We hebben het nu toch over het Fries !? Dat dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... tandenborstel dus, is dat ook Fries of Gronings?
oh... oké, maar jij komt uit Groningen dus vandaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben het nu toch over het Fries !? Dat dus
En waarschijnlijk een extra banaantje meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh... oké, maar jij komt uit Groningen dus vandaar![]()
anyways...
kalinichta is goedenacht maar dan in het Grieks![]()
Ik heb er weer een flinke wandeling opzitten zónder wegtrekker want ik had gegeten als een bootwerker
Ben ook geen Fries ... Heb alleen zo'n 11-steden-kruisje uit 56quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Friesche paarden hebben ook wel wat.
Beetje lomp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we het vandaag over Fanns klachten hebben ? Alhoewel er niet gevoetbalt is .. reed ik 2 week geleden gewoon naast de man van 100 miljoenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu ff wat proberen van balkon, dat is wel droog genoeg.
Je moet nog ff opwarmenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd. Heb net de 2e opengemaakt, was nogal laat thuis.
Veel kans dat het bij die 2 blijft, hangt beetje af hoe sterk spul van balkon is.quote:
Fann was positief We kregen een groot compliment van Fann met 2 veren \quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had Fann klachten? Ow en clubvoetbal boeit me niet alleen WK vind ik leuk met al die exotische landen.![]()
Ik maak me er ook steed minder druk om... Maar toevallig kom ik altijd spelersbussen tegen in Spanje. En in Madrid dus die van Real... Die foto laat ik achterwege ... want ik heb zequote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had Fann klachten? Ow en clubvoetbal boeit me niet alleen WK vind ik leuk met al die exotische landen.![]()
Welk genot haal je uit deze PP? En hoe voor de restquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Japanse lupine.![]()
[ afbeelding ]
Ik kweek die planten al sinds ergens jaren 80 en kan het niet laten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk genot haal je uit deze PP? En hoe voor de rest
Allemaal toppers inderdaad.. En een genot om naar te kijken.. Ik kijk allerlei soorten sport... liefst live.. anders vind ik het al gauw minder interessant.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sport is voor mij vermaak en ik mag ook graag naar de kunsten van Ebke Zonderland kijken.
Die Usain Bolt vind ik ook prachtfiguur en onze "Ik ben blij" Antilliaan ook natuurlijk.
Maar je doet er niets mee of kun je iets van gebruiken als een soort drug of zo .. ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kweek die planten al sinds ergens jaren 80 en kan het niet laten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |