Ik neem aan dat je het rookt ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat spul van het balkon was aardig goed.
Eerst goed drogen, da's best wel lastig om dan je geduld te bewaren.quote:
Ja als het moet doen we dat toch gewoon ... Mannen onder elkaar op dit late uurquote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij lullen wij zo een hele avond vol.![]()
Waar ..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grote tieten gaan hangen en ik ben meer een kontenman.
Denk dat daar weinig mensen het mee oneens zullen zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat peerdrijden is wel een goeie training voor een strakke een volle vrouwenkont.
Klopt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elkaar beetje scherp houden is niets mis mee.
Same here PPquote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan lekker uitslapen en dan weer wat dingen regelen in de middag ergens. Truste sjoef.
Chufi lult uit zijn nek, zoals gewoonlijkquote:
Lekker is dat heh?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor mij is het normaal en ach we kunnen samen ook goed ruzie maken.![]()
Same here!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Van internet moet ze niets weten, ik probeer het weleens uit te leggen maar da's als een roepende in de woestijn.
Gelukkig heb ik nog steeds vaker sjans dan hijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ach wanneer ik de DJ gaat uithangen wordt ze altijd jaloers op de aandacht van andere vrouwen.
Stiekem vind ik dat wel leuk.![]()
Het wilde niet erg lukken heh Chufquote:
Ik ben net wakkerquote:Op [quote]
[b]Op donderdag 10 oktober 2013 05:26 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al onder zeil hier?
Er is meer op de wereld dan gyros, vond ik nooit lekker trouwensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:42 schreef MadMaster het volgende:
Griekje?
Zal bij jou eerder tzaziki zijn dan gyros...
Tarama viskuit paté is ook wel lekker Grieks voer...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er is meer op de wereld dan gyros, vond ik nooit lekker trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |