OS altijd alles kijken wat kan, (nu kan alles, zijn er geen spelen) Maar ja Anky .. top wijf , volgens mij 3 keer op rij goud en dat is redelijk uniekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Olympische spelen kijk ik altijd naar al is het midden in de nacht.
Die Anky wordt altijd beetje om gelachen maar volgens mij heeft die zo´n beetje de hoogste medaillescore in NL.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Legendarisch zijn de woorden na winnen van goude medaille: "Woar is Sjef"
Mijn dochter is er keer op bezoek geweest toen ze nog ponymuts was van jaar of 12.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OS altijd alles kijken wat kan, (nu kan alles, zijn er geen spelen) Maar ja Anky .. top wijf , volgens mij 3 keer op rij goud en dat is redelijk uniek
Nee toen ze de ring uitging op weg naar het inrij terrein met alle camera's erop.quote:
Leuk, maar ga je nu van mij denken dat ik niet weet wat de Tina is ... Maar het bestaat nog .. iets van 25 E per jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter is er keer op bezoek geweest toen ze nog ponymuts was van jaar of 12.
Samen met een vriendin en een item in de Tina, da's een blaadje voor tienermeisjes wat volgens mij al niet meer bestaat.
Die laatste keer .. Ja daar was toen wat onduidelijkheid over Sjefs verblijfplaatsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee toen ze de ring uitging op weg naar het inrij terrein met alle camera's erop.![]()
Die twee vullen elkaar perfect aan. Sjef zou zo Coach van NL voetbal elftal kunnen worden met iemand naast 'm die ook nog wat van taktiek snapt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die laatste keer .. Ja daar was toen wat onduidelijkheid over Sjefs verblijfplaats
Maar om Sjef met voetbal te associeren ... Nee ... Ik zit wel net een film te kijken waar tieten redelijk worden gepronkt (Alleen maar nette mensen)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die twee vullen elkaar perfect aan. Sjef zou zo Coach van NL voetbal elftal kunnen worden met iemand naast 'm die ook nog wat van taktiek snapt.
Ik ga Hosselen. Ik werk ff nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hosselen is surinaams jonguh, waarom werken?
Ja man niks mis met hosselen, is altijd wel ergens wat te verdienen, zo'n baan is ook maar saai toch?quote:
Ja gelijk heb je PP .. Maar die Surinaamses .. misschien niet niet zo me ding.. Ik wacht bv nu al weer 2 week op een antwoord over next date ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja man niks mis met hosselen, is altijd wel ergens wat te verdienen, zo'n baan is ook maar saai toch?
Je schakelt over naar vrouwen nu? Tsja dan ben ik saai met al sinds 81 dezelfde.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je PP .. Maar die Surinaamses .. misschien niet niet zo me ding.. Ik wacht bv nu al weer 2 week op een antwoord over next date ...
81 ... ff denken welke vrouw ik toen ook al weer had.. Dat was nog voor ik getrouwd was... Studie periode in Grunn... Dat was leukquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je schakelt over naar vrouwen nu? Tsja dan ben ik saai met al sinds 81 dezelfde.![]()
Wees gelukkig met zo;n vrouw PP ,, Misschien best wel een beetje jaloers..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zag d'r zitten ooit voor de 1e keer bij een vriend en ze viel me op.
Blijkbaar was het wederzijds want toen we elkaar in de kroeg weer tegenkwamen is ze na sluitingstijd nog muziek komen luisteren en daarna nooit meer weggegaan.![]()
Best wel apart eigenlijk en ik sta er nooit bij stil.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees gelukkig met zo;n vrouw PP ,, Misschien best wel een beetje jaloers..
normaal ja , tuurlijk wij hier zijn het niet ... En we kunnen hier ook ruzie maken om niets ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Best wel apart eigenlijk en ik sta er nooit bij stil.![]()
Voor mij is het normaal en ach we kunnen samen ook goed ruzie maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |