Goed eten FANN dan gebeurt het je niet weerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja, morgen misschien maar weer eens een dagje overslaan
Ik neem volgende keer wel een banaantje mee ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed eten FANN dan gebeurt het je niet weer
Ja in een rugzakje of zo ..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik neem volgende keer wel een banaantje mee ofzo
Zo groot zijn die bananen nou ook weer nietquote:
Denk dat een rugzakkie praktischer is en minder in de weg zit bij het lopen ... Maar dat is mijn idee..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo groot zijn die bananen nou ook weer nietik heb al een tassie mee voor flesje water en flesje
vruchtsap, dus ik douw die banaan er wel bij ....
Geen zin in discussies ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen, ik ben kapot![]()
Adieu
Ik ook niet.. Maar Fann wandelt slechts ... Uiteindelijk als je dezelfde afstand aflegd verbruik je dezelfde energie ...quote:
Wandelen snap ik alweer stuk beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar Fann wandelt slechts ... Uiteindelijk als je dezelfde afstand aflegd verbruik je dezelfde energie ...
Ja ik moet weer ff wat gaan doen.. Vroeger tijdens mn werk liep ik dagelijks minimaal al 5 km per dag . maar dat compenseer ik weer niet met 5 KM fietsen, misschien overtref ik het wel als ik 5 km zou gaan zwemmen ...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wandelen snap ik alweer stuk beter.
Fietsen vind ik ook altijd wel lekker en zwemmen.
Ik heb nooit paard gereden .. , maar je hopt wel en gebruikt daarvoor toch bepaalde spieren .. .. Meer dan je denkt volgens mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op de rug van een knol beetje door het bos knallen, zie ik niet echt als beweging voor mezelf.
Op mijn 16e gingen we met stel kameraden altijd naar een boer waar je zo paard kon huren en dan over de hei crossen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nooit paard gereden .. , maar je hopt wel en gebruikt daarvoor toch bepaalde spieren .. .. Meer dan je denkt volgens mij
Een rustig gallopje dan maar toch ....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op mijn 16e gingen we met stel kameraden altijd naar een boer waar je zo paard kon huren en dan over de hei crossen.
Kon er niets van in het begin maar leerde het vrij snel.
Op die leeftijd lukt dat nog, ik zou het je nu niet meer aanraden.
Ja ook nooit gedaan ... Bijna voordat ik er aan zou kunnen beginnen kreeg mn broer een vet ongeluk op zijn motor ... Dus nooit meer aan gedacht en mn broer is er ook nooit meer op gekropen ...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Motorrijden was ook zoiets moois in die tijd, je kocht een motor op je 18e, naar het politiebureau met het ding ,daar paar achtjes draaien en keer hard remmen. 6 van de 10 theorie vragen goed beantwoorden en je kreeg oefenvergunning voor de hele gemeente met een L plaatje wat uiteraard achter de nummerplaat geklapt kon worden.
Mijn paardrijd avonturen had ik na paar jaar vervangen door motorrijden en toen kwam ik mijn vrouw tegen die al veel jonger elke dag op zo'n manege rondhing.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Een rustig gallopje dan maar toch ....
En zo is het allemaal begonnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn paardrijd avonturen had ik na paar jaar vervangen door motorrijden en toen kwam ik mijn vrouw tegen die al veel jonger elke dag op zo'n manege rondhing.
Ook verwatert toen ze wat ouder werd.
Tsja en toen waren we met inmiddels 5 jarige dochter bij een vriend die net 2 veulens gefokt had en aan eind van de avond was mijn dochter eigenaar van een merrie.
Ja.quote:
2 merries met elkaar gaat niet werken niet PP dus ja hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja.
We moesten nog tijdje wachten voordat veulen bij de moeder weg kon, mooie plek geregeld en toen dacht ik 1 zo'n paardje is toch maar niks en heb er een 2 jarige merrie bijgekocht.
Daarna vond ik dat fokken ook wel interessant en tsja voor je het weet heb je er 10.
Dat is ? jaar geleden PP?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
2 merries met elkaar gaat niet werken niet PP dus ja hahaha![]()
Wanneer ze 3 zijn dan bel je hengstenboer, die komt dan langs met de knol of je gaat er heen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
2 merries met elkaar gaat niet werken niet PP dus ja hahaha![]()
The Injectorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ze 3 zijn dan bel je hengstenboer, die komt dan langs met de knol of je gaat er heen.
Tsjakka jaar later 2 paarden erbij.
Das ergens in het zuiden geloof ik .. Spaanse rijschool .. Granada of in Sevilla ..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Spanje hebben ze een zeer oude paarden traditie met eigen rijschool.
Denk dat je deze bedoelt ..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Spanje hebben ze een zeer oude paarden traditie met eigen rijschool.
Yep, de uit Andalusie, ze hebben daar ook toffe muziek *btw.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ergens in het zuiden geloof ik .. Spaanse rijschool .. Granada of in Sevilla ..
Mooie videoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, de uit Andalusie, ze hebben daar ook toffe muziek *btw.
Ja ik vind dat mooi die samenwerking tussen mens en dier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt ..
http://meerspanje.nl/tips(...)erez-de-la-frontera/
Tis ook nieuw voor mij PP maar ik wist wat je bedoelde en ja het is mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ik vind dat mooi die samenwerking tussen mens en dier.
Geloof ik best.. Ik was ff 10 minuten stil .......quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is het ras waar ik me meest heb bezig gehouden.
Ik kan er uren over lullen.
Fijn te horen En natuurlijk het liefje van je dochter neem ik aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het veulen wat we in 1990 gekocht hebben is nu inmiddels al overgrootgrootmoeder en op d'r 23e nog in prima vorm. Die hoort bij de inboedel.
Ze lijken ieder een eigen wil te hebben .. Maar goed das slechts op wat het op film lijkt .. Werkelijkheid is wat je net bevestigdequote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe paarden met elkaar communiceren is best wel interessant om te observeren.
Je kunt daar handig gebruik van maken.
Ja ze heeft die met die knol samen een mooie tijd gehad, ik wordt geslacht als ik die verkoop en d'r kleinzoon dat is de mijne.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijn te horen En natuurlijk het liefje van je dochter neem ik aan
Hadden we daarvoor de ossen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vergeet niet dat paarden voordat trein en auto uitgevonden werden het belangrijkste middel van vervoer was.
Die kunnen meer lading trekken maar zijn stuk langzamer.quote:
Prima. dat is wel te regelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:33 schreef chufi het volgende:
![]()
Ja goed je blijft bezig met je paardje PP .. Toch leuk .. Weet je wat .. wie weet nu ik ff geen verplichtingen meer heb kom ik gewoon een keertje langs om te buurten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |