet werken niet PP dus ja hahaha![]()
The Injectorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ze 3 zijn dan bel je hengstenboer, die komt dan langs met de knol of je gaat er heen.
Tsjakka jaar later 2 paarden erbij.
Das ergens in het zuiden geloof ik .. Spaanse rijschool .. Granada of in Sevilla ..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Spanje hebben ze een zeer oude paarden traditie met eigen rijschool.
Denk dat je deze bedoelt ..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Spanje hebben ze een zeer oude paarden traditie met eigen rijschool.
Yep, de uit Andalusie, ze hebben daar ook toffe muziek *btw.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ergens in het zuiden geloof ik .. Spaanse rijschool .. Granada of in Sevilla ..
Mooie videoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, de uit Andalusie, ze hebben daar ook toffe muziek *btw.
Ja ik vind dat mooi die samenwerking tussen mens en dier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt ..
http://meerspanje.nl/tips(...)erez-de-la-frontera/
Tis ook nieuw voor mij PP maar ik wist wat je bedoelde en ja het is mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ik vind dat mooi die samenwerking tussen mens en dier.
Geloof ik best.. Ik was ff 10 minuten stil .......quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is het ras waar ik me meest heb bezig gehouden.
Ik kan er uren over lullen.
Fijn te horen En natuurlijk het liefje van je dochter neem ik aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het veulen wat we in 1990 gekocht hebben is nu inmiddels al overgrootgrootmoeder en op d'r 23e nog in prima vorm. Die hoort bij de inboedel.
Ze lijken ieder een eigen wil te hebben .. Maar goed das slechts op wat het op film lijkt .. Werkelijkheid is wat je net bevestigdequote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe paarden met elkaar communiceren is best wel interessant om te observeren.
Je kunt daar handig gebruik van maken.
Ja ze heeft die met die knol samen een mooie tijd gehad, ik wordt geslacht als ik die verkoop en d'r kleinzoon dat is de mijne.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijn te horen En natuurlijk het liefje van je dochter neem ik aan
Hadden we daarvoor de ossen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vergeet niet dat paarden voordat trein en auto uitgevonden werden het belangrijkste middel van vervoer was.
Die kunnen meer lading trekken maar zijn stuk langzamer.quote:
Prima. dat is wel te regelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:33 schreef chufi het volgende:
![]()
Ja goed je blijft bezig met je paardje PP .. Toch leuk .. Weet je wat .. wie weet nu ik ff geen verplichtingen meer heb kom ik gewoon een keertje langs om te buurten
OK Topquote:
Ik heb een balkon en een natte graasruimte op de begane grondquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ruimte genoeg op de plek waar die knollen staan.
Mijn appartement is ook niet zo groot maar heb 7 Km verder perfecte plek.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een balkon en een natte graasruimte op de begane grond
Ik vraag al sinds 1983 geen uitkeringen meer aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:06 schreef chufi het volgende:
Ok PP
Je woont in een appartement... Je paarden heb je op 7 km Wat daar verder is weet ik niet..
Je hebt je landgoed (Reichshof) in Duitsland op 300 KM ... OK onbeperkt verlof zonder notice![]()
Maar goed wie weet als de sociale dienst en future employers een beetje mee werken .. Wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is het ras waar ik me meest heb bezig gehouden.
Ik kan er uren over lullen.
ze komen en ze gaan... doel je op iemand?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:19 schreef Lienekien het volgende:
Hé Sacha. Hebben jullie al een nieuwe dorpsgenote?
Was dat nou op jouw eiland die Duitse die de pond nog wilde halen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ze komen en ze gaan... doel je op iemand?
De pond?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat nou op jouw eiland die Duitse die de pond nog wilde halen?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De pond?
(Nee, in de haven van Harlingen.)
ja dat was hierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat nou op jouw eiland die Duitse die de pond nog wilde halen?
Je mag me best een DM sturen.quote:
dat zou een saaie DM worden want ik weet niks...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mag me best een DM sturen.
Ik zwijg als het graf.
Jullie kennen elkaar toch allemaal op Vlieland?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:41 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zou een saaie DM worden want ik weet niks...
Jij weet nooit niks , dat kan niet waar zijn...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:41 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zou een saaie DM worden want ik weet niks...
dat klopt maar wie met wie neukt dat boeit mij nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar toch allemaal op Vlieland?
ik hou het graag bij feiten, doe niets met de tam tamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij weet nooit niks , dat kan niet waar zijn...
wow timing ....![]()
![]()
![]()
Is OK Sas, mijn indruk over je blijft hoe ie was .. En ja blondquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:18 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou het graag bij feiten, doe niets met de tam tam
Wat een jankbalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)om_vreemdgaan__.html
Al die googel freaks hier
quote:,Ik heb alleen een schram op mijn arm, maar ben verder niet gewond geraakt",
Ik denk dat het daar over gaat, zeker weten doe ik het niet he? Sacha kan wel een geheime lover hebbenquote:
jajeweethetmaarnooitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar over gaat, zeker weten doe ik het niet he? Sacha kan wel een geheime lover hebben
Mijn pakjes bezorger is ook erg leukquote:
Ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pakjes bezorger is ook erg leuk
Mijn vlees staat nog te pruttelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit ook écht aan de koffie
Ik eet ook altijd wat later, meestal rond 20:30u oid.quote:
Ik heb altijd van die jonge jongetjes,,, Maar er was een periode dat ik heel veel pakjes kreeg en ze me gewoon bij naam gingen noemen,. Na de recessie zijn ze weer neutraal en komen ze ook op tijden dat ik vroeger nooit thuis was... Maar respekt ... Lang leve onze delivery - boysquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pakjes bezorger is ook erg leuk
Ja dat is een schat, als hij me in de buurt ziet lopen zwaait hij ook hartelijk.quote:
De mijnese ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een schat, als hij me in de buurt ziet lopen zwaait hij ook hartelijk.
Ik ben ook meestal rond 16:00 thuis dus ik neem zeker 3 á 4 keer per week pakjes aan (voor de buren)
Gewoon een goed jong
Das nieuw ... Alhoewel die burro ,,, Ach ja misschien vermoedde ik het al wel ,,, Waar liggen je roots APK ..??quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd wat later, meestal rond 20:30u oid.
Zal wel aan mijn Mediterrane roots liggen
Ik omdat ik nu pas thuis ben van mijn werk. Ik begin dan meestal ook wat later.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd wat later, meestal rond 20:30u oid.
Zal wel aan mijn Mediterrane roots liggen
Wowquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben dit aan het lezen![]()
NWS / ''Politie aan de deur om Whatsappje ''
Nou koop ik niks geks eigenlijk, maar tis welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wow
Gelukkig krijgen we volgend jaar ook de persoonlijke bonuskaart van AH![]()
Afgelopen week even de bonuskaart van een vertrekkende collega aan ons bedrijfsaccount gehangen en ik kon precies zien wat die persoon altijd koopt.
Das niet netjes APK..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wow
Afgelopen week even de bonuskaart van een vertrekkende collega aan ons bedrijfsaccount gehangen en ik kon precies zien wat die persoon altijd koopt.
Ik snap dat niet mijn bonuskaart is helemaal niet persoonsgebonden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wow
Frieslandquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef chufi het volgende:
Das nieuw ... Alhoewel die burro ,,, Ach ja misschien vermoedde ik het al wel ,,, Waar liggen je roots APK ..??
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Das nieuw ... Alhoewel die burro ,,, Ach ja misschien vermoedde ik het al wel ,,, Waar liggen je roots APK ..??
Ik heb er 2 keer mijn genen gedeponeerd... Daar houdt het voor mij mee op ...
Frieslandquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Friesland
Dat late eten is er gewoon ingeslopen, waarschijnlijk wel na vele vakanties naar zuidelijke landen in mijn jeugd
Je kunt gewoon een anonieme bonuskaart hebben, maar vanaf volgend jaar ga je dan veel aanbiedingen missen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:58 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat niet mijn bonuskaart is helemaal niet persoonsgebonden.
I know, maar hij vertrok naar het buitenland.quote:
Ik ga die hele zooi afschaffen, ik pleur het straks in de prullenbak, dat hoef ik niet die zooi...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een anonieme bonuskaart hebben, maar vanaf volgend jaar ga je dan veel aanbiedingen missen.
De meeste mensen koppelen hun bonuskaart ook aan hun airmileskaart voor het gemak en omdat je 5 euro moet betalen voor een nieuwe airmileskaart.
Het lullige is dat je dan bv die dure wasmiddelen niet meer twee voor de prijs van een kunt krijgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga die hele zooi afschaffen, ik pleur het straks in de prullenbak, dat hoef ik niet die zooi...
airmiles doe ik niet aan. Verder tja ik heb vaak euro's korting qua bonus, het zou me aan mijn reet roesten verder. Ik doe niks verkeerds en alles van me weten is toch al bekendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een anonieme bonuskaart hebben, maar vanaf volgend jaar ga je dan veel aanbiedingen missen.
De meeste mensen koppelen hun bonuskaart ook aan hun airmileskaart voor het gemak en omdat je 5 euro moet betalen voor een nieuwe airmileskaart.
Tja, het is een keuze.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
airmiles doe ik niet aan. Verder tja ik heb vaak euro's korting qua bonus, het zou me aan mijn reet roesten verder. Ik doe niks verkeerds en alles van me weten is toch al bekend
Ik kom toch nog maar weinig bij AH eigenlijk, en vaak zijn er elders aanbiedingen 4 van die grotequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Het lullige is dat je dan bv die dure wasmiddelen niet meer twee voor de prijs van een kunt krijgen
Geld pinnen en je peuken contant betalen danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, het is een keuze.
Je weet nooit of er een tijd gaat komen dat mensen met bv een gezonde levensstijl voorrang gaan krijgen bij operaties oid.
Ik vind het eng
De andere supermarkten gaan volgen als het aanslaat en supermarkten / buurtwinkels die niet meedoen zijn vaak stukken duurder....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom toch nog maar weinig bij AH eigenlijk, en vaak zijn er elders aanbiedingen 4 van die grote
flessen vloeibare zooi voor een tientje, alleen sjouw je je dan een breuk, zelf dat doe ik dan niet eens
Daar krijg je anyway geen korting op en die moet je gewoon in Duitsland of op vakantie inslaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geld pinnen en je peuken contant betalen dan
ah... effe wachten met weggooien dus, het lag al bijna in de prullenbakquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
De andere supermarkten gaan volgen als het aanslaat en supermarkten / buurtwinkels die niet meedoen zijn vaak stukken duurder....
ah, ja dat is ook weer waarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Daar krijg je anyway geen korting op en die moet je gewoon in Duitsland of op vakantie inslaan
Huh?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:06 schreef chufi het volgende:
Lachen hier.. Dus de dames willen niets met de kortingskaarten te maken te hebben en APK vaart er wel bij ...
Spaar je ook geen zegeltjes?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb verder niks met bonuskaarten te maken hoor, las alleen in de krant dat het systeem behoorlijk lek is
Eng ja, het is een keuze. Zelfde als je belastingformulier in wil vullen. Dat is al gedaan. Jaren geleden was je spaarrekening nog heilig. Er zijn voor en nadelen. Ik geloof niet dat ze je kunnen korten en pakken op je boodschappen gedrag.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, het is een keuze.
Je weet nooit of er een tijd gaat komen dat mensen met bv een gezonde levensstijl voorrang gaan krijgen bij operaties oid.
Ik vind het eng
He jij geenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom toch nog maar weinig bij AH eigenlijk, en vaak zijn er elders aanbiedingen 4 van die grote
flessen vloeibare zooi voor een tientje, alleen sjouw je je dan een breuk, zelf dat doe ik dan niet eens
Lekker blijven plakkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Spaar je ook geen zegeltjes?![]()
![]()
![]()
Vond ik jou nou echt het type voor
ja, die kreeg ik de trap niet opquote:
kijk ff goed... Deze heeft trap-wieltjes systeemquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, die kreeg ik de trap niet opdie dingen zijn loodzwaar, 1x gebruikt, nu ga ik weer met mijn
rugzak
Ja, die van mij ook, die zijn dus loodzwaarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
kijk ff goed... Deze heeft trap-wieltjes systeem
Mijn god zegquote:
Misschien minder inkopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook, die zijn dus loodzwaar3 dagen last van mijn rug gehad, rugzak werkt beter
Ik spaar wel de zegeltjes van het tankstation hier, daar hoef ik net extra voor te betalen en bij een volle kaart mag ik voor ¤ 5 besteden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan hoor, nooit gedaan ookmisschien als het écht crisis wordt
Die hoef ik niet te sturen, dat doet hij regelmatig uit zich zelfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Of een Griek er voor op uit sturen ...
Ik doe bijna elke dag boodschappen. Soms heb ik bezoek en dan pak ik de auto.quote:
ja, als je ze moet KOPEN schiet je er hélemaal geen zak mee opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik spaar wel de zegeltjes van het tankstation hier, daar hoef ik net extra voor te betalen en bij een volle kaart mag ik voor ¤ 5 besteden.
Maar ik vind het een beetje onzin om zegeltjes bij Jumbo te kopen
Fryslânquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Friesland
Dat late eten is er gewoon ingeslopen, waarschijnlijk wel na vele vakanties naar zuidelijke landen in mijn jeugd
Want ? Omdatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe bijna elke dag boodschappen. Soms heb ik bezoek en dan pak ik de auto.
Ulke?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het niet schrijven maar ik heb een Friese naam jajaja
Friezen geven daar niet om, zijn relaxer en niet zou strijdlustig.quote:
Omdat ik meestal niet weet wat ik wil eten. Als ik bezoek heb weet ik dat wel en daar komt ook vaak drank en een boel dingen bij. Dat sleep ik nietquote:
Ik klaag ook al miet meer ... Alhoewel ik vele redene zou hebben ... omtrent mn werk .. Maar ik hou er over op ..quote:
Mijn schoonzus is wel een relax typje ja, vrouw van mijn oudste broer, die mag ik érg graagquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Friezen geven daar niet om, zijn relaxer en niet zou strijdlustig.
Ow wacht even...
Grutte Pier en Kening Redbad waren dat wel en net sân bytsje ek!
Ik heb nu een heerlijk plakje spekkoek bij de koffiequote:
Ik een plakkie Halvaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een heerlijk plakje spekkoek bij de koffie
Maak je niet drukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik klaag ook al miet meer ... Alhoewel ik vele redene zou hebben ... omtrent mn werk .. Maar ik hou er over op ..
Mensen zijn wat rustiger hier, alhoewel ik net van boodschappen terug kwam waar me opvalt dat ze op bepaalde tijdstippen ook hier ontzettend gejaagd en ongeduldig kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn schoonzus is wel een relax typje ja, vrouw van mijn oudste broer, die mag ik érg graag
Dat staat toch weer los van Friesland ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een heerlijk plakje spekkoek bij de koffie
Foppequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het niet schrijven maar ik heb een Friese naam jajaja
Maar van Friesland naar sûkerbôlle komt je makkelijk op spekkoek.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat toch weer los van Friesland ?
Het is allebei lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar van Friesland naar sûkerbôlle komt je makkelijk op spekkoek.
mja... die types heb je natuurlijk overal, ik denk niet at álle Friezen nou zo relaxed zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Mensen zijn wat rustiger hier, alhoewel ik net van boodschappen terug kwam waar me opvalt dat ze op bepaalde tijdstippen ook hier ontzettend gejaagd en ongeduldig kunnen zijn.
het is intussen natuurlijk ook best gemixed hier, veel Friezen zijn elders gaan wonen en andersom is het natuurlijk ook dat Friesland gewild is om te wonen, goedkoper, rustiger. Vooruitzicht hier is dat het de komende jaren nog rustiger gaat worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja... die types heb je natuurlijk overal, ik denk niet at álle Friezen nou zo relaxed zijn![]()
daar zullen ook wel heethoofden tussen zitten
Ik kom wel gewoon 100 % ut Grunn damesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die naam vind ik wel bij Chufi passen eigenlijk
Moeten we eerst vragen wat je geboortedorp is of vertel je het gewoon meteen in één keer?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, mijn geboortedorp is vandaag ook weer flink in het nieuws.
Kijk maar naar het nieuws.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moeten we eerst vragen wat je geboortedorp is of vertel je het gewoon meteen in één keer?
Ben je Fries van geboorte?quote:
Cuijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, mijn geboortedorp is vandaag ook weer flink in het nieuws.
Je mag door voor de koelkast.quote:
Nee en ja want Groningen hoort tegenwoordig niet meer bij Friesland vinden de Groningers, maar ik denk dat dat gewoon Friese koppigheid is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je Fries van geboorte?
Vroeger woonde mijn halve familie in Friesland en kwam ik regelmatig in Grou, Leeuwarden en Drachten, maar de meesten zijn verhuisd of heen gegaan.
Ik moet er niet aan denken. Weet niet wat ik dan zou doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gruwelijk hè, het zal je dochter maar zijn
Groningen hoort toch al een tijd niet meer bij Groningen? Als het er ooit bij gehoord heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee en ja want Groningen hoort tegenwoordig niet meer bij Friesland vinden de Groningers, maar ik denk dat dat gewoon Friese koppigheid is.
Je kinderen beschermen tot een bepaalde leeftijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Weet niet wat ik dan zou doen.
ehhquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groningen hoort toch al een tijd niet meer bij Groningen? Als het er ooit bij gehoord heeft.
Ik denk het ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Dees wat anders bedoelt te zeggen
Het kwartje valt vanzelf...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed Dees is lief , dus verder ga ik er nit meer naar vragen
Dit dus: Groningen hoort toch al een tijd niet meer bij Friesland? Als het er ooit bij gehoord heeft.quote:
Ach ik heb geduld hoorquote:
Oost Friesland in Duitsland ..?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb geduld hoor
Het bewijs hoef je maar voor naar de kaart te kijkenGroningen ligt tussen Friesland en Oost Friesland in, dus ja het hoor(de) er gewoon bij, maar ja tijdje terug moesten ze het zo nodig hard uitvechten en nu zijn ze heel koppig geworden naar elkaar.
Inderdaad, jaaaaren geleden dus .quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb geduld hoor
Het bewijs hoef je maar voor naar de kaart te kijkenGroningen ligt tussen Friesland en Oost Friesland in, dus ja het hoor(de) er gewoon bij, maar ja tijdje terug moesten ze het zo nodig hard uitvechten en nu zijn ze heel koppig geworden naar elkaar.
Je gaat door voor het eierpellertjequote:
Ja en weet je wat? Nord Friesland ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
En West Friesland dan?
Hoorde dat vroeger ook bij Friesland?
Dan zijn ze in de loop der jaren een hoop gebied kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en weet je wat? Nord Friesland ook
Yep, I was there, op de Redbad vanuit Terherne...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:37 schreef drakin het volgende:
Schokkend gefilmd idd, hmm Whisky (Schots) of was het nou Whiskey (Iers/Amerikaans).
Was jij daar ook bij MM?
Vanaf 3.13 tot 3.4 ben ik op de achtergrond in beeld...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef drakin het volgende:
Ik zag het net, en wie ben jij of kom je niet in beeld?
Ik ben geen zeehond...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef drakin het volgende:
Je hebt heel weinig haar of lig je in het water?
Ja mn vader heeft mij dat ook geleerd ... Maar dan kom je eens een keertje een Fries Femke tegen en dan sta je nog met de bek vol tanden ,,,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Mijn neefje heeft mij dit friese gezegde vroeger geleerd: "Bûter, brea en griene tsiis." - Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat bedoelde je, ja da's niet bestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Brabander vast in grote zedenzaak
Als mijn schoonzus Fries gaat praten versta ik er écht geen flikker vanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef drakin het volgende:
Werd gezegd dat Grutte Pier dat mensen liet zeggen en wie het niet goed uitsprak leerde zijn zwaard kennen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alleen heit en mem heb ik onthouden
We hebben het nu toch over het Fries !? Dat dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... tandenborstel dus, is dat ook Fries of Gronings?
oh... oké, maar jij komt uit Groningen dus vandaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben het nu toch over het Fries !? Dat dus
En waarschijnlijk een extra banaantje meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh... oké, maar jij komt uit Groningen dus vandaar![]()
anyways...
kalinichta is goedenacht maar dan in het Grieks![]()
Ik heb er weer een flinke wandeling opzitten zónder wegtrekker want ik had gegeten als een bootwerker
Ben ook geen Fries ... Heb alleen zo'n 11-steden-kruisje uit 56quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Friesche paarden hebben ook wel wat.
Beetje lomp.
Zullen we het vandaag over Fanns klachten hebben ? Alhoewel er niet gevoetbalt is .. reed ik 2 week geleden gewoon naast de man van 100 miljoenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu ff wat proberen van balkon, dat is wel droog genoeg.
Je moet nog ff opwarmenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd. Heb net de 2e opengemaakt, was nogal laat thuis.
Veel kans dat het bij die 2 blijft, hangt beetje af hoe sterk spul van balkon is.quote:
Fann was positief We kregen een groot compliment van Fann met 2 veren \quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had Fann klachten? Ow en clubvoetbal boeit me niet alleen WK vind ik leuk met al die exotische landen.![]()
Ik maak me er ook steed minder druk om... Maar toevallig kom ik altijd spelersbussen tegen in Spanje. En in Madrid dus die van Real... Die foto laat ik achterwege ... want ik heb zequote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had Fann klachten? Ow en clubvoetbal boeit me niet alleen WK vind ik leuk met al die exotische landen.![]()
Welk genot haal je uit deze PP? En hoe voor de restquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Japanse lupine.![]()
[ afbeelding ]
Ik kweek die planten al sinds ergens jaren 80 en kan het niet laten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk genot haal je uit deze PP? En hoe voor de rest
Allemaal toppers inderdaad.. En een genot om naar te kijken.. Ik kijk allerlei soorten sport... liefst live.. anders vind ik het al gauw minder interessant.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sport is voor mij vermaak en ik mag ook graag naar de kunsten van Ebke Zonderland kijken.
Die Usain Bolt vind ik ook prachtfiguur en onze "Ik ben blij" Antilliaan ook natuurlijk.
Maar je doet er niets mee of kun je iets van gebruiken als een soort drug of zo .. ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kweek die planten al sinds ergens jaren 80 en kan het niet laten.![]()
OS altijd alles kijken wat kan, (nu kan alles, zijn er geen spelen) Maar ja Anky .. top wijf , volgens mij 3 keer op rij goud en dat is redelijk uniekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Olympische spelen kijk ik altijd naar al is het midden in de nacht.
Die Anky wordt altijd beetje om gelachen maar volgens mij heeft die zo´n beetje de hoogste medaillescore in NL.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Legendarisch zijn de woorden na winnen van goude medaille: "Woar is Sjef"
Mijn dochter is er keer op bezoek geweest toen ze nog ponymuts was van jaar of 12.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OS altijd alles kijken wat kan, (nu kan alles, zijn er geen spelen) Maar ja Anky .. top wijf , volgens mij 3 keer op rij goud en dat is redelijk uniek
Nee toen ze de ring uitging op weg naar het inrij terrein met alle camera's erop.quote:
Leuk, maar ga je nu van mij denken dat ik niet weet wat de Tina is ... Maar het bestaat nog .. iets van 25 E per jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter is er keer op bezoek geweest toen ze nog ponymuts was van jaar of 12.
Samen met een vriendin en een item in de Tina, da's een blaadje voor tienermeisjes wat volgens mij al niet meer bestaat.
Die laatste keer .. Ja daar was toen wat onduidelijkheid over Sjefs verblijfplaatsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee toen ze de ring uitging op weg naar het inrij terrein met alle camera's erop.![]()
Die twee vullen elkaar perfect aan. Sjef zou zo Coach van NL voetbal elftal kunnen worden met iemand naast 'm die ook nog wat van taktiek snapt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die laatste keer .. Ja daar was toen wat onduidelijkheid over Sjefs verblijfplaats
Maar om Sjef met voetbal te associeren ... Nee ... Ik zit wel net een film te kijken waar tieten redelijk worden gepronkt (Alleen maar nette mensen)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die twee vullen elkaar perfect aan. Sjef zou zo Coach van NL voetbal elftal kunnen worden met iemand naast 'm die ook nog wat van taktiek snapt.
Ik ga Hosselen. Ik werk ff nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hosselen is surinaams jonguh, waarom werken?
Ja man niks mis met hosselen, is altijd wel ergens wat te verdienen, zo'n baan is ook maar saai toch?quote:
Ja gelijk heb je PP .. Maar die Surinaamses .. misschien niet niet zo me ding.. Ik wacht bv nu al weer 2 week op een antwoord over next date ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja man niks mis met hosselen, is altijd wel ergens wat te verdienen, zo'n baan is ook maar saai toch?
Je schakelt over naar vrouwen nu? Tsja dan ben ik saai met al sinds 81 dezelfde.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je PP .. Maar die Surinaamses .. misschien niet niet zo me ding.. Ik wacht bv nu al weer 2 week op een antwoord over next date ...
81 ... ff denken welke vrouw ik toen ook al weer had.. Dat was nog voor ik getrouwd was... Studie periode in Grunn... Dat was leukquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je schakelt over naar vrouwen nu? Tsja dan ben ik saai met al sinds 81 dezelfde.![]()
Wees gelukkig met zo;n vrouw PP ,, Misschien best wel een beetje jaloers..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zag d'r zitten ooit voor de 1e keer bij een vriend en ze viel me op.
Blijkbaar was het wederzijds want toen we elkaar in de kroeg weer tegenkwamen is ze na sluitingstijd nog muziek komen luisteren en daarna nooit meer weggegaan.![]()
Best wel apart eigenlijk en ik sta er nooit bij stil.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees gelukkig met zo;n vrouw PP ,, Misschien best wel een beetje jaloers..
normaal ja , tuurlijk wij hier zijn het niet ... En we kunnen hier ook ruzie maken om niets ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Best wel apart eigenlijk en ik sta er nooit bij stil.![]()
Voor mij is het normaal en ach we kunnen samen ook goed ruzie maken.![]()
Ik neem aan dat je het rookt ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat spul van het balkon was aardig goed.
Eerst goed drogen, da's best wel lastig om dan je geduld te bewaren.quote:
Ja als het moet doen we dat toch gewoon ... Mannen onder elkaar op dit late uurquote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij lullen wij zo een hele avond vol.![]()
Waar ..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grote tieten gaan hangen en ik ben meer een kontenman.
Denk dat daar weinig mensen het mee oneens zullen zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat peerdrijden is wel een goeie training voor een strakke een volle vrouwenkont.
Klopt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elkaar beetje scherp houden is niets mis mee.
Same here PPquote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan lekker uitslapen en dan weer wat dingen regelen in de middag ergens. Truste sjoef.
Chufi lult uit zijn nek, zoals gewoonlijkquote:
Lekker is dat heh?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor mij is het normaal en ach we kunnen samen ook goed ruzie maken.![]()
Same here!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Van internet moet ze niets weten, ik probeer het weleens uit te leggen maar da's als een roepende in de woestijn.
Gelukkig heb ik nog steeds vaker sjans dan hijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ach wanneer ik de DJ gaat uithangen wordt ze altijd jaloers op de aandacht van andere vrouwen.
Stiekem vind ik dat wel leuk.![]()
Het wilde niet erg lukken heh Chufquote:
Ik ben net wakkerquote:Op [quote]
[b]Op donderdag 10 oktober 2013 05:26 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al onder zeil hier?
Er is meer op de wereld dan gyros, vond ik nooit lekker trouwensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:42 schreef MadMaster het volgende:
Griekje?
Zal bij jou eerder tzaziki zijn dan gyros...
Tarama viskuit paté is ook wel lekker Grieks voer...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er is meer op de wereld dan gyros, vond ik nooit lekker trouwens
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tarama viskuit paté is ook wel lekker Grieks voer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |